Strona 1 z 1

Pakiet internetowy - usługa niedostępna.

: 3 lip 2016, o 19:33
autor: Sara89
Cześć.

Mam Plush na kartę i chciałam kolejny raz skorzystać z pakietu internetowego 2GB.
Wpisałam odpowiedni kod, po czym otrzymałam info, że usługa jest niedostępna i mam sprawdzić środki na koncie.
Jest 37 zł. Wcześniej nie było takiego problemu, kod został włączony prawidłowo.

Proszę o informację co zrobić aby ponownie skorzystać z pakietu.

Pozdrawiam,
Sara89

Re: Pakiet internetowy - usługa niedostępna.

: 4 lip 2016, o 11:03
autor: Matthias
Cześć, Sara89.
Pakiety internetowe są cykliczne, czyli same się odnawiają po upływie ważności pobierając określoną opłatę. Zatem jeśli nie upłynął okres ważności pakietu, a chcesz przywrócić pełną prędkość internetu, należy najpierw wyłączyć obecny pakiet, w tym przypadku 2 GB, kodem *136*00*07#, następnie włączyć go ponownie kodem *136*11*07# (oczywiście zostanie pobrana opłata 9 zł).

Pozdrawiam również. :-)

Re: Pakiet internetowy - usługa niedostępna.

: 6 lip 2016, o 10:32
autor: Wrusupa
a może mi ktoś powiedzieć jakim kodem mogę wyłączyć internet w swoim telefonie? Aktywowałam sobie 1Gb parę miesiecy temu i własnie co miesiąc pobiera mi z konta określona kwotę i na początku nie wiedziałam dlaczego. A po prostu internet włącza się cyklicznie. I może mi ktoś podac jakim kodem sprawdzić swoja taryfę w telefonie tak przy okazji??

Re: Pakiet internetowy - usługa niedostępna.

: 6 lip 2016, o 14:26
autor: Matthias
Wrusupa, swoją taryfę sprawdzisz kodem *147#. Po tej czynności będzie można coś poradzić na niechciane pakiety i usługi. ;-)

Re: Pakiet internetowy - usługa niedostępna.

: 7 lip 2016, o 10:06
autor: Wrusupa
dziękuję za pomoc :)