Problem z aplikacja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 27
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 mar 2013, o 18:09
Problem z aplikacja
witam, od kilku dni mam problem z aplikacja Plusinternet, mianowicie co kilka lub kilkanaście minut następuje rozłączenie z internetem, gdy natychmiast próbuje się połączyć dostaje komunikat "nie udało się połączyć z internet" po chwili(15sec) próba poleczenia następuje z sukcesem niestety połączenie trwa 2-5min(w porywach30)i znów się samo przerywa.
Jak rozwiązać ten problem?
Jak rozwiązać ten problem?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z aplikacja
luczos sprawdzałeś na innych portach USB?
Czy próbowałeś przeinstalować aplikacje lub przynajmniej przywrócić jej ustawienia fabryczne -> Narzędzia->ustawienia-> lewy dolny róg przywróć ustawienia fabryczne -? 2xTAK?
Czy próbowałeś przeinstalować aplikacje lub przynajmniej przywrócić jej ustawienia fabryczne -> Narzędzia->ustawienia-> lewy dolny róg przywróć ustawienia fabryczne -? 2xTAK?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z aplikacja
Reinstalowałem aplikacje, zmieniałem porty USB, w dziale obsługi klienta zaproponowano mi by odłączyć kabel łączący usb z komputerem i podłączyć bezpośrednio do USB--> bezskutecznie czy to może być wina wirusa na komputerze?
czy np: nadajnika ?
czy np: nadajnika ?
Re: Problem z aplikacja
http://www.mediafire.com/view/?8wrgh47y7ne6nsr
wynik diagnostyki sieci systemu Windows. Nie czy to ma jakieś znaczenie ale wysyłam. Jest z godziny na godzinę coraz bardziej uciążliwe ściągnę 2-3mb i połączenie zostaje przerwane.
wynik diagnostyki sieci systemu Windows. Nie czy to ma jakieś znaczenie ale wysyłam. Jest z godziny na godzinę coraz bardziej uciążliwe ściągnę 2-3mb i połączenie zostaje przerwane.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z aplikacja
luczos rozumiem że przez tą chwile (2-3 MB) dostęp działa prawidłowo?
Próbowałeś wyłączyć fire wall?
Masz możliwość sprawdzenia modemu na innym komputerze?
Mało prawdopodobne, ale jest taka możliwość, przeskanuj komputer jakiś programem typu Internet seciurty.luczos pisze:bezskutecznie czy to może być wina wirusa na komputerze?
Próbowałeś wyłączyć fire wall?
Masz możliwość sprawdzenia modemu na innym komputerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z aplikacja
Mam KasperskiIS, od początku tzn: od już ponad 5miesiecy wraz instalacja nowego modemu.(skan wykonywałem dziś rano nic nie wykrył)
Biuro obsługi zasugerowało mi ręczne połączenie za pomocą kreatora, lecz to nie pomogło problem jest ten sam połączenie się zrywa, zmienić w panelu sterowania opcje zasilania na "maksymalnie wydajne", wyjąc kabel przedłużający i bezpośrednio podłączyć do komputera lecz to wszystko jak krew w piach...
Jak zauważyłem na innych forach ten problem pojawia się często i to nie tylko w plusie, niestety nigdzie nie znalazłem rozwiązania, część osób twierdzi ze problem znikną z czasem.
Nie mam pojęcia co robić, a nie chce rezygnować z internetu :<
Biuro obsługi zasugerowało mi ręczne połączenie za pomocą kreatora, lecz to nie pomogło problem jest ten sam połączenie się zrywa, zmienić w panelu sterowania opcje zasilania na "maksymalnie wydajne", wyjąc kabel przedłużający i bezpośrednio podłączyć do komputera lecz to wszystko jak krew w piach...
Jak zauważyłem na innych forach ten problem pojawia się często i to nie tylko w plusie, niestety nigdzie nie znalazłem rozwiązania, część osób twierdzi ze problem znikną z czasem.
Nie mam pojęcia co robić, a nie chce rezygnować z internetu :<
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z aplikacja
luczos
Masz możliwość sprawdzenia modemu na innym komputerze?
Wtedy będziemy wiedzieć czy problem po stronie komputera czy modemu/sieci.
Masz możliwość sprawdzenia modemu na innym komputerze?
Wtedy będziemy wiedzieć czy problem po stronie komputera czy modemu/sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z aplikacja
Nie mogę sprawdzić czy działa na innym komputerze, ale w chwili obecnej wymusiłem internet 2G już 2h działa i się nie rozłącza to chyba coś z nadajnikiem (jeśli tak) to czy mogę sie ubiegać o zmniejszenie abonamentu z wzgl na to ze internet sie "rozłącza" nie z mojej winy
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z aplikacja
luczos oczywiście możesz ubiegać się drogą reklamacyjną.
Jak złożyć reklamację?
Rozumiem że problem tyczył się tylko 2G ?
Jak złożyć reklamację?
Rozumiem że problem tyczył się tylko 2G ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z aplikacja
Problem tyczy się 3G oczywiście, 2G działa sprawnie łącze się bez problemu i połączenie pozostaje stabilne z3G jest cały czas taki sam problem.
Zgłosiłem problem do działu technicznego powiedzieli ze sprawdzą nadajnik, pozostaje mi tylko czekać na rezultaty.
Dziękuje za link.
Zgłosiłem problem do działu technicznego powiedzieli ze sprawdzą nadajnik, pozostaje mi tylko czekać na rezultaty.
Dziękuje za link.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z aplikacja
luczos z jakiego modemu korzystasz? Możesz sprawdzić bulid aplikacji pomoc -> o programie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z aplikacja
ZTE MF821
Build nr201 203 130 001
Build nr201 203 130 001