Zerwanie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 63
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 paź 2014, o 12:14
Re: Zerwanie umowy
Mhm, rozumiem, to nawet bardzo fajnie, ponieważ mogę ją zerwać za free :) Ale teraz.. jak mam im udowodnić, że moje łącze to max 20 mb/s, a ping to katastrofa ? I ile trwa ten okres wypowiedzenia?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Zerwanie umowy
Nyziu, nie musisz podawać powodu, dla którego chcesz rozwiązać umowę. Musisz tylko zaznaczyć, że chcesz zachować okres wypowiedzenia.
Wniosek możesz złożyć w punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Dział Obsługi Klienta
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa
Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie. Za dzień złożenia wypowiedzenia przyjmuje się dzień złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu w Punkcie sprzedaży (obsługi) lub nadania przesyłki zawierającej wypowiedzenie do Działu Obsługi Klienta.Nyziu pisze:I ile trwa ten okres wypowiedzenia?
Wniosek możesz złożyć w punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Dział Obsługi Klienta
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zerwanie umowy
A co jeżeli umowa nie jest na okres nieokreślony, tylko na określony? Wtedy musze płacić karę umowną?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Zerwanie umowy
Nyziu, jeżeli umowa w dalszym ciągu jest w trakcie obowiązywania okresu oznaczonego i wówczas zostanie wypowiedziana przez abonenta - to tak, kara umowna zostanie naliczona. Jeżeli jednak przeszła już na czas nieokreślony, to wypowiedzenie nie będzie wiązać się z karą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zerwanie umowy
No tak, czyli według mnie.. 20.03.2013 ta umowa już mogła minąć, ale kolejna podpisana w dniu 13.09.2014 na 2 lata jeszcze musi trwać, ponieważ poprzednia też trwała 2 lata, więc czas jest chyba jeszcze określony i kara umowna występuje.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Zerwanie umowy
Nyziu, jako obsługa forum nie mamy wglądu na Twoje konto, nie zweryfikujemy więc, na jaki okres podpisałeś poszczególne umowy oraz kiedy upływa ich okres ważnosci. Jeżeli chcesz, możesz w tej sprawie skontaktować się kanałem autoryzowanym z Internetową Obsługą Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zerwanie umowy
Nyziu, w aplikacji mobilnej możesz sprawdzić, do kiedy masz umowę.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Wypowiedzenie umowy?
Przy tego rzędu wielkości danych rzeczywiście może zostać ograniczana prędkość internetu ze względu na FUP. Celem jest zapewnienie każdemu Klientowi możliwości sprawiedliwego korzystania z usług niezależnie od ilości przesłanych danych. Taka też informacja jest zawarta w regulaminie. Pełna prędkość zostanie przywrócona, gdy rozpocznie się nowy okres rozliczeniowy. Dodatkowo możesz rozważyć włączenie pakietu nocnego 200 GB do wykorzystania od 1 do 8 rano za 2,90 zł brutto (w tej chwili nie przywróci to pełnej prędkości, ale od nowego okresu rozliczeniowego będziesz mógł pobrać więcej danych z większą prędkością).Tritek pisze: Po pewnym czasie uświadczyłem waszej maksymalnej prędkości w postaci 10Mb/s, a obecnie prędkość ta wynosi 1Mb/s. Operuję na danych o dużej wielkości i router wskazuje mi zużycie 300GB.
Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje klientom indywidualnym w ciągu 14 dni od podpisania umowy. Rozwiązanie umowy po tym czasie nie jest możliwe bez naliczenia kary umownej.Tritek pisze:Zwracam się do was z pytaniem czy mogę rozwiązać umowę po miesiącu użytkowania?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
odstąpienie od umowy w czasie jej trwania
witam. mój problem polega na tym, iż mam wzięty na umowę laptop i modem z internetem na 48 miesięcy i pytanie brzmi czy istnieje możliwość żeby zrezygnować tylko internetu i modemu bez płacenia kary? Ponieważ u mnie w miejscowości jest STRASZNY problem z zasięgiem.
Ostatnio zmieniony 7 lis 2016, o 15:20 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Zerwanie umowy
Ola123, jeżeli umowa zostanie rozwiązana w trakcie obowiązywania okresu oznaczonego, to niestety, ale będzie to niosło za sobą konsekwencje w postaci naliczenia kary umownej.
Możesz napisać, w jakiej lokalizacji (miejscowość, ulica) występują problemy z zasięgiem? Z jakiego dokładnie modemu korzystasz? Czy możesz podać parametry sygnału (RSRP,RSRQ) jakie widzisz w panelu admina swojego urządzenia?
Możesz napisać, w jakiej lokalizacji (miejscowość, ulica) występują problemy z zasięgiem? Z jakiego dokładnie modemu korzystasz? Czy możesz podać parametry sygnału (RSRP,RSRQ) jakie widzisz w panelu admina swojego urządzenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zerwanie umowy
Witam, wziąłem internet LTE 50gb za 30zł mc w smartdom z ODU.IDU 2OO przez internet. Miałem tam 14 dni na odstąpienie od umowy bez konsekwencji i skorzystałem z tej opcji, zamówiłem kuriera zwrotnego i odesłałem wszystko. Między czasie przyszła mi do zapłacenia opłata aktywacyjna 49zł , dzwonie się zapytać i konsultant mówi że nie muszę tego płacić bo zwróciłem wszystko. Dzwonię dziś zapytać się jak tam z moim wypowiedzeniem bo widzę po trackingu że dostali paczkę w ten poniedziałek. Konsultant sprawdza i mówi że nie mają jeszcze nic w systemie ale jest do zapłacenia aktywacja... TO mu mówię że przecież powiedziano mi że nie muszę jej uiszczać, a on mi że muszę ją zapłacić. To jak to w końcu jest
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Zerwanie umowy
kikan, opłata aktywacyjna jest konieczna do zapłaty i ta kwota nie jest zwracana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zerwanie umowy
A gdybym teraz wziął znów Internet bo teraz zwróciłem bo dostałem wadliwy sprzęt. To na nową umowę znów muszę robić aktywację ? Czy ta aktywacja jakos przechodzi mi na następną umowę .
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Zerwanie umowy
kikan, w ramach nowej umowy będzie nowa opłata aktywacyjna. Ta opłata nie przechodzi na kolejne umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zerwanie umowy
a w jaki sposob anulować takie odstapienie ?