Pakiet "internet non stop"

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
agata-slowikowska
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 mar 2013, o 00:43

Pakiet "internet non stop"

Post autor: agata-slowikowska »

WItam serdecznie :)
Jestem w 36.6 . Wykupiłam pakiet internetowy "internet non stop " za 7 zł . Gdy wchodzę na stronę internetową wyświelta mi się ikona , że należy połączyć się z routerem . Zapłąciłąm za pakiet internetu a nie za to , że będę mogła się łąćzyc z moim domowym routerem . O co chodzi ? Proszę o pomoć .
Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuje za udzielone informacje :)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet "internet non stop"

Post autor: Krzysiek_Plus »

agata-slowikowska

Czy aparat jest skonfigurowany pod Interent?

Aparat możesz zdalnie skonfigurować przez tą stronę: http://www.plus.pl/indywidualna/Pomoc/K ... ujTelefon/

Czy jest aktywna usługa GPRS/MMS?

Status usług możesz sprawdzić kodem: *101# Aktywować: *101*11*02#

Po aktywacji należy wykonać restart aparatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ