Używam iplusa na dwóch kartach sim i z jedna z nich jeżdżę po całej Polsce a druga jest jako stacjonarna w Warszawie!!!!
Powielanie pytań to sposób na umilenie mi czasu oczekiwania na rozwiązanie problemu?
Nie działa. :))))))
Odpowiedź na powyższe pytanie:
Tak, w tej chwili obie używam na Bora Komorowskiego.
Zaś nie odpowiedziałeś na pytanie czy sprawdzałeś na obu czestoliwościach 900MHz i 2100MHz ? Czasami stacje 2100 Mhz są bardziej obciążone i zmiana na 900 MHz poprawia sytuacje. Odpowiedziałem na pytanie …
Proszę przeczytać mój pierwszy post. Mam 3 modemy, przegadałem z działem technicznym Plusa ponad godzinę. Wszystkie modemy, wszystkie ustawienia …
… ustawienia, czyli również zmiana częstotliwości. Czasami zmiana poprawia sytuację, tak … Zmiana, ale operatora.
Pojawia sie pytanie . Co z modemami , które proponujecie w ofercie Plus , które nie mają możliwości ręcznego przestawienia częstotliwości ?
Krzysiek_Plus bardzo proszę o poważne podejście do mojego problemu . Zadajesz pytania , proponujesz rozwiązania ... Niestety powtarzasz się ... To już nie jest zabawne . Jak wspomniałem moich klientów nie interesuje problem z jakością połączenia. Płacą za usługę i jej oczekują . Ja równiez płacę za usługę , jedyne co otrzymuję to kiepską jakość połączenia i rachunki za internet , którego nie mam .
Sie7dem takie jest zalecenie techników. Proszę dokonaj zmiany, jeśli będą dalsze problemy, będziemy sprawdzać dalej.
Sie7dem pisze:Pojawia sie pytanie . Co z modemami , które proponujecie w ofercie Plus , które nie mają możliwości ręcznego przestawienia częstotliwości ?
Wszystkie modemy w obecnej ofercie obsługują 3G 900 Mhz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krzysiek_Plus pisze:Sie7dem proszę zmień częstotliwość pracy urządzenia na którym występuje problem z 3G 2100 MHz na 3G 900 MHz, transfer powinien ulec poprawie.
Ciekawa porada. Proszę powiedzieć w jaki sposób można to zrobić? Na Plus Managerze dołączonym do modemu nie ma możliwości wyboru konkretnego pasma.
Dobrze. Ja posiadam jeden modem od Plusa i nie potrafię wykonać takiej operacji. Czy to oznacza, że modemy oferowane przez Plusa są gorszej jakości i zawsze lepiej jest kupić modem na własną rękę?
PC174 w 99,9% przypadków nie ma potrzeby dokonywania takich zmian.
Niemniej jednak w związku z ciągła rozbudową sieci o nowe stacje 3G 900 MHz najprawdopodobniej kolejne wersje aplikacji Plus Internet, będą dodatkowo wyposażone w taką funkcje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam,
No to żeby trochę tę rozbudowę przyspieszyć załączam poganiacza bo jak rany boskie aż sie prosi w stolicy prawie 40 milionowego kraju wejść w końcu w XXI wiek.
Obrazek z super połączeniem OMG ... o my good to Plus
Sie7dem dziękuje za odp, mam już wszystkie informacje przekazuje zgłoszenie do techników. Postaram się uzyskać odpowiedź jak najszybciej.[/quote]
Krzysiek_Plus , mój problem nie zniknął , nie nastąpiła niespodziewana poprawa , nie ma cudu , nie zniechęciłem się również do kontynuacji ,,mojego wątku'' na forum . Zatem ? Jak brzmi odpowiedź na mój problem z jakoscią połączenia ?