WItam serdecznie :)
Jestem w 36.6 . Wykupiłam pakiet internetowy "internet non stop " za 7 zł . Gdy wchodzę na stronę internetową wyświelta mi się ikona , że należy połączyć się z routerem . Zapłąciłąm za pakiet internetu a nie za to , że będę mogła się łąćzyc z moim domowym routerem . O co chodzi ? Proszę o pomoć .
Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuje za udzielone informacje :)
Pakiet "internet non stop"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 mar 2013, o 00:43
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pakiet "internet non stop"
agata-slowikowska
Czy aparat jest skonfigurowany pod Interent?
Aparat możesz zdalnie skonfigurować przez tą stronę: http://www.plus.pl/indywidualna/Pomoc/K ... ujTelefon/
Czy jest aktywna usługa GPRS/MMS?
Status usług możesz sprawdzić kodem: *101# Aktywować: *101*11*02#
Po aktywacji należy wykonać restart aparatu.
Czy aparat jest skonfigurowany pod Interent?
Aparat możesz zdalnie skonfigurować przez tą stronę: http://www.plus.pl/indywidualna/Pomoc/K ... ujTelefon/
Czy jest aktywna usługa GPRS/MMS?
Status usług możesz sprawdzić kodem: *101# Aktywować: *101*11*02#
Po aktywacji należy wykonać restart aparatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ