Problem z 3g/HSPA+
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z 3g/HSPA+
maszkara72, przy wymuszonym 3G łączy się w LTE? Na tym BTS'ie nie ma LTE w wyższej częstotliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
- Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI
Re: Problem z 3g/HSPA+
Nie.Przy wymuszonym 3g łączy z 3 g i pokazuje mi symbol H+.Natomiast ,gdy włączę LTE to wyświetla mi LTE.Lte działa,ale zasięg pokazuje mi -120 do -130 dBm.Panie Krzyśku zrobicie coś z tym 3g,bo coś ewidentnie nie działa.Krzysiek_Plus pisze:maszkara72, przy wymuszonym 3G łączy się w LTE? Na tym BTS'ie nie ma ma LTE w wyższej częstotliwości.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z 3g/HSPA+
Jaki poziom sygnału obecnie uzyskujesz w ramach sieci 3G?maszkara72 pisze:Nie.Przy wymuszonym 3g łączy z 3 g i pokazuje mi symbol H+
Oczywiście problem przekaże do naszych techników, proszę prześlij tylko przez ten formularz dokładną lokalizację oraz przykładowy numer telefonu na którym występuje problem.maszkara72 pisze:Panie Krzyśku zrobicie coś z tym 3g,bo coś ewidentnie nie działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
- Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI
Re: Problem z 3g/HSPA+
Panie Krzyśku poczekajmy z tym może do jutra.Właśnie wrółem z pracy i 3G/H+ na razie działa bez problemów.Przy okazji pytanie,czy z Dobrzyniewa nadajecie LTE tylko na 800 Mhz,czy również na innej częstotliwości?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z 3g/HSPA+
maszkara72, przepraszam , w wcześniejszym poście podałem błędną informacje, na BT13132 Dobrzyniewo działa zarówno LTE1800 jak i LTE800.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
- Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI
Re: Problem z 3g/HSPA+
A więc tak jak napisałem w poprzednim poście,3g działa jak najbardziej w tej chwili dobrze.A propo LTE:na smartfonach i tabletach w pierwszej kolejności modem łapie na częstotliwości 1800,a dopiero jak go straci to przeskakuje na 800?Chyba tak to działa w waszej sieci.Jeśli się mylę,proszę mnie poprawić.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z 3g/HSPA+
Tak.maszkara72 pisze:A propo LTE:na smartfonach i tabletach w pierwszej kolejności modem łapie na częstotliwości 1800,a dopiero jak go straci to przeskakuje na 800?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z predkoscia
Witam, posiadam modem zte mf910 w plusie, w zasiegu lte smiga normalnie, ale teraz jak wyjechalem mam zasieg 3g ale na max pokazuje. Tyle ze nie da sie koszystac z internetu na niczym, pokazuje na speedtest 0.2-0.5 Mbps.. Krotko mowiac tragedia. Jakies rady??
Ostatnio zmieniony 21 lis 2016, o 15:22 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków, podobny temat.
Powód: połączenie wątków, podobny temat.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z predkoscia
iknow, a czy wykorzystałeś już pakiet podstawowy? W jakie lokalizacji obecnie się znajdujesz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z 3g/HSPA+
Witam, nie wykorzystałem, znajduje się w okolicy drawska pomorskiego/Kalisz pomorski. Próbowałem łączyć się po przez inne sieci ale w ustawieniach modemu jest to zabronione i nie da się.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z 3g/HSPA+
iknow, to dosyć duży teren, proszę doprecyzuj lokalizację. Czy to obecnie będzie już Twoja stała lokalizacji, jeśli chodzi o korzystanie z internetu, czy tylko przejściowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z 3g/HSPA+
Witam,dokladniej to jaworze oraz glebokie - przejsciowe z miesiac
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z 3g/HSPA+
iknow, w Głębokie znajduje się BT44238 z GSM i U900, i to prawdopodobnie z niego korzystasz w 3G. Niestety teren jest mocno zalesiony i to może wpływać na słabszy zasięg. Dla tej stacji w planach na bieżący miesiąc jest dodanie LTE1800 co powinno poprawić sytuację. Jest też BT43294 w Żółwinie z GSM, U900 i LTE800. Znajdując się w Jaworze zapewne korzystasz z niego i wtedy możesz spróbować "złapać" LTE. Na tej stacji też planujemy w tym roku dodanie LTE1800. Jeśli chodzi o niskie prędkości, które uzyskujesz to sprawdź inne położenie modemu, czyli bliżej okna oraz czy nie masz włączonych w komputerze aplikacji, które obciążają łącze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ