Internet mobilny Iplus
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet mobilny Iplus
andrzej jasne info będę podował w tym wątku. Obecnie sprawa jeszcze w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet mobilny Iplus
Nie ma żadnych nowości? :/
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet mobilny Iplus
andrzej niestety tak
Wysłałem dziś interwencje w sprawie Twojego zgłoszenia.
Wysłałem dziś interwencje w sprawie Twojego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet mobilny Iplus
Krzysiek_Plus nie otrzymałeś jeszcze żadnej odpowiedzi na to zgłoszenie?
Re: Internet mobilny Iplus
I nadal nic...
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet mobilny Iplus
andrzej niestety nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi, rozumiem że problem dalej występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet mobilny Iplus
Krzysiek_Plus gdyby problem nie występował, poinformowałbym oczywiście, :) a tak to czekam i wcale nie ukrywam, że już się trochę niecierpliwię. ;)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet mobilny Iplus
andrzej technicy byli dziś przy stacji. Nie stwierdzono problemów.
Wykonano testy pomiarowe:
- nie zarejestrowano utraty pakietów
- przepustowość DL 7 Mb/s UP 1,5 Mb/s
Wykonano testy pomiarowe:
- nie zarejestrowano utraty pakietów
- przepustowość DL 7 Mb/s UP 1,5 Mb/s
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet mobilny Iplus
No to ja już nie wiem. Może to coś u mnie?
Modem? Raczej nie bo próbowałem na dwóch(e220 i e160) i było to samo. Może coś z portami USB? Nie, nie wydaje mi się, bo inne urządzenia działają bez zarzutu. Wirusy? Też nie dopuszczam takiej możliwości. Skanowałem komputer Kaspersky'm.
A to że karta SIM której używam, ma już ok. 4 lat ma może ma jakiś wpływ na to? Nie wiem i raczej się już nie dowiem. Straciłem już nadzieję na normalne użytkowanie :( Dlatego pozostaje mi tylko poczekać do wakacji i stałe łącze.
Aczkolwiek dziękuję bardzo za trud i poświęcony czas panie Krzysztofie.
Pozdrawiam
Andrzej
Modem? Raczej nie bo próbowałem na dwóch(e220 i e160) i było to samo. Może coś z portami USB? Nie, nie wydaje mi się, bo inne urządzenia działają bez zarzutu. Wirusy? Też nie dopuszczam takiej możliwości. Skanowałem komputer Kaspersky'm.
A to że karta SIM której używam, ma już ok. 4 lat ma może ma jakiś wpływ na to? Nie wiem i raczej się już nie dowiem. Straciłem już nadzieję na normalne użytkowanie :( Dlatego pozostaje mi tylko poczekać do wakacji i stałe łącze.
Aczkolwiek dziękuję bardzo za trud i poświęcony czas panie Krzysztofie.
Pozdrawiam
Andrzej
Re: Internet mobilny Iplus
Pomimo tego iż nic nie robiłem, internet od wczoraj w ogóle nie zrywa, jak ręką odjął. Występują tylko skoki pingu(ale to już mam gdzieś, ważne że połączenia nie zrywa :D