Witam,
dosyć dziwna sytuacja. Kilka dni temu dostałem fakturę, w której widnieje, że nie został włączony pakiet danych na kolejny miesiąc rozliczeniowy (LTE). Po zalogowaniu do EBOK limit transferu na chwilę obecną wynosi 11gb z 20gb. A dostałem wiadomość sms, że pakiet dzienny został wykorzystany w 80%. Czy ktoś pomoże i wie o co chodzi?
Dzięki!
BRAK DODANEGO TRANSFERU - nowy okres rozliczeniowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 23
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 mar 2013, o 19:21
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: BRAK DODANEGO TRANSFERU - nowy okres rozliczeniowy
kutniczek prześlij przez formularz numer swojej usługi Plus Internet. Sprawdze
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ