Brak karty sim w modemie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 mar 2013, o 11:23
Brak karty sim w modemie
Przez cały czas Internet działał mi bez zarzutu, a od jakiegoś czasu, gdy go podłączam wyskakuje mi "brak karty SIM" i nic nie mogę zrobić. O co chodzi? Czemu tak jest?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak karty sim w modemie
Jucha a sprawdzałes kartę w innym urzadzeniu np: telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak karty sim w modemie
Nie, ale zaraz to zrobię. :)
Re: Brak karty sim w modemie
W telefonie działa, nawet dostałam sms-a o nowej dostępnej fakturze, którego nie dostałam na modem.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak karty sim w modemie
Jucha czyli karta sprawna.
Jaki jest to modem?
Przeinstalowywałeś już aplikacje?
Sprawdzałeś modem na innym porcie USB?
Jaki jest to modem?
Przeinstalowywałeś już aplikacje?
Sprawdzałeś modem na innym porcie USB?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak karty sim w modemie
HUAWEI E398
Nie przeinstalowałam nic, ale sprawdzałam w różnych portach USB i wszędzie to samo.
Nie przeinstalowałam nic, ale sprawdzałam w różnych portach USB i wszędzie to samo.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak karty sim w modemie
Jucha to w pierwszej kolejności przeinstaluj aplikacje
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak karty sim w modemie
Przeinstalowałam i dalej "brak karty SIM".
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak karty sim w modemie
Możliwe że wygenerował się błąd i urządzenie nie jest obecnie poprawnie zainstalowane, proszę otwórz menadżer urządzeń i sprawdź czy masz jakieś pozycje z wykrzyknikiem lub znakiem zapytania na żółtym tle.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak karty sim w modemie
Włączyłam ten menadżer i rzeczywiście były żółte znaki zapytania, ale nagle mi jakoś dziwnie wszystko zaczęło skakać i wyskoczył komunikat, że muszę ponownie uruchomić komputer, więc uruchomiłam. Później znowu weszłam w menadżer urządzeń - modemy - huawei i napisane jest, że urządzenie działa poprawnie. Ale przecież nie działa..
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak karty sim w modemie
Czyli w menadżerze urządzeń nie masz już błędów, a aplikacja dalej wskazuje komunikat "brak karty sim" ?
Czy masz możliwość przetestowania modemu na innym komputerze?
Proszę sprawdź bulid aplikacji Plus internet Pomoc->o programie
Czy masz możliwość przetestowania modemu na innym komputerze?
Proszę sprawdź bulid aplikacji Plus internet Pomoc->o programie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak karty sim w modemie
Tak, cały czas wyskakuje ten komunikat.
Niestety nie mam innego komputera, laptopa zostawiłam w mieście gdzie studiuję, a w domu mam tylko stacjonarny komputer. A po włączeniu tego o co Pan prosił wyskoczyło mi to: (na wszelki wypadek przepiszę całość :D ) Plus Internet wersja 2.4 build nr 201204200001 IMEI 354217042018061 IMSI
Niestety nie mam innego komputera, laptopa zostawiłam w mieście gdzie studiuję, a w domu mam tylko stacjonarny komputer. A po włączeniu tego o co Pan prosił wyskoczyło mi to: (na wszelki wypadek przepiszę całość :D ) Plus Internet wersja 2.4 build nr 201204200001 IMEI 354217042018061 IMSI
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak karty sim w modemie
Jeśli komputer stacjonarny to czy sprawdzałaś na porcie USB z tyłu obudowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak karty sim w modemie
Tak, wszędzie to samo.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak karty sim w modemie
Jucha a jaki to Windows?
Jeśli XP to w Panelu Sterowania odszukaj "opcje zasilania" sprawdź czy wybrany jest profil "Komputer stacjonarny w domu lub biurze". Jesli nie, dokonaj zmiany na ten profil.
Otwórz ponownie menadżer urządzeń -> rozwiń kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej -> w każdym "Główny koncentrator USB" odznacz pole "zezwalaj na wyłączenie w celu oszczędzania energii"
Po zmianach zrób restart komputera. Modem podłącz do tylnego portu USB.
Jeśli XP to w Panelu Sterowania odszukaj "opcje zasilania" sprawdź czy wybrany jest profil "Komputer stacjonarny w domu lub biurze". Jesli nie, dokonaj zmiany na ten profil.
Otwórz ponownie menadżer urządzeń -> rozwiń kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej -> w każdym "Główny koncentrator USB" odznacz pole "zezwalaj na wyłączenie w celu oszczędzania energii"
Po zmianach zrób restart komputera. Modem podłącz do tylnego portu USB.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ