Strona 1 z 1

Nowy Plush a dezaktywacja starego pakietu

: 21 mar 2017, o 18:25
autor: gicmo
Dzień dobry.
Do tej pory miałem Plush na Kartę z pakietem - 29 zł /30 dni 10 GB 0 zł sms na komórki 0 gr min na komórki włączonym kodem *136*11*04#, obecnie przeszedłem na Nowy Plush włączany kodem *147*23# z pakietem 25 zł /30 dni 10 GB 0 zł rozmowy/sms/mms włączany kodem *136*11*07#. ( pobrało opłatę i przyszło potwierdzenie )
Pytanie: czy po przejściu na nową taryfę i pakiet konieczna jest dezaktywacja starego pakietu ( tego za 29 zł *136*11*04# ) bo gdy sprawdzam status promocji i pakietów *136# otrzymuje informację że aktywny jest stary i nowy pakiet - ten stary do 23.03.2017
Gdy korzystam z internetu, to widzę że ubywa danych ze starego pakietu danych ...

Jaki jest kod do dezaktywacji tego starego pakietu *136*11*04# , bo gdy wpisuję kod *136*00*04# dostaję info "promocja jest nieaktywna lub nie została aktywowana "
Dodatkowo gdy loguję się na na plusonline, to w zakładce /promocje/ mam aktywną tylko tę starą za 29 zł...

Re: Nowy Plush a dezaktywacja starego pakietu

: 21 mar 2017, o 19:57
autor: sl@w_es
gicmo pisze:(...) Jaki jest kod do dezaktywacji tego starego pakietu *136*11*04# , bo gdy wpisuję kod *136*00*04# dostaję info "promocja jest nieaktywna lub nie została aktywowana "
Dodatkowo gdy loguję się na na plusonline, to w zakładce /promocje/ mam aktywną tylko tę starą za 29 zł...
Skoro stara promocja jest aktywna i widoczna w Plus Online to po prawej stronie tabelki pod datą ważności promocji powinien znajdować się przycisk USUŃ. Jeśli go nie ma to promocję można wyłączyć tylko przez kontakt z DOK - 601 102 601.
Nie wyłączysz starej promocji to 23 marca aktywuje się na kolejne 30 dni pod warunkiem, że na koncie będziesz posiadał odpowiednią ilość środków.

Re: Nowy Plush a dezaktywacja starego pakietu

: 21 mar 2017, o 20:26
autor: gicmo
Pomogło usunięcie z Plusonline i wygląda, że teraz jest poprawnie, wykonując połączenia telefoniczne i używając internetu nie pobiera opłat - po wpisaniu *136# jest już tylko info o nowym pakiecie. ( poza tym, że na plusonline na chwilę obecną, nie ma wzmianki o nowym pakiecie... może jeszcze się zaktualizuje )

Pytanie dodatkowe, wraz z nową taryfą i pakietem samoistnie pojawiła sie wzmianka o pakiecie video na moim koncie , czy trzeba go dezaktywować samodzielnie w razie niezainteresowania, bo nie chcę aby samo się coś ponawiało.

Dziękuję

Re: Nowy Plush a dezaktywacja starego pakietu

: 21 mar 2017, o 21:51
autor: sl@w_es
gicmo pisze:(...) wraz z nową taryfą i pakietem samoistnie pojawiła sie wzmianka o pakiecie video na moim koncie , czy trzeba go dezaktywować samodzielnie w razie niezainteresowania, bo nie chcę aby samo się coś ponawiało.

Dziękuję
W jakim sensie wzmianka? Po zmianie taryfy zasilałeś konto kwotą co najmniej 30 zł?
Sprawdź i podaj co pojawia się po wpisaniu kodu *121#.

Re: Nowy Plush a dezaktywacja starego pakietu

: 22 mar 2017, o 15:46
autor: gicmo
Przed zmianą taryfy miałem na koncie 50 zł, po zmianie i aktywowaniu pakietu odjęło ile się należy i aktywowało co trzeba, poza tym że nie zdezaktywowało starego pakietu... ( choć regulamin przejścia na Nowy Plush pkt 8 ppkt 5 i 6 mówi, że wszystkie stare pakiety/promocje zostaną zdezaktywowane ) ale tak jak pisałem wyżej, pomogła dezaktywacja z Plusonline i w tym zakresie sprawę można zamknąć.

Co do "wzmianki o pakiecie video" to jest to dokładnie określone jako "Rabat video 30 dni" te info pochodzi z krótkiego kodu *136#
Gdy sprawdzam *121# jest tylko info o limiterze gprs i 30 wizytówek , ale niczego nie ma na temat video nie ma, więc chyba nie ma aktywowanego jakiegoś pakietu video... Na plusonline też brak czegokolwiek o jakimś pakiecie video.

W Plusie/Plushu jestem stale od 2004 roku, wiele razy zmieniałem taryfy/pakiety i dopiero tym razem mam takie przygody. Coś jest z aktualizacją danych w systemie Plusa jest nie tak, bo do tej pory na plusonline nie mam nic o aktywnym pakiecie za 25 zł, ale to chyba sprawa wtórna bo z krótkiego kodu jest co ma być.
Dziękuję za pomoc.

Re: Nowy Plush a dezaktywacja starego pakietu

: 22 mar 2017, o 16:59
autor: habish
Problem z wyświetlaniem aktywnej promocji jest znany, poczytaj ten cały wątek: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=99&t=22779