Teraz jest 2 paź 2014, o 11:25

Kończy Ci się umowa w Orange, Play, T-mobile? Chcesz otrzymać 3 abonamenty gratis?
Zostaw Kontakt



Test: Huawei Ascend P7. Przeczytaj ...

Akcesoria tablety Akcesoria do tabletów Etui do tabletu Etui galaxy tab 3 Etui galaxy tab 2 Etui tablet 7,85"


Brak zasięgu

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

miki6678

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 3 sie 2009, o 11:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix

Brak zasięgu

Post3 sie 2009, o 11:21

Witam mieszkam w miejscowości gdzie jest antena plusa a i tak często nie mam zasięgu. Wydaje mi się to bardzo dziwne. Nie jest to pierwszy raz. Często w nocy również nie mam zasięgu i ściąga z innej anteny albo wcale. Nie jest to problem mojego tel bo jest nowy a poza tym wiele moich znajomych ma taki sam problem i mieszkają tam gdzie ja. A ciekawsze jest to że moja mama ma tel z Ery i ma zasięg a ja mam z plusa i nie mam zasięgu w tym samym czasie.
                      
                                                           CIEKAWE WPISY NA PLUSBLOG.PL:


Nasz test – Samsung Galaxy Tab Pro 10.1

Wymiana telefonu i te dylematy…

Nasz test: Huawei Ascend P7


Offline

mariusz9a

Administrator

Administrator

  • Posty: 5208
  • Dołączył(a): 20 lip 2008, o 11:42
  • Lokalizacja: Sosnowiec
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 6 razy
  • Moja taryfa: MixPlus
  • Model telefonu: Huawei G526, myPhone Hammer

Re: Brak zasięgu

Post3 sie 2009, o 14:02

Kilka informacji:
miejscowość gdzie mieszkasz, marka i model telefonu, odległość do tego najbliższego nadajnika (ale to sam sprawdzę gdy podasz ulicę - takie rzeczy na PW).

Co do przerwań działania nadajnika w nocy, to najprawdopodobniej są na nim w tym czasie prowadzone pewne prace.
Pomóż biednym - to nic nie kosztuje!
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Sim+

Szalony PlusManiak

  • Posty: 452
  • Dołączył(a): 24 mar 2009, o 11:33
  • Lokalizacja: Łódź
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Elastyczna,Fresh

Re: Brak zasięgu

Post3 sie 2009, o 17:17

Koniecznie pisz maila na bok@plus.pl z informacja w jakiej miejscowosci to sie dzieje,swoje dane,marka i typ telefonu,jak dlugo trwa ta sytuacja i czy nie ma zadnej poprawy.Mozesz tez podac nr tel.znajomego z Plusa ktory ma ten sam problem.Z dopiskiem:Do dzialu technicznego!
Prepaid nie jest dla leniwych, tylko dla mądrych...
Offline
Avatar użytkownika

vod

Moderator

  • Posty: 1053
  • Dołączył(a): 24 lut 2009, o 19:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Firmowa
  • Model telefonu: HTC,Galaxy Note3

Re: Brak zasięgu

Post3 sie 2009, o 20:28

miki6678 napisał(a):Witam mieszkam w miejscowości gdzie jest antena plusa a i tak często nie mam zasięgu. Wydaje mi się to bardzo dziwne. Nie jest to pierwszy raz. Często w nocy również nie mam zasięgu i ściąga z innej anteny albo wcale. Nie jest to problem mojego tel bo jest nowy a poza tym wiele moich znajomych ma taki sam problem i mieszkają tam gdzie ja. A ciekawsze jest to że moja mama ma tel z Ery i ma zasięg a ja mam z plusa i nie mam zasięgu w tym samym czasie.


Problem może tkwić w konfiguracji anten, w zasięgu których znajduje się niestety twój dom, tzn.możesz mieszkać na pograniczu krytycznym zasięgu dwóch nadajników.
A to że mama ma telefon w sieci Era,nie ma nic wspólnego z zasięgiem sieci Plus.
Skontaktuj się z BOK Plusa i przedstaw im problem,powinni sprawdzić tą stację ;-)
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."

http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
Offline
Avatar użytkownika

Driver400

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 3 maja 2012, o 14:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix 30

Awaria Sieci Plus

Post3 maja 2012, o 14:36

Witam! Od 30 godzin w mojej miejscowości jest brak zasięgu. Nie wiadomo komu to zgłosić ani nic a jest to bardzo uciążliwe. Ciągle tylko połączenie alarmowe i nic więcej.
Offline
Avatar użytkownika

luki

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1584
  • Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 10:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: najfajniejsza
  • Model telefonu: najlepszy w kolorze czarnym - najlepszym

Re: Brak zasięgu

Post3 maja 2012, o 14:52

Zgłoś na 2601 lub 601102601, albo na bok@plus.pl, ale sugeruję telefon - szybciej.
Offline
Avatar użytkownika

Driver400

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 3 maja 2012, o 14:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix 30

Re: Brak zasięgu

Post3 maja 2012, o 14:53

A ten numer to automat czy normalna rozmowa, bo jak teraz weekend majowy to pewnie ciężko będzie? :-D
Offline
Avatar użytkownika

luki

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1584
  • Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 10:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: najfajniejsza
  • Model telefonu: najlepszy w kolorze czarnym - najlepszym

Re: Brak zasięgu

Post3 maja 2012, o 14:54

Odezwie się lektor, wybierasz temat i połączysz się z osobą, również dziś.
Offline
Avatar użytkownika

Driver400

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 3 maja 2012, o 14:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix 30

Re: Brak zasięgu

Post3 maja 2012, o 14:56

Dobra, nic innego mi nie pozostaje, bo ile można być bez telefonu? Znając życie wiedzą o tym, ale mają to gdzieś. Mieszkam od wieży jakieś 500 m.
Offline
Avatar użytkownika

luki

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1584
  • Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 10:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: najfajniejsza
  • Model telefonu: najlepszy w kolorze czarnym - najlepszym

Re: Brak zasięgu

Post3 maja 2012, o 14:59

Jeśli nikt nie zgłosił, to mogą nie wiedzieć.
Offline
Avatar użytkownika

Driver400

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 3 maja 2012, o 14:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix 30

Re: Brak zasięgu

Post3 maja 2012, o 15:12

Ok, dzwonię, ale i tak nie ma co liczyć na to, że dzisiaj zrobią.
Offline
Avatar użytkownika

Grzesiu

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 27 gru 2012, o 11:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus na Karte
  • Model telefonu: Sony Ericsson W 580i

Re: Brak zasięgu

Post27 gru 2012, o 11:48

Witam.
Moja mama ma pewien problem. Jest użytkownikiem Plusa na kartę od wielu lat i zawsze miała zasięg, a teraz nagle od tygodnia nie ma ani kreski. Sprawdzaliśmy już na kilku telefonach i na żadnym nie działa, a co najdziwniejsze 5 osób z mojej rodziny nie ma zasięgu. I wszyscy to są użytkownicy Plusa. Nie wiem co jest grane. Tym bardziej, że nadajnik mamy może z 2 km od domu. Trzeba będzie się przenieść do innej sieci.
Offline
Avatar użytkownika

annika

Szalony PlusManiak

  • Posty: 344
  • Dołączył(a): 14 lis 2011, o 16:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: PNK
  • Model telefonu: Nokia 3110C

Re: Brak zasięgu

Post27 gru 2012, o 14:29

Grzesiu,
skoro trwa to już tak długo, to chyba warto byłoby zgłosić problem do BOK, bo może to być awaria albo coś poszło nie tak przy tej wielkiej plusowej modernizacji na waszym nadajniku. ;-) A czy te osoby nie wyjeżdżały gdzieś przez ten czas, czy w innych lokalizacjach telefony działały? Jeśli nie, możesz jeszcze pozbierać komórki od rodzinki i przejechać się do sąsiedniej gminy, to może Ci potwierdzić źródło problemu ;-)
Offline
Avatar użytkownika

mtblanc4810

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 19 lut 2011, o 07:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: RARKA 75
  • Model telefonu: NOKIA

Re: Brak zasięgu

Post3 sty 2013, o 21:37

Witam, ja problem zasięgu przerabiam już z nimi dwa lata, żadną nowość dla tego operatora, mają to gdzieś, nie pomagają zgłoszenia do konsultanta, do BOK.
Offline
Avatar użytkownika

mtblanc4810

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 19 lut 2011, o 07:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: RARKA 75
  • Model telefonu: NOKIA

Re: Brak zasięgu

Post8 sty 2013, o 17:04

sprawa jest w miarę prosta, Plus od prawie roku olewa abonentów i nie udziela żadnych informacji na temat awarii, natomiast dodzwonienie się na infolinię ze stacjonarnego graniczy z cudem i trwa średnio około 20 minut zanim odbierze konsultant i automat skończy gadać, wszelkie reklamacje rozpatrują odmownie, z zasady, ewentualnie z łaski przy małych kwotach po negatywnym rozpatrzeniu reklamacji odliczą parę złotych pokazując swą dobrą wolę. Natomiast prawie zawsze straszą sądem. Proszę przeczytać uważnie umowę i rozwiązać ją poprzez wypowiedzenie we właściwym terminie i olać ich na całej linii podobnie jak ja to zrobiłem i mam spokój, skończył się brak zasięgu w mieszkaniu. Jest wielu operatorów, jest w czym wybierać, proponuję zanim zmienicie na abonament u innego wykupcie tylko starter i sprawdźcie jak działa u was w domu i czy jesteście zadowoleni. Gdy wszyscy lub większość opuścimy nędznego Plusa, to sam się przyczołga jak niegdyś telekomunikacja a wtedy to my mu powiemy czego oczekujemy. U nas cała firma przymierza się do rozwiązania umowy na telefony w biznes klasie i mam nadzieję że nastąpi to szybko, a jest to kilka tysięcy na śląsku. Pozdrawiam.....cytuje tylko jeden z wielu postow ktore ukazuja sie na forum w naszym regionie o rzekomo najlepszym !!! rzekomo operatorze...a plus milczy dalej,zadnej odpowiedzi,ani zasiegu pozdro Vlado













111
Następna strona

Powrót do Inne Tematy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości