Problem z siecią 2g/3g
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 mar 2013, o 23:20
Problem z siecią 2g/3g
Zauważyłem, że od paru ostatnich miesięcy coś złego dzieje się z dostępem do sieci 2g/3g. Zwłaszcza w godzinach wieczornych ok. 19-21 przerywany jest nagle transfer danych. Nie można korzystać z internetu.Często po kilkunastu minutach od zerwania połączenia można znowu połączyć się z siecią 2g/3g. To naprawdę zniechęca do korzystania z usług sieci plus. Dzisiaj dla przykładu straciłem dostęp do internetu mobilnego na pół dnia. Od godziny ok 16 do 22. :(
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z siecią 2g/3g
lifeislife prześlij przez formularz numer tel usługi Plus Internet oraz dokładny adres w którym występuje problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 5 mar 2013, o 23:20
Re: Problem z siecią 2g/3g
A o jaki formularz chodzi. Od wczoraj jestem użytkownikiem forum i jeszcze nie bardzo orientuje gdzie czego szukać. Co do nagłego znikania transferu. To w jednej chwili znika ikonka sieci 2g/3g i można byłoby to wytłumaczyć brakiem zasięgu w danym miejscu, niestety wczoraj w obrębie 2 km nie mogłem używać internetu w godzinach które wyżej wymieniłem. To była najdłuższa przerwa. Wcześniej zdarzało się to w godzinach raz na jakiś czas w godzinach wieczornych. Można byłoby wytłumaczyć to problemem ze sprzętem, ale pytałem osobę która również ma kartę sim z plusa i w tych samych godzinach spotkała się z tym samym problemem.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z siecią 2g/3g
Krzysiek_Plus pisze:lifeislife prześlij przez formularz numer tel usługi Plus Internet oraz dokładny adres w którym występuje problem.
kliknij na słowo formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ