Teraz jest 20 lip 2018, o 23:21

Zostaw Kontakt





Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Bez konsekwencji dla młodych… oferta na kart, MIX
Offline
Avatar użytkownika

Nikita_Bennet

Prawie PlusManiak

  • Posty: 34
  • Dołączył(a): 10 sty 2014, o 11:00
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: inna
  • Model telefonu: inny

Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post20 cze 2018, o 14:05

Witajcie.
Czytając to: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 00#p226100
mam kilka pytań.
Mam w jednym z numerów mam taryfę "plus na kartę" czy jakoś tak (wychodzące ważne do września tego roku).
Potrzebuję coś co mogę teraz włączyć a potem wyłączyć (powiedzmy żeby od września/października ponownie robiła się skarbonka.
W plushu widzę:
1. Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu - połączenia na nr stacjonarne i komórkowe + SMS/MMS + 10 GB + Pakiet Social Media (bezpłatny transfer w ramach: FB, Messenger, Instagram, WhatsApp)
- koszt: 25 zł / ważność: 30 dni (cykliczna)*
wł.:*136*11*07# / wył.: *136*00*07#

Teoretycznie płacę 5 zł za zmianę taryfy (bo to nie jest podsieć MNVO) i potem 25 zł co miesiąc jest pobierane?

I co to jest pod pozycją:
6. Rozmowy, SMS, MMS bez limitu - połączenia na nr stacjonarne i komórkowe + nielimitowane SMS/MMS
- koszt: 25 zł* / ważność: 30 dni (usługa cykliczna)
wł.:*136*11*08# / wył.: *136*00*08#
WYKLUCZA SIĘ Z:
- "Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu"
- "Internet, rozmowy bez limitu"
- "Internet, SMS, MMS bez limitu"

też 25 zł a jest bez neta więc gdzie tutaj sens??

Ogólnie karta może pozostać potem w Plushu, bo jest w nim także rok ważności konta (jest cykliczny???).
Pytanie: jak to ogarnąć, aby wyszło jak najtaniej?
Aha, karta jest starego typu (taka bez plusmega) i nie będę jej wymieniał więc nie wiem jak wyjdzie z netem (LTE na pewno nie pójdzie). Ciekaw jestem jak zrobić, aby chodził jakiś w tych 25 pln/miesięcznie.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3607
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 274 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post20 cze 2018, o 19:58

Nikita_Bennet napisał(a):(...) Mam w jednym z numerów mam taryfę "plus na kartę" czy jakoś tak (...).

Od maja 2012 roku kiedy pojawiła się nowa taryfa Plus na kartę prawie każda następna taryfa ma w nazwie te trzy magiczne słowa. Co prawda różnie się je pisze, ale dla ucha zapis różnicy nie robi.
Nikita_Bennet napisał(a):W plushu widzę:
1. Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu - połączenia na nr stacjonarne i komórkowe + SMS/MMS + 10 GB + Pakiet Social Media (bezpłatny transfer w ramach: FB, Messenger, Instagram, WhatsApp) (...).
Teoretycznie płacę 5 zł za zmianę taryfy (bo to nie jest podsieć MNVO) i potem 25 zł co miesiąc jest pobierane?

25 zł nie jest pobierane co miesiąc, a co 30 dni o ile wcześniej nie zrezygnujesz z promocji.
Nikita_Bennet napisał(a):I co to jest pod pozycją:
6. Rozmowy, SMS, MMS bez limitu - połączenia na nr stacjonarne i komórkowe + nielimitowane SMS/MMS (...)
też 25 zł a jest bez neta więc gdzie tutaj sens??

Jak to co jest? Dokładnie to co czytasz, a sens tej promocji jest jeśli ktoś chce skorzystać z innej promocji: Plush Internet Promo BS - pakiet internetowy za doładowanie konta. Poza tym nie każdy korzysta z internetu w komórce.
Nikita_Bennet napisał(a):Ogólnie karta może pozostać potem w Plushu, bo jest w nim także rok ważności konta (jest cykliczny???).

Rok ważności konta cykliczny? Niby jak?
Promocję RWK aktywujesz za darmo (kod *136*11*10#) i w ciągu 30 dni od potwierdzenia aktywacji doładowujesz konto kwotą minimum 5 zł i to wystarczy, aby ważność konta wydłużyła się o 365 dni od daty doładowania.
Chcąc skorzystać z promocji RWK po okresie owych 30-tu dni czynności opisane wyżej należy powtórzyć.
Nikita_Bennet napisał(a):Pytanie: jak to ogarnąć, aby wyszło jak najtaniej?

Na to pytanie musisz odpowiedzieć sobie sam. Pomyśl czego potrzebujesz, przelicz ile Cię wyniesie i będziesz miał odpowiedź na ostatnie pytanie.
Offline
Avatar użytkownika

Hahahaha

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 26 cze 2018, o 12:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: NowyPlush

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post26 cze 2018, o 14:00

Witam.

Mam podpięty nr plush na kartę do ipla , oczywiście mam darmowy pakiet ipla plus (5 kanałow bez opłat ) wszystko działa. W lutym tego roku włączyłem pakiet sportowy Ipla sport na 14 dni bez opłat (chciałem potestować na IO w Korei jak to sie sprawdzi) i byłem zadowolony ale sie zagapiłem i zostało na koncie mniej niż 10zł i nie odnowiło mi pakietu i został wyłączony a chciałem korzystać jako cykliczny. Po próbach pomocy ze strony Cyfrowego Polsatu i Plusa na infolinii nic nie mogłem zrobić,cały czas odbijano piłeczkę że usługa ipla należy tu i tu powinienem szukać pomocy. Straciłem tylko czas i pieniądze na infolinii .W końcu dałem sobie spokój ze wszystkim. Chciałbym prosić na tym forum o pomoc jak włączyć pakiet Ipla sport na podpięty nr z plush na karte? Zapewniam że przez zmiane strony Ipla bodajze w lutym nic nie mogę włączyć. Proszę o rady jak to wykonać .

Wcześniej pakiet był na 14 dni bez opłat, zależy mi na przedłuzeniu w cenie 10zł jako pakiet cykliczny a nie jako płatność karta. Ktoś da radę pomóc ?
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5354
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 354 razy
    Otrzymał podziękowań: 463 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post26 cze 2018, o 14:25

Masz połączone konto Ipla z numerem w Plusie?
Offline
Avatar użytkownika

Hahahaha

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 26 cze 2018, o 12:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: NowyPlush

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post26 cze 2018, o 15:52

Tak, jest powiązane dlatego odbieram pakiet bezpłatny Ipla plus( Polsat Play, superstacja ,polsat news itd.)
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5354
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 354 razy
    Otrzymał podziękowań: 463 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post26 cze 2018, o 16:33

I co się dzieje gdy w aplikacji mobilnej Ipla wybierzesz "Pakiety" i dalej "Ipla Sport"?
Offline
Avatar użytkownika

Hahahaha

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 26 cze 2018, o 12:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: NowyPlush

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post26 cze 2018, o 17:39

Przechodzę do metody płatności , zaznaczam pakiet cykliczny potwierdzam i na podsumowaniu cały czas wyświetla sie "oczekujemy na potwierdzenie płatności przez operatora " i to trwa bardzo długo. Nie wiem może jest to numer na karte i coś inaczej trzeba zrobić pomocy, a le w lutym bez problemu mi uruchomiło pakiet sport. Dopiero jak strona Ipli na nową sie zmieniła zaczęły sie problemy ... Myślałem jeszcze przetestować to z HBO z pakietem na 14 dni .Może trzeba w tej sytuacji sms-em jakoś powłączać ? Nie wiem do ch... jak sie z tym uporać a na infolinnii nic nie pomoga.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5354
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 354 razy
    Otrzymał podziękowań: 463 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post26 cze 2018, o 17:44

A spróbuj włączyć tak pakiet HBO.
Offline
Avatar użytkownika

Hahahaha

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 26 cze 2018, o 12:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: NowyPlush

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post26 cze 2018, o 21:29

Udało się z pakietem Rozrywka na 14dni bez opłat, zaś pakietu płatnego sport cyklicznego nie da rady włączyć. Pomożcie z tym sie uporać.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5354
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 354 razy
    Otrzymał podziękowań: 463 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post26 cze 2018, o 22:03

Czyli to problem po stronie Ipli.
Opisz to tutaj: pomoc@ipla.tv

Powrót do Plush



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości