Witam
Krótko i na temat, wybrałem sobie na resztę punktów w programie 5 plus w nagrodę myszkę hp touch to pair mouse i niestety nie działa. Laptop z włączonym odbiornikiem bluetooth wyszukuje wszystkie urządzenia prócz myszki, z której wyjąłem to blokadę, sprawdziłem czy dobrze włożone baterie (zmieniłem także na inne by sprawdzić czy to z nimi problem), włączyłem samą mysz, wciskałem przycisk connect by laptop wyszukał myszkę, ale to nic nie zmieniało, w mysze po włączeniu jej, nie świeci nawet laser, tak jakby po prostu w ogóle nie reagowała, w dodatku w środku coś lata, jakaś śrubka czy coś takiego, paczkę dostarczyła firma dpd i wszystko ładnie zapakowane i myszka też w pudełku nie mogła o nic uderzyć, tak więc wina plusa, co mogę z tym zrobić?
pozdrawiam i z góry dziękuję za ewentualną pomoc :)
5Plus i nagroda, niedziałajaca mysz
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 23:18
Re: 5Plus i nagroda, niedziałajaca mysz
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: 5Plus i nagroda, niedziałajaca mysz
Ahaaa, a skoro kuriera już nie ma i myszka nie działa to co? mam napisać reklamacje do polkomtela wysłać im tą myszkę czy coś innego?
Re: 5Plus i nagroda, niedziałajaca mysz
No żądam konkretnej odpowiedzi!
Re: 5Plus i nagroda, niedziałajaca mysz
@ „gohan263”,
to jest tylko FORUM, a nie BOK Operatora, więc słowo "żądam" jest nie na miejscu - otrzymujesz odpowiedzi od zwyczajnych użytkowników Plusa o ile znają odpowiedź (dotyczy to również mojej osoby), a nie od pracowników sieci.
Skontaktuj się nr 2626 z nr zarejestrowanego w programie 5Plus którego dotyczy problem. Jeśli nic nie wskórasz (co jest wielce prawdopodobne) napisz reklamację przez PlusOnline lub na adres bok@plus.pl.
Możesz również przedstawić swoją sprawę na FORUM w jednym z Oficjalnych Działów Plusa, gdzie odpowiedzi udzieli Ci pracownik - Specjalista Plusa.
to jest tylko FORUM, a nie BOK Operatora, więc słowo "żądam" jest nie na miejscu - otrzymujesz odpowiedzi od zwyczajnych użytkowników Plusa o ile znają odpowiedź (dotyczy to również mojej osoby), a nie od pracowników sieci.
Skontaktuj się nr 2626 z nr zarejestrowanego w programie 5Plus którego dotyczy problem. Jeśli nic nie wskórasz (co jest wielce prawdopodobne) napisz reklamację przez PlusOnline lub na adres bok@plus.pl.
Możesz również przedstawić swoją sprawę na FORUM w jednym z Oficjalnych Działów Plusa, gdzie odpowiedzi udzieli Ci pracownik - Specjalista Plusa.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 sie 2014, o 19:37
Zamówienie w 5Plus
Witam.
Czy ktoś spotkał się i miał podobną sytuację w programie 5Plus?
Mianowicie zamówiłem nagrodę /zgodnie z informacją z 5Plus/, żeby wykorzystać zgromadzone punkty przed zakończeniem programu i do dzisiaj nie otrzymałem nagrody. Na swoje konto w programie już nie mogę wejść, bo program zamknięty i zastanawiam się czy dzwonić do nich na 2626 czy pisać oficjalną skargę do Dyrekcji czy napisać maila na bok@plus.pl na którego pewnie nie odpiszą?
Jak ktoś miał podobne doświadczenia to chętnie skorzystam z nabytej już wiedzy.
Pozdrawiam.
Czy ktoś spotkał się i miał podobną sytuację w programie 5Plus?
Mianowicie zamówiłem nagrodę /zgodnie z informacją z 5Plus/, żeby wykorzystać zgromadzone punkty przed zakończeniem programu i do dzisiaj nie otrzymałem nagrody. Na swoje konto w programie już nie mogę wejść, bo program zamknięty i zastanawiam się czy dzwonić do nich na 2626 czy pisać oficjalną skargę do Dyrekcji czy napisać maila na bok@plus.pl na którego pewnie nie odpiszą?
Jak ktoś miał podobne doświadczenia to chętnie skorzystam z nabytej już wiedzy.
Pozdrawiam.
Re: 5Plus i nagroda, niedziałajaca mysz
@ „Piotrek1982”,
odpowiedź we wcześniejszych postach.
Na Twoim miejscu złożyłbym reklamację - masz do tego prawo, a poza tym nic Cię to nie kosztuje.
Na 2626 nie masz po co dzwonić, bo tam tylko automat informuje o zakończeniu programu.
odpowiedź we wcześniejszych postach.
Na Twoim miejscu złożyłbym reklamację - masz do tego prawo, a poza tym nic Cię to nie kosztuje.
Na 2626 nie masz po co dzwonić, bo tam tylko automat informuje o zakończeniu programu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 sie 2014, o 19:37
Re: 5Plus i nagroda, niedziałajaca mysz
dzięki za odp.