Problem z 3g/HSPA+

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z 3g/HSPA+

Post autor: Krzysiek_Plus »

maszkara72, przy wymuszonym 3G łączy się w LTE? Na tym BTS'ie nie ma LTE w wyższej częstotliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maszkara72
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI

Re: Problem z 3g/HSPA+

Post autor: maszkara72 »

Krzysiek_Plus pisze:maszkara72, przy wymuszonym 3G łączy się w LTE? Na tym BTS'ie nie ma ma LTE w wyższej częstotliwości.
Nie.Przy wymuszonym 3g łączy z 3 g i pokazuje mi symbol H+.Natomiast ,gdy włączę LTE to wyświetla mi LTE.Lte działa,ale zasięg pokazuje mi -120 do -130 dBm.Panie Krzyśku zrobicie coś z tym 3g,bo coś ewidentnie nie działa.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z 3g/HSPA+

Post autor: Krzysiek_Plus »

maszkara72 pisze:Nie.Przy wymuszonym 3g łączy z 3 g i pokazuje mi symbol H+
Jaki poziom sygnału obecnie uzyskujesz w ramach sieci 3G?
maszkara72 pisze:Panie Krzyśku zrobicie coś z tym 3g,bo coś ewidentnie nie działa.
Oczywiście problem przekaże do naszych techników, proszę prześlij tylko przez ten formularz dokładną lokalizację oraz przykładowy numer telefonu na którym występuje problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maszkara72
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI

Re: Problem z 3g/HSPA+

Post autor: maszkara72 »

Panie Krzyśku poczekajmy z tym może do jutra.Właśnie wrółem z pracy i 3G/H+ na razie działa bez problemów.Przy okazji pytanie,czy z Dobrzyniewa nadajecie LTE tylko na 800 Mhz,czy również na innej częstotliwości?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z 3g/HSPA+

Post autor: Krzysiek_Plus »

maszkara72, przepraszam :oops:, w wcześniejszym poście podałem błędną informacje, na BT13132 Dobrzyniewo działa zarówno LTE1800 jak i LTE800.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maszkara72
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI

Re: Problem z 3g/HSPA+

Post autor: maszkara72 »

A więc tak jak napisałem w poprzednim poście,3g działa jak najbardziej w tej chwili dobrze.A propo LTE:na smartfonach i tabletach w pierwszej kolejności modem łapie na częstotliwości 1800,a dopiero jak go straci to przeskakuje na 800?Chyba tak to działa w waszej sieci.Jeśli się mylę,proszę mnie poprawić.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z 3g/HSPA+

Post autor: Krzysiek_Plus »

maszkara72 pisze:A propo LTE:na smartfonach i tabletach w pierwszej kolejności modem łapie na częstotliwości 1800,a dopiero jak go straci to przeskakuje na 800?
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
iknow
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 3 gru 2012, o 14:43

Problem z predkoscia

Post autor: iknow »

Witam, posiadam modem zte mf910 w plusie, w zasiegu lte smiga normalnie, ale teraz jak wyjechalem mam zasieg 3g ale na max pokazuje. Tyle ze nie da sie koszystac z internetu na niczym, pokazuje na speedtest 0.2-0.5 Mbps.. Krotko mowiac tragedia. Jakies rady??
Ostatnio zmieniony 21 lis 2016, o 15:22 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków, podobny temat.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z predkoscia

Post autor: Krzysiek_Plus »

iknow, a czy wykorzystałeś już pakiet podstawowy? W jakie lokalizacji obecnie się znajdujesz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
iknow
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 3 gru 2012, o 14:43

Re: Problem z 3g/HSPA+

Post autor: iknow »

Witam, nie wykorzystałem, znajduje się w okolicy drawska pomorskiego/Kalisz pomorski. Próbowałem łączyć się po przez inne sieci ale w ustawieniach modemu jest to zabronione i nie da się.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z 3g/HSPA+

Post autor: Krzysiek_Plus »

iknow, to dosyć duży teren, proszę doprecyzuj lokalizację. Czy to obecnie będzie już Twoja stała lokalizacji, jeśli chodzi o korzystanie z internetu, czy tylko przejściowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
iknow
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 3 gru 2012, o 14:43

Re: Problem z 3g/HSPA+

Post autor: iknow »

Witam,dokladniej to jaworze oraz glebokie - przejsciowe z miesiac
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Problem z 3g/HSPA+

Post autor: Daniel_Plus »

iknow, w Głębokie znajduje się BT44238 z GSM i U900, i to prawdopodobnie z niego korzystasz w 3G. Niestety teren jest mocno zalesiony i to może wpływać na słabszy zasięg. Dla tej stacji w planach na bieżący miesiąc jest dodanie LTE1800 co powinno poprawić sytuację. Jest też BT43294 w Żółwinie z GSM, U900 i LTE800. Znajdując się w Jaworze zapewne korzystasz z niego i wtedy możesz spróbować "złapać" LTE. Na tej stacji też planujemy w tym roku dodanie LTE1800. Jeśli chodzi o niskie prędkości, które uzyskujesz to sprawdź inne położenie modemu, czyli bliżej okna oraz czy nie masz włączonych w komputerze aplikacji, które obciążają łącze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ