5Plus i nagroda, niedziałajaca mysz

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
gohan263
PlusManiak
Posty: 59
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 lis 2011, o 23:18

5Plus i nagroda, niedziałajaca mysz

Post autor: gohan263 »

Witam

Krótko i na temat, wybrałem sobie na resztę punktów w programie 5 plus w nagrodę myszkę hp touch to pair mouse i niestety nie działa. Laptop z włączonym odbiornikiem bluetooth wyszukuje wszystkie urządzenia prócz myszki, z której wyjąłem to blokadę, sprawdziłem czy dobrze włożone baterie (zmieniłem także na inne by sprawdzić czy to z nimi problem), włączyłem samą mysz, wciskałem przycisk connect by laptop wyszukał myszkę, ale to nic nie zmieniało, w mysze po włączeniu jej, nie świeci nawet laser, tak jakby po prostu w ogóle nie reagowała, w dodatku w środku coś lata, jakaś śrubka czy coś takiego, paczkę dostarczyła firma dpd i wszystko ładnie zapakowane i myszka też w pudełku nie mogła o nic uderzyć, tak więc wina plusa, co mogę z tym zrobić?

pozdrawiam i z góry dziękuję za ewentualną pomoc :)
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: 5Plus i nagroda, niedziałajaca mysz

Post autor: sl@w_es »

REGULAMIN PROGRAMU 5 Plus

Rozdział VI
Postanowienia końcowe
§ 25 Reklamacje
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
gohan263
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 2 lis 2011, o 23:18

Re: 5Plus i nagroda, niedziałajaca mysz

Post autor: gohan263 »

Ahaaa, a skoro kuriera już nie ma i myszka nie działa to co? mam napisać reklamacje do polkomtela wysłać im tą myszkę czy coś innego?
gohan263
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 2 lis 2011, o 23:18

Re: 5Plus i nagroda, niedziałajaca mysz

Post autor: gohan263 »

No żądam konkretnej odpowiedzi!
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: 5Plus i nagroda, niedziałajaca mysz

Post autor: sl@w_es »

@ „gohan263”,

to jest tylko FORUM, a nie BOK Operatora, więc słowo "żądam" jest nie na miejscu - otrzymujesz odpowiedzi od zwyczajnych użytkowników Plusa o ile znają odpowiedź (dotyczy to również mojej osoby), a nie od pracowników sieci.
Skontaktuj się nr 2626 z nr zarejestrowanego w programie 5Plus którego dotyczy problem. Jeśli nic nie wskórasz (co jest wielce prawdopodobne) napisz reklamację przez PlusOnline lub na adres bok@plus.pl.

Możesz również przedstawić swoją sprawę na FORUM w jednym z Oficjalnych Działów Plusa, gdzie odpowiedzi udzieli Ci pracownik - Specjalista Plusa.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Piotrek1982
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 sie 2014, o 19:37

Zamówienie w 5Plus

Post autor: Piotrek1982 »

Witam.

Czy ktoś spotkał się i miał podobną sytuację w programie 5Plus?

Mianowicie zamówiłem nagrodę /zgodnie z informacją z 5Plus/, żeby wykorzystać zgromadzone punkty przed zakończeniem programu i do dzisiaj nie otrzymałem nagrody. Na swoje konto w programie już nie mogę wejść, bo program zamknięty i zastanawiam się czy dzwonić do nich na 2626 czy pisać oficjalną skargę do Dyrekcji czy napisać maila na bok@plus.pl na którego pewnie nie odpiszą?

Jak ktoś miał podobne doświadczenia to chętnie skorzystam z nabytej już wiedzy.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: 5Plus i nagroda, niedziałajaca mysz

Post autor: sl@w_es »

@ „Piotrek1982”,

odpowiedź we wcześniejszych postach.
Na Twoim miejscu złożyłbym reklamację - masz do tego prawo, a poza tym nic Cię to nie kosztuje.
Na 2626 nie masz po co dzwonić, bo tam tylko automat informuje o zakończeniu programu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Piotrek1982
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 sie 2014, o 19:37

Re: 5Plus i nagroda, niedziałajaca mysz

Post autor: Piotrek1982 »

dzięki za odp.
ODPOWIEDZ