Teraz jest 22 maja 2018, o 03:21

Zostaw Kontakt





Plush ABO - pytania

Bez konsekwencji dla młodych… oferta na kart, MIX
Offline
Avatar użytkownika

Tomasz_z_Wawy

PlusManiak

  • Posty: 51
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 18:58
  • Lokalizacja: StolYca
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: 3 x Plush ABO L+

Re: Plush ABO - pytania

Post11 maja 2017, o 14:01

Dołączam się do pytania, jak zrobić, żeby numery przeniesione do Plush abo miały ten sam okres rozliczeniowy. Po za tym próbowałem dodać w plus online kolejny numer, ale system twierdzi, że nie znalazł takiego numeru. Oba numery są na razie tymczasowe i umowy były podpisywane na mnie w dniach 2 oraz 8 maja, a aktywowane były 4 i 9 maja. Niby aktywacja oraz umowy w terminach bliskich od siebie, a okresy rozliczeniowe na nr aktywowany 4 maja jest 09.05 - 08.06, na aktywowany 9 maja 17.05. -16.06.
Czy komuś udało się ujednolicić okresy rozliczeniowe dla kilku numerów?

Znalazłem poniższe info.
W sieci Plus jest 6 różnych okresów rozliczeniowych:
od 1 dnia miesiąca - do ostatniego dnia m-ca,
od 5 dnia miesiąca - np. 5.07 - 4.08
od 9 dnia miesiąca, np. 9.01 - 8.02
od 17 dnia miesiąca, np. 17.02 - 16.03
od 21 dnia miesiąca, np. 21.05 - 20.06
od 25 dnia miesiąca. np. 25.10 - 24.11

Edit: Odpowiem sobie sam, może komuś się przyda. Wystarczyło napisać e-mail do bok@plus.pl z prośbą o ujednolicenie okresów rozliczeniowych na wszystkich numerach i następnego dnia już było OK.
Offline
Avatar użytkownika

guren

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): 25 lip 2015, o 13:19
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush ABO - pytania

Post21 maja 2017, o 12:31

manys81 napisał(a):Witam.
Czy da się przejść z Plus (abonament) do Plusha (abo)?

Też mam to w planach. Pozostaje wypowiedzenie umowy z przejściem na kartę do Plusa, z Plusa do Plusha na kartę, potem kontrakt na abo.
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 174
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Ja+ 69,99
  • Model telefonu: LG G6

Re: Plush ABO - pytania

Post30 maja 2017, o 21:43

Czy do konwersji numeru z PnK na Plush Abo muszę mieć wyłączone wszystkie blokady usług Premium? Ile trwa cała procedura?

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

DARIUSZ-WLAZEL

PlusManiak

  • Posty: 81
  • Dołączył(a): 7 cze 2012, o 22:36
  • Lokalizacja: Pabianice
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Oswajacz internetowy
  • Model telefonu: Samsung S3

Re: Plush ABO - pytania

Post16 lip 2017, o 10:12

No dobra ,potem wypowiedzenie z plusha ,sie sklada w kazdym oddziale plusa?
Tak sie pytam na przyszłość
Offline
Avatar użytkownika

Jacek93C

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 11 sie 2017, o 11:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PLUSH ABO L

PLUSH dodatkowa opłata za nr tymczasowy

Post11 sie 2017, o 11:19

Witam.

1 sierpna podpisałem umowę na PLUSH ABO L, 8 sierpnia został przeniesiony mój nr., a dzisiaj sprawdzając mój rachunek wynosi on 30.44zł zamiast 24.99. Na fakturze przy nr. tymczasowym widnieje ten sam rodzaj abonamentu i dodatkowa cena 4.83. Już pomijam fakt, że na ten tymczasowy miałem kilka telefonów dziennie od jakichś firm windykacyjnych (nie odbierałem) i raz z Radia ZET; miałem problemy ze zmianą ehasła - udało się dopiero przez przeglądarkę na komputerze - i nie miałem wglądu do efatkury, dopiero ta dostępna jest za pośrednictwem aplikacji w telefonie.
Offline
Avatar użytkownika

pelus

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 25 paź 2017, o 12:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush ABO - pytania

Post25 paź 2017, o 13:50

Witam,

zostawiłem na stronie Plusha numer do oddzwonienia.
Dzisiaj dzwoni do mnie konsultant Plush (Plus) i mówię, że chciałbym przenieść 3 numery abonamentowe do Plush abonament. Wszystko Ok do momentu, "a w jakiej sieci ma Pan numery?", na co ja "w Plusie" i co?
"Nie ma możliwości przenieść numery w Plusa do Plusha."
Nie dostałem za to odpowiedzi na pytanie, który punkt regulaminu tego zabrania.

Jak to jest w końcu?

pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5265
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 337 razy
    Otrzymał podziękowań: 451 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plush ABO - pytania

Post25 paź 2017, o 14:24

Najpierw musisz przejść z Plus Abonament do Plus na kartę a następnie z Plus na kartę do Plush Abo.
W tej chwili to jedyna droga.
Offline
Avatar użytkownika

ewel72

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 5 lis 2017, o 19:35
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + MIX
  • Model telefonu: Huawei Y635

Przejście z Ja + Mix na Plush abonament

Post5 lis 2017, o 19:40

Witam,
mam pytanie odnośnie możliwości zmiany oferty z Ja + Mix na Plush abo.
Czy po zrealizowaniu wszystkich doładowań z mixa możliwe jest bezpośrednie przejście do Plush abo, czy muszę najpierw zmienić ofertę na Plush na kartę, a dopiero później na Plush abo? Czy może jeszcze inaczej?

Z góry dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam :-) :-)
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5265
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 337 razy
    Otrzymał podziękowań: 451 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Przejście z Ja + Mix na Plush abonament

Post5 lis 2017, o 22:18

Najpierw karta, a następnie Plush Abo.
Jeśli już zrobiłeś wszystkie doładowania to poczytaj tutaj:
https://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow ... faqid=1670

Za ten post autor patryk7588 otrzymał podziękowanie od
ewel72(5 lis 2017, o 22:49)
Offline
Avatar użytkownika

kifu

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 29 lis 2017, o 08:38
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Plush ABO - termin rozpoczęcia świadczenia usługi

Post29 lis 2017, o 08:48

Cześć,

jestem nieco zawiedziony Plushem. Wczoraj (28.11) podpisałem umowę u kuriera i niestety nadal nie mogę korzystać z abonamentu. Rozumiem, że podpisana umowa musi trafić do Plusha ale dlaczego w takim razie jest data na umowie 28.11? Dlaczego nie ma daty rozpoczęcia świadczenia usługi?
Ale dlaczego się czepiam? Załóżmy taką sytuację, wiedziałem, że umowa będzie 28.11 więc zaplanowałem sobie 500 telefonów w dniu 29.11 bo będę mieć abo i połączenia za free, niestety okazuje się, że 29.11 muszę załadować konto za xxx zł żeby wykonać moje zaplanowane 500 telefonów. Trochę to nie fair, tym bardziej, że nikt nie powiedział, że będę musiał czekać 3 dni na włączenie usługi (pan na infolinii powiedział, że usługa będzie działać 30.11 ok. południa), w salonie miałbym na następny dzień! Biorąc też powyższe pod uwagę, umowa się kończy 28.11.2018, więc 3 dni jestem w plecy (wiem, że umowa się przedłuża automatycznie). Oczywiście żadnej rekompensaty. Przykre.

Pod tym względem NIE POLECAM Plusha!
Offline
Avatar użytkownika

teh_pwner

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 28 mar 2018, o 17:39
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: LG G2 Mini

Plush a salon Plusa lub inny punkt stacjonarny

Post28 mar 2018, o 18:01

Cześć

Mam numer w plusie na kartę, chcę przejść na plush ABO ale chciałbym to zrobić w punkcie stacjonarnym a nie za pośrednictwem kuriera? Czy jest to możliwe w punkcie plusa lub w innych punktach partnerskich? Jeśli tak to w jakich ?
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5265
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 337 razy
    Otrzymał podziękowań: 451 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plush a salon Plusa lub inny punkt stacjonarny

Post28 mar 2018, o 18:15


Za ten post autor patryk7588 otrzymał podziękowanie od
teh_pwner(29 mar 2018, o 10:53)
Offline
Avatar użytkownika

teh_pwner

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 28 mar 2018, o 17:39
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: LG G2 Mini

Re: Plush a salon Plusa lub inny punkt stacjonarny

Post29 mar 2018, o 10:40

Pytanie dodatkowe, bo o tym zapomniałem...
Nie mam nic na siebie oprócz abonamentu w PLUS który się skończył 3 dni temu, poza tym wszystkie rachunki są na żonę
Zaświadczenie o zatrudnieniu w moim miejscu pracy to 2 tygodnie czekania;/
Nie mam karty kredytowej.

Jest szansa podpisać nowy abonament bez dokumentów potwierdzających zarobki? (mogę dostarczyć PIT11 z poprzedniego roku lub wyciąg z konta bankowego... lub aktualne umowy o pracę).

Czy bez zaświadczenia o zatrudnieniu nie mam się co pokazywać w punkcie sprzedaży?

EDIT:
piątek, 30 marca 2018, 18:21

No i taki *** jak wieloryba ogon w 3 punktach byłem i "my nie przenosimy numerów, trzeba przez internet" - zajebiście, idę do konkurencji.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5265
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 337 razy
    Otrzymał podziękowań: 451 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plush a salon Plusa lub inny punkt stacjonarny

Post30 mar 2018, o 18:35

Ciekawe...
Ostatnio edytowano 31 mar 2018, o 07:35 przez patryk7588, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Plush

Prawie PlusManiak

  • Posty: 45
  • Dołączył(a): 30 sty 2018, o 12:46
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Prepaid w Plush

Re: Plush a salon Plusa lub inny punkt stacjonarny

Post31 mar 2018, o 07:29

teh_pwner napisał(a):No i taki *** jak wieloryba ogon w 3 punktach byłem i "my nie przenosimy numerów, trzeba przez internet"
Warto dodać, iż przejście na abonament w Plush możliwe jest tylko i wyłącznie drogą internetową.
Uwielbiam Plushaka
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plush



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości