Internet widmo
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- PC174
- PlusManiak
- Posty: 79
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 maja 2012, o 16:21
- Lokalizacja: Olesno
Internet widmo
Mam taki problem: mimo zasięgu 3G nie mogę połączyć się z Internetem. Przy ręcznym wyszukiwaniu sieci jest Plus 3G, więc wygląda na to, że jest rozsyłany sygnał, ale bez możliwości połączenia się z internetem. Problem występuje od wczoraj. Lokalizacja: Olesno, woj. opolskie.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet widmo
PC174 proszę prześlij poprzez formularz:
-numer tel. Plus Internet,
-dokładny adres,
-datę pojawienia się usterki
Zgłoszę Twój problem
-numer tel. Plus Internet,
-dokładny adres,
-datę pojawienia się usterki
Zgłoszę Twój problem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet widmo
Muszę stwierdzić, że aktualnie wszystko już działa. Czyżby takie przeciążanie sieci, że stacja się blokuje? Nie jest to pierwszy raz, kiedy na kilka dni Internet ginie. Dzisiaj zaobserwowałem jak zaskoczyło 3G 2100 MHz, a potem powoli i 900 MHz też ruszyło...
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 26 lut 2013, o 19:05
Re: Internet widmo
Ja miałem problem podobny. Zawarłem umowę z IPLUS na internet mobilny 7,2mb. Mieszkam w Złotym Stoku w terenie górzystym. Nigdy operator nie dostarczył usługi zgodnej z umową. Moich interwencji (było bardzo dużo) nie traktowała firma poważnie, informując, że nie widzą przyczyny dla której mój modem ściąga np. wiadomość 5MB w ciągu dwóch godzin i to tylko w nocy. W okienku wyświetlała się wiadomość brak sygnału, przerwane połączenie, przy 3G, a szybkość transferu poniżej 0,1mb Woziłem się z tym przez półtora roku. Nic nie pomagało. Biuro obsługi Klienta potrafiło wyłącznie podać jako przyczynę po stronie sprzętu, ale nigdy, nikt tego nie sprawdził przez półtora roku. Ponieważ nie mogłem praktycznie korzystać z internetu, mimo wielokrotnych interwencji, zmieniłem operatora. Jakie było moje zdziwienie jak na tym samym sprzęcie, przy tym samym oprogramowaniu, w tym samym miejscu miałem normalny internet. Gdy wymówiłem umowę, Firma Plus GSM straszyła karą umowną, jeszcze do tej pory nie otrzymałem kary umownej, ale na pewno przyjdzie, firma nie potrafi załatwić usługi zgodnej z umową, ale karę umowną na pewno przyśle chociaż odwołałem się w tej sprawie do BOK. Odpowiedzi nie otrzymałem. Czuję się oszukany przez firmę PLUS GSM. Tylko w konkurencyjnych firmach powiedziano mi, że w tym miejscu nie ma zasięgu. Teraz mam wreszcie internet i polecam innym zmianę operatora przy wystąpieniu podobnych problemów. Czekam na rachunek z karą umowną i również wypiszę się z telefonu komórkowego w tej firmie, mimo ze w tym przypadku nie miałem problemu, a byłem bardzo wieloletnim klientem - na szczęście nie przedłużyłem umowy i mogę rozwiązać ją w ciągu miesiąca. Wszystko powyższe na tle takiej reklamy w telewizji wygląda jak fikcja - nauczony doświadczeniem mogę tylko polecić dodatkową klauzulę, o gwarancji na piśmie, że dostarczą usługę zgodnie z umową co w moim przypadku się zdarzyło mimo podpisania umowy na dostarczenie usługi 7.2mb, a podpisywałem umowę z firmą o dobrych notowaniach.PC174 pisze:Mam taki problem: mimo zasięgu 3G nie mogę połączyć się z Internetem. Przy ręcznym wyszukiwaniu sieci jest Plus 3G, więc wygląda na to, że jest rozsyłany sygnał, ale bez możliwości połączenia się z internetem. Problem występuje od wczoraj. Lokalizacja: Olesno, woj. opolskie.
Re: Internet widmo
Co to znaczy zgodnie z umową? Nie znam operatora, który w umowie z netem mobilnym gwarantowałby jakąkolwiek prędkość. 7.2 to co najwyżej jest prędkość maksymalna modemu, tak jak prędkość maksymalna samochodu.
Jak widzisz zasięgu 3G nie masz.
Jak widzisz zasięgu 3G nie masz.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 26 lut 2013, o 19:05
Re: Internet widmo
W samochodzie rozumiem chociaż jeżeli samochód będzie jechał szybkością 1km na godzinę to jest to samochód i odpowiedzialny sprzedawca będzie chciał go kupować? Wątpię. A jeżeli sprzedawca nie uprzedzi klienta, że ten samochód rozwija tylko szybkość 1km to jest w porządku. Jak widać z powyższej mapki internet nie będzie działał prawidłowo, tak powiedzieli mi inni tylko PLUS GSM upierało się, że wina leży po stronie sprzętu i oprogramowania. Mam krótkie zapytanie: Czy firma prawidłowo działała, zgodnie z etyką i sprzedała mi usługę, której nie mogła zrealizować.
Re: Internet widmo
Może realizować, bo jesli nie w 3G, to w 2G, a EDGE jest na pewno. Poza tym różnica w stacjonarnym internecie, a mobilnym jest taka, że w przypadku mobilnego operator świadczy usługę w zakresie możliwości technicznych, a użytkownik nie podaje adresu, pod którym go użytkuje, bo sam może go sprawdzić, bądź kilka adresów. Może go użytkować na Helu, może na Rysach, może w Suwałkach, może w Warszawie i może za granicą - za dodatkową opłatą. Wszędzie dostęp jest inny, wszędzie inne ukształtowanie, wszędzie inne przeciążenie i wszędzie inne rozmieszczenie nadajników.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 26 lut 2013, o 19:05
Re: Internet widmo
Umowę spisywałem w Ząbkowicach Sląskich, podawałem adres w Złotym Stoku jest w dokumentach, nie było mowy ani o Rysach ani o Helu. Rozumiem trudności techniczne ale wtedy firma powinna odpowiedzieć, że w tym rejonie nie gwarantuje prawidłowego funkcjonowania internetu a nie podpisywać umowę na jeszcze większą prędkość. Dlatego uważam, że firma jest niesolidna i dlatego przestrzegam innych. Mimo wielokrotnych interwencji w BOK, nie otrzymałem zadawalającej odpowiedzi ani nikt nie sprawdził tych moich urojeń odnośnie możliwości korzystania z internetu. Ten okres próby jakości usługi operatora IPLUS_GSM kosztował mnie i nerwy i pieniądze. Powinienem domagać się zwrotu kosztów abonamentu za ten okres a na pewno firma PLUS GSM zarząda jeszcze kary umownej. A ja zastanawiałem się czy nie podpisać umowy na LTE. Przecież firma jest taka wspaniała. A ponieważ nie lubię być oszukiwany, po otrzymaniu rachunku na karę umowną zrezygnuję również z usługi telefonii komórkowej i innych będę namawiał do tego zarówno w Warszawie jak i Złotym Stoku i okolicach. Gdyby nie zmiana operatora to myślałbym, że tak musi być. Na szczęście są inne firmy bardziej solidne i potrafiące reagować na kłopoty swoich klientów nie znających się na tych tajnikach. W moim przypadku rzeczywiście był to internet widmo. Jeżeli uważacie, że ściąganie danych np 5MB przez dwie albo trzy godziny oczywiście najlepiej w nocy to normalne i jest szczytowym osiągnięciem firmy PLUS GSM a kontakt z klientem prawidłowy-to korzystajcie tylko z usługi PLUS GSM. Ja zrywam całkowicie kontakt z firmą. Czekam jeszcze na odpowiedz z firmy ale pewnie prędzej doczekam się kary umownej niż rzetelnego rozpatrzenia reklamacji klienta.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet widmo
Tadeusz Kulesza twój problem jest całkiem inny niż PC174.Tadeusz Kulesza pisze:a miałem problem podobny. Zawarłem umowę z IPLUS na Internet mobilny 7,2mb. Mieszkam w Złotym Stoku w terenie górzystym. Nigdy operator nie dostarczył usługi zgodnej z umową.
PC174 jest na terenie gdzie sygnał 3G jest dostępny na dobrym poziomie , w twojej lokalizacji obecnie nie gwarantujemy tego sygnału wewnątrz budynku, a najbliższa stacja znajduje się 9,5 km od Złotego Stoku. Jednym rozwiązaniem jest zastosowanie anteny zewnętrznej. Ogólnodostępna jest technologia 2G, czyli EDGE. Maksymalna prędkość 236.8 kbps
W ramach umowy na Internet mobilny żaden operator nie daje gwarancji prędkości, gdyż jest zależna o zbyt dużej ilość czynników.
Miedzy innymi:
-dostęp do danej technologii
-poziom sygnału
-ukształtowanie terenu
-obciążenie stacji
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 26 lut 2013, o 19:05
Re: Internet widmo
Ja nie wymagałem cudów ale ściągnięcie aktualizacji Kasperski przez dziesięć godzin to przesada, z tego nie dało się korzystać, ciągły brak sygnału albo zostało przerwane albo niemożność transferu informacji nawet 3MB. Pomogła jedynie zmiana operatora.
Re: Internet widmo
Nie zgadzam się z Panem Tadeuszem, korzystałem z internetu Playa, skuszony reklamami, ale niestety nie poinformowano mnie o tym że zasięg w moim miejscu zamieszkania jest prawie zerowy, męczyłem się dwa lata. Od jakiegoś czasu mam internet w plusie i działa super. Naprawdę jestem zadowolony.
I nie jest tak ze pracownik w salonie poinformuje Pana o tym jak będzie działał internet. Chyba że będzie Pan wymagał takiej informacji to na mapie może sprawdzić jak jest z zasięgiem.
A plus daje możliwość przetestowania internetu, i to już od dawna. Dlaczego nie skorzystał Pan z takiej możliwości?
Pozdrawiam i życzę powodzenia z nowym internetem.
I nie jest tak ze pracownik w salonie poinformuje Pana o tym jak będzie działał internet. Chyba że będzie Pan wymagał takiej informacji to na mapie może sprawdzić jak jest z zasięgiem.
A plus daje możliwość przetestowania internetu, i to już od dawna. Dlaczego nie skorzystał Pan z takiej możliwości?
Pozdrawiam i życzę powodzenia z nowym internetem.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet widmo
Jeśli miałeś sytuacje z brakiem sygnału, rozwiązaniem było zastosowanie anteny zewnętrznej.Tadeusz Kulesza pisze:Ja nie wymagałem cudów ale ściągnięcie aktualizacji Kasperski przez dziesięć godzin to przesada, z tego nie dało się korzystać, ciągły brak sygnału albo zostało przerwane albo niemożność transferu informacji nawet 3MB. Pomogła jedynie zmiana operatora.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet widmo
Zrobiłeś najgorszą rzecz, jaką mogłeś - dałeś zarobić Plusowi bez żadnej czynności z ich strony (kara za zerwanie umowy). Wystarczyło kupno dobrej anteny zewnętrznej (ATK-20) + odpowiedni konektor do modemu i skierować ją na Kamieniec Ząbkowicki. Za wprowadzenie Cię w błąd bez informowania o zasięgu EDGE możesz złożyć skargę na autoryzowanego przedstawiciela Plusa, u którego zawarłeś umowę. Są to zwykłe sklepy pod szyldem Plusa, które może założyć każdy. Ludzie tam są ukierunkowani jedynie w stronę jak największej ilości podpisanych umów abonamentowych - bo z tego są pieniądze ;) Poinformowany o wszystkim na pewno zostałbyś w salonie Plusa.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 26 lut 2013, o 19:05
Re: Internet widmo
Rzeczywiście dałem się nabrać, korzystałem też z anteny zewnętrznej i nic nie pomagało mimo, że z okna widzę Kamieniec. Po prostu nie ma mocnych na pojawiający się w okienku dialogowym napis "brak sygnału". Skargę składałem nie w salonie PLUSA ale bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta. Również w salonie Plusa w Warszawie przy ul. Grójeckiej. Przy permanentnych moich skargach i odpowiedziach BOK, przy firmie dbającej o opinię byłoby na pewno sprawdzone, przysłany technik w ciągu kilku minut sprawdziłby co jest powodem. Nie mam pretensji do firmy, że nie może z przyczyn technicznych wywiązać się z warunków umowy, ale upieranie się, że wina leży po stronie klienta i jego sprzętu bez sprawdzenia tego na miejscu to naprawdę bardzo źle świadczy o zasadach pracy tego przedsiębiorstwa. Takie firmy nie powinny po prostu istnieć i dlatego na tym forum przestrzegam innych, aby byli ostrożniejsi przy podpisywaniu umowy. Karę za zerwanie umowy zapłaciłem, chociaż uważam, że takie praktyki powinny być zabronione. To firma powinna dbać o to, aby klient był zadowolony. Po prostu uważam to za nieuczciwe traktowanie klienta, ale tym może przejmować się tylko firma z zasadami, a nie firma krzak za jaką uważam Plusa. Plus nigdy nie dostarczył do mnie odpowiedniej jakości usługi, nigdy nie sprawdził co sprzedaje klientowi, a jeszcze otrzymał premię za niewłaściwe traktowanie klienta w postaci kary za zerwanie umowy na coś czego nigdy nie dostarczył. Czy to jest prawidłowe działanie wg Was? Ja straciłem czas który mógłbym wykorzystać inaczej, straciłem pieniądze za karę oraz straciłem pieniądze na zapłatę (limit), bo informacje trzeba było ściągać wielokrotnie, a limit tego nie przewiduje. Jednym słowem jestem zadowolony, że zerwałem z taką nieodpowiedzialną firmą jak Plus, a pieniądze powetuję sobie zrywając również współpracę w zakresie telefonii komórkowej i innych będę przestrzegał przed współpracą z firmą PLUS. Gdybym zamówił usługę szybkiego internetu tak reklamowaną w telewizji przez Plusa to na pewno otrzymałbym szybkość 0,0001Mb/s.