Zawieszanie się połączenia internetowego
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 18:49
Zawieszanie się połączenia internetowego
Witam,
od dwóch dni zawiesza się połączenie internetowe tzn. w trakcie korzystania przestaje działać i należy się rozłączyć i od nowa połączyć. Jaka może być tego przyczyna? Zasięg jest cały czas 3G/HSPA+.
od dwóch dni zawiesza się połączenie internetowe tzn. w trakcie korzystania przestaje działać i należy się rozłączyć i od nowa połączyć. Jaka może być tego przyczyna? Zasięg jest cały czas 3G/HSPA+.
Re: Zawieszanie się połączenia internetowego
Podłączam się do wątku,od kilku dni dzieje się to samo.Ściągnięcie pliku 10 MB graniczy z cudem-po kilku sekundach transfer spada do 3KB/s.Strony się nie ładują,konieczny jest restart połączenia mimo,że zasięg HSPA+ .Po ponownym połączeniu przez chwilę jest ok. a potem problem występuje nadal.Posiadam modem Huawei e367,myślałem,że jest to problem z moim komputerem,ale przetestowałem jeszcze modem na dwóch innych laptopach u znajomych-problem jest ten sam.Lokalizacja Legnica.Iplus abonament.
Ostatnio zmieniony 5 mar 2013, o 21:13 przez micky2009, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zawieszanie się połączenia internetowego
Witam. Ja też mam problem z internetem na kartę w plusie. Dziś nie mogę się w ogóle połączyć mimo ze zasięg jest. Do tego mam wykupiony nocny transfer i dziś w nocy korzystałem z neta a stan tego pakietu jest taki jak wczoraj. Dodam, ze jestem z Leszna
Re: Zawieszanie się połączenia internetowego
Lepiej sprawdź czy konto jest ważne na połączenia wychodzące.
Re: Zawieszanie się połączenia internetowego
Tak konto mam ważne do 12.03. Środki na koncie też mam.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 5 mar 2013, o 21:47
Re: Zawieszanie się połączenia internetowego
.dziwna kwestia... Przypuszczałbym lejek, który występuje w starych taryfach Iplus. Jesli korzystasz z ofert wprowadzonych po 17.04.2012 to problem lejka można wyeliminować, ponieważ dostęp do internetu w taryfach początkujących, częstych, codziennych itp jest po prostu odcinany. Od jak dawna występuje taki problem u Ciebie?
Re: Zawieszanie się połączenia internetowego
Od dzisiaj. W nocy korzystałem z internetu i nie zostało mi to naliczone. Sprawdzałem *121#. Dziś jak próbuje się połączyć to pokazuje mi komunikat połączenie zakończone i tak w kolko
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 5 mar 2013, o 21:47
Re: Zawieszanie się połączenia internetowego
spróbuj zmianę technologii na niższą. W app Plus internet Narzędzia -> ustawienia->zakładka aplikacja-> Łącz domyślnie przez:.... . Można też przez zakładkę profile.
W app Mobile partner Narzędzia-> opcje-> sieć-> zmieniamy typ sieci. Warto przypomnieć, że w app Mobile partner zmiany technologii połączenia dokonujemy na statusie rozłączony.
W app Mobile partner Narzędzia-> opcje-> sieć-> zmieniamy typ sieci. Warto przypomnieć, że w app Mobile partner zmiany technologii połączenia dokonujemy na statusie rozłączony.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zawieszanie się połączenia internetowego
sky12 a w jakiej miejscowości masz takie problemy? jaki modem ?
micky2009 nie widzę by występowały jakieś problemy w Legnicy. Podeślij numer oraz nazwę ulicy przez formularz sprawdzimy.
marko888 czy twój problem dalej występuje?
Wczoraj mogły być chwilowe problemy z połączeniem internetowym na kartach prepaid. Obecnie problem już nie występuje.
micky2009 nie widzę by występowały jakieś problemy w Legnicy. Podeślij numer oraz nazwę ulicy przez formularz sprawdzimy.
marko888 czy twój problem dalej występuje?
Wczoraj mogły być chwilowe problemy z połączeniem internetowym na kartach prepaid. Obecnie problem już nie występuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zawieszanie się połączenia internetowego
Mieszkam w Ogorzele powiat Goleniów województwo zachodniopomorskie. Posiadam modem ZTE MF669. Pakiet codzienny. Problem dalej występuje.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zawieszanie się połączenia internetowego
Nie mamy żadnej awarii zgłoszonej w tej lokalizacji.
sky12 prześlij w takim razie numer usługi Plus Internet oraz nazwę ulicy przez formularz
sky12 prześlij w takim razie numer usługi Plus Internet oraz nazwę ulicy przez formularz
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 60
- Rejestracja: 12 lut 2013, o 15:23
Re: Zawieszanie się połączenia internetowego
ten modem ZTE MF669 to jakas lipa i tyle w temacie
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zawieszanie się połączenia internetowego
sky12 czy taki sam problem jest w 2G? sprawdzałeś na innych poratach USB?
micky2009 Problem zgłoszony.
micky2009 Problem zgłoszony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ