Ważność konta

Bez konsekwencji dla młodych… oferta na kart, MIX
xMefju
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 23 paź 2014, o 20:00

Ważność konta

Post autor: xMefju »

Siemka. Mam taryfę plus na kartę. Mam tutaj ważne konto do 13.08.2015. Więc moje pytanie brzmi, jeżeli przejdę do plush to moje konto będzie ważne do tego samego dnia czy będę miał miesiąc od przejścia? Pozdrawiam :-P
Ostatnio zmieniony 23 paź 2014, o 20:58 przez xMefju, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pytanko

Post autor: sl@w_es »

Regulamin PlusForum pkt 8:
Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany, powinien jednocześnie określać treść wątku. Całość piszemy w polu "Temat", w opisie możemy umieścić dodatkowe informacje.
Bardzo proszę o dostosowanie tytułu wątku do w/w punktu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
xMefju
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 23 paź 2014, o 20:00

Re: Ważność konta

Post autor: xMefju »

Poprawione. :)
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Ważność konta

Post autor: sl@w_es »

Regulamin Promocji Zmień taryfę na Plush bez limitu - promocja za 0 zł pkt 8g:
Abonent, który przed zmianą taryfy posiadał promocyjny okres ważności konta na usługi wychodzące, wydłużony na zasadach określonych w Regulaminie Promocji Rok Ważności Konta, po zmianie taryfy będzie miał ustawiony okres ważności konta na usługi wychodzące zgodnie z Cennikiem Taryfy Plush bez limitu, nie krócej niż 30 dni od dnia zmiany taryfy.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ahahaha
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 16 lis 2014, o 18:09

Ważność konta Plush

Post autor: ahahaha »

Witam. Czy jeśli z taryfy Plush bez limitu przejdę na Plus bez limitu, włącze rok ważności konta i znów przejdę na Plusha to czy rok ważności konta utrzyma się?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Ważność konta Plush

Post autor: sl@w_es »

Nie, szczegóły we wcześniejszych postach tego wątku.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
drejks
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 11 sty 2015, o 17:33

Zablokowane konto - nie działa ważny pakiet

Post autor: drejks »

Witam,

Kupiłem starter 27grudnia 2014roku, kupiłem starter za 5zł + doładowanie za 15zł (by zakupić pakiet 2GB internet, Sms-y bez limitu, 15zł/30dni). Wszystko śmigało świetnie aż do dziś gdy zablokowało mi się konto (Rozmowy i Sms-y wychodzące zostały zablokowane dziś 11stycznia 2015roku). Ale ponadto gdy się zablokowały te rozmowy i sms-y z tej reszty (dla 1zł które zostały mi na koncie- 11 stycznia) to wyłączył mi się mój pakiet czyli 2GB internetu i nielimitowane Sms-y a powinien działać do 27 stycznia.

Co zrobić w związku z tym?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Zablokowane konto - nie działa ważny pakiet

Post autor: sl@w_es »

Nie można korzystać z pakietów mając zablokowane połączenia wychodzące; doładuj konto, aby przywrócić jego ważność, a będziesz mógł korzystać z wybranych pakietów (rzecz jasna tylko w okresie ważności konta i po spełnieniu pozostałych warunków).
Więcej informacji: Regulamin Promocji Internet i SMSy:
8. Abonent może wysyłać SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych tylko w przypadku, gdy jego konto znajduje się w okresie ważności dla usług wychodzących (jest aktywne).
9. Abonent może korzystać z Pakietu internetowego, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta (min. 1 gr) i jednocześnie znajduje się w okresie ważności dla usług wychodzących (posiada aktywne konto).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
pazur75
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 9 lut 2015, o 19:44

Zablokowane połączenia

Post autor: pazur75 »

Witam,
20.01 zakupiłem Państwa kartę Plush bez limitu . Tego samego dnia uzupełniłem konto za 25 PLN i ustawiłem poprzez kod połączenia bez limitu do numerów komórkowych .
Ale dziś czyli 09.02 przyszedł sms z informacją że rozmowy zostały zablokowane . Pakiet miał działać przez 30 dni , więc dlaczego wyłączają go Państwo po 20 ?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Zablokowane połączenia

Post autor: sl@w_es »

Nikt nie wyłączył Ci aktywowanej wcześniej usługi - przeoczyłeś datę ważności konta i dlatego zostało ono zablokowane na ruch wychodzący. Z wybranych usług można korzystać tylko gdy konto jest aktywne.
Zasilenie konta 20.01 kwotą 25 zł nadało mu ważność 20 dni, czyli do 09.02.

Ważność konta Plush bez limitu dla doładowań

Po zasileniu konta kwotą nadającą mu odpowiednią ważność, wybrana usługa ROZMOWY BEZ LIMITU ZE WSZYSTKIMI SIECIAMI będzie działać nadal, a nawet odnowi się sama na kolejne 30 dni pod warunkiem posiadania na koncie kwoty wystarczającej na pobranie opłaty za w/w usługę oraz zachowania ważności konta.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
pazur75
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 9 lut 2015, o 19:44

Re: Zablokowane połączenia

Post autor: pazur75 »

Czyli wprowadzają Państwo klientów w błąd informując, że za kwotę 25 PLN netto można rozmawiać przez 30 dni, bo okazuje się, że trzeba tak naprawdę nabić konto za większą kwotę.
Ile naprawdę trzeba wpłacić na konto, aby rozmawiać przez 30 dni bez żadnych blokad?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Zablokowane połączenia

Post autor: sl@w_es »

pazur75 pisze:Czyli wprowadzają Państwo klientów w błąd (...)
Jeśli tak sądzisz to proszę kieruj swe słowa pod właściwym adresem. Założyłeś temat w dziale który nie jest oficjalnym działem Plusa, więc nie znajdziesz tutaj, ani nie otrzymasz odpowiedzi od osób, które są związane z tą siecią umowami o pracę, kontraktami itp. Bardzo proszę, zapoznaj się z zasadami i organizacją PlusForum.

@ „pazur75”,

Twoja wypowiedź to luźna interpretacja informacji zawartych na stronie przedstawiającej ofertę:

http://www.plushbezlimitu.pl/#karta

Wystarczy jednak kliknąć na szczegóły dotyczące Twojej promocji, następnie zakładkę Ważne informacje i już wiadomo, że:
z rozmów bez limitu możesz korzystać tylko wtedy, jeżeli masz ważne konto
Idźmy dalej; zakładka A tu są dokumenty do pobrania po rozwinięciu mamy dostęp do:

Regulaminu Promocji Rozmowy bez limitu do wszystkich, gdzie w pkt 8 czytamy:
Abonent może korzystać z rozmów bez limitu do wszystkich sieci komórkowych tylko w przypadku, gdy jego konto znajduje się w okresie ważności dla usług wychodzących (jest aktywne).
pazur75 pisze:(...) Ile naprawdę trzeba wpłacić na konto, aby rozmawiać przez 30 dni bez żadnych blokad?
Odpowiedź na to pytanie znajdziesz klikając w link w moim poprzednim poście i otwierając odpowiednią zakładkę.

Na koniec zacytuję pkt 23 Regulaminu promocji:
Skorzystanie z Promocji oznacza, że Abonent zapoznał się z treścią Regulaminu Promocji i ją akceptuje.
Korzystając z usług czy promocji nie należy opierać się tylko na reklamach, czy informacjach przedstawiających niekiedy ofertę w zbyt jaskrawych kolorach, a na regulaminach.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Kuba747
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 cze 2015, o 09:14

Problem z odnowieniem konta

Post autor: Kuba747 »

Witam mam Plush na kartę i doładowałem konto 4 dni przed upłynięciem jego ważności za 15 zł, ale na koncie było jeszcze 3 zł więc stan konta wynosił 18 zł, dzień przed upłynięciem ważności konta (12.06.2015 o 15) zabrało mi z konta 15 zł i dostałem sms, że pakiet za 15 zł został aktywowany, ale nie mogę z niego korzystać ponieważ konto nie jest już ważne.
Ktoś wie co mam teraz zrobić? Dodam, że jak sprawdzam stan konta to pisze, że mam jeszcze 3 zł i ważne jest do 12.06.
Edit: pakiet to Facebook i Instagram za darmo.
Ostatnio zmieniony 13 cze 2015, o 09:42 przez Kuba747, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Problem z odnowieniem konta

Post autor: sl@w_es »

@ „Kuba747”,

odpowiedz na poniższe pytania:

1. Kiedy konto zostało zasilone (data)? Jeśli nie pamiętasz to sprawdź logując się do Plus Online.

Zasilenie konta kwotą 15 zł w taryfie Plush bez limitu nadaje mu ważność + 10 dni od daty zasilenia, a nie od daty jego ważności przed zasileniem, przy czym jeśli ważność konta na połączenia wychodzące przed zasileniem jest dłuższa niż ta wynikająca z zasilenia to ważność nie zmieni się.
W ofercie na kartę okresy ważności nie sumują się.

2. Sprawdź ważność oraz stan pakietów i promocji na koncie: *121#, *136#.

Z usług i promocji można korzystać tylko w okresie ważności konta na połączenia wychodzące.
Dodatni stan środków na koncie w przypadku utraty jego ważności nie ma wpływu na możliwość korzystania z usług.
Chcąc aktywnie korzystać z numeru musisz konto zasilić ponownie. Jaką kwotą to już zależy tylko od Twoich możliwości finansowych i czasu na jaki chcesz mieć ważność konta.

Kwoty doładowań oraz nadawane okresy ważności konta znajdziesz na stronie:

http://www.plushbezlimitu.pl/#doladuj

W przypadku dalszych niejasności proszę o kontynuację.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Kuba747
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 cze 2015, o 09:14

Re: Problem z odnowieniem konta

Post autor: Kuba747 »

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, już wiem jaki był problem. Mianowicie pieniądze zjadła mi aktywacja pakietu 2Gb internetu i nielimitowane SMS zamiast przedłużyć okres ważności konta
ODPOWIEDZ