Teraz jest 24 mar 2017, o 18:55

Zostaw Kontakt




Pakiet internetowy - usługa niedostępna.

Bez konsekwencji dla młodych… oferta na kart, MIX
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Sara89

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 3 lip 2016, o 18:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Pakiet internetowy - usługa niedostępna.

Post3 lip 2016, o 18:33

Cześć.

Mam Plush na kartę i chciałam kolejny raz skorzystać z pakietu internetowego 2GB.
Wpisałam odpowiedni kod, po czym otrzymałam info, że usługa jest niedostępna i mam sprawdzić środki na koncie.
Jest 37 zł. Wcześniej nie było takiego problemu, kod został włączony prawidłowo.

Proszę o informację co zrobić aby ponownie skorzystać z pakietu.

Pozdrawiam,
Sara89
Offline
Avatar użytkownika

Matthias

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): 13 maja 2016, o 10:37
  • Lokalizacja: Pomorze
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PnK bez limitu
  • Model telefonu: MOTO VE66

Re: Pakiet internetowy - usługa niedostępna.

Post4 lip 2016, o 10:03

Cześć, Sara89.
Pakiety internetowe są cykliczne, czyli same się odnawiają po upływie ważności pobierając określoną opłatę. Zatem jeśli nie upłynął okres ważności pakietu, a chcesz przywrócić pełną prędkość internetu, należy najpierw wyłączyć obecny pakiet, w tym przypadku 2 GB, kodem *136*00*07#, następnie włączyć go ponownie kodem *136*11*07# (oczywiście zostanie pobrana opłata 9 zł).

Pozdrawiam również. :-)
Offline
Avatar użytkownika

Wrusupa

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 16 cze 2016, o 13:11
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Huwawei

Re: Pakiet internetowy - usługa niedostępna.

Post6 lip 2016, o 09:32

a może mi ktoś powiedzieć jakim kodem mogę wyłączyć internet w swoim telefonie? Aktywowałam sobie 1Gb parę miesiecy temu i własnie co miesiąc pobiera mi z konta określona kwotę i na początku nie wiedziałam dlaczego. A po prostu internet włącza się cyklicznie. I może mi ktoś podac jakim kodem sprawdzić swoja taryfę w telefonie tak przy okazji??
Offline
Avatar użytkownika

Matthias

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): 13 maja 2016, o 10:37
  • Lokalizacja: Pomorze
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PnK bez limitu
  • Model telefonu: MOTO VE66

Re: Pakiet internetowy - usługa niedostępna.

Post6 lip 2016, o 13:26

Wrusupa, swoją taryfę sprawdzisz kodem *147#. Po tej czynności będzie można coś poradzić na niechciane pakiety i usługi. ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Wrusupa

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 16 cze 2016, o 13:11
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Huwawei

Re: Pakiet internetowy - usługa niedostępna.

Post7 lip 2016, o 09:06

dziękuję za pomoc :)


Powrót do Plush



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości