Strona 1 z 2

Brak zasięgu

: 3 sie 2009, o 12:21
autor: miki6678
Witam mieszkam w miejscowości gdzie jest antena plusa a i tak często nie mam zasięgu. Wydaje mi się to bardzo dziwne. Nie jest to pierwszy raz. Często w nocy również nie mam zasięgu i ściąga z innej anteny albo wcale. Nie jest to problem mojego tel bo jest nowy a poza tym wiele moich znajomych ma taki sam problem i mieszkają tam gdzie ja. A ciekawsze jest to że moja mama ma tel z Ery i ma zasięg a ja mam z plusa i nie mam zasięgu w tym samym czasie.

Re: Brak zasięgu

: 3 sie 2009, o 15:02
autor: mariusz9a
Kilka informacji:
miejscowość gdzie mieszkasz, marka i model telefonu, odległość do tego najbliższego nadajnika (ale to sam sprawdzę gdy podasz ulicę - takie rzeczy na PW).

Co do przerwań działania nadajnika w nocy, to najprawdopodobniej są na nim w tym czasie prowadzone pewne prace.

Re: Brak zasięgu

: 3 sie 2009, o 18:17
autor: Sim+
Koniecznie pisz maila na bok@plus.pl z informacja w jakiej miejscowosci to sie dzieje,swoje dane,marka i typ telefonu,jak dlugo trwa ta sytuacja i czy nie ma zadnej poprawy.Mozesz tez podac nr tel.znajomego z Plusa ktory ma ten sam problem.Z dopiskiem:Do dzialu technicznego!

Re: Brak zasięgu

: 3 sie 2009, o 21:28
autor: vod
miki6678 pisze:Witam mieszkam w miejscowości gdzie jest antena plusa a i tak często nie mam zasięgu. Wydaje mi się to bardzo dziwne. Nie jest to pierwszy raz. Często w nocy również nie mam zasięgu i ściąga z innej anteny albo wcale. Nie jest to problem mojego tel bo jest nowy a poza tym wiele moich znajomych ma taki sam problem i mieszkają tam gdzie ja. A ciekawsze jest to że moja mama ma tel z Ery i ma zasięg a ja mam z plusa i nie mam zasięgu w tym samym czasie.
Problem może tkwić w konfiguracji anten, w zasięgu których znajduje się niestety twój dom, tzn.możesz mieszkać na pograniczu krytycznym zasięgu dwóch nadajników.
A to że mama ma telefon w sieci Era,nie ma nic wspólnego z zasięgiem sieci Plus.
Skontaktuj się z BOK Plusa i przedstaw im problem,powinni sprawdzić tą stację ;-)

Awaria Sieci Plus

: 3 maja 2012, o 15:36
autor: Driver400
Witam! Od 30 godzin w mojej miejscowości jest brak zasięgu. Nie wiadomo komu to zgłosić ani nic a jest to bardzo uciążliwe. Ciągle tylko połączenie alarmowe i nic więcej.

Re: Brak zasięgu

: 3 maja 2012, o 15:52
autor: luki
Zgłoś na 2601 lub 601102601, albo na bok@plus.pl, ale sugeruję telefon - szybciej.

Re: Brak zasięgu

: 3 maja 2012, o 15:53
autor: Driver400
A ten numer to automat czy normalna rozmowa, bo jak teraz weekend majowy to pewnie ciężko będzie? :-D

Re: Brak zasięgu

: 3 maja 2012, o 15:54
autor: luki
Odezwie się lektor, wybierasz temat i połączysz się z osobą, również dziś.

Re: Brak zasięgu

: 3 maja 2012, o 15:56
autor: Driver400
Dobra, nic innego mi nie pozostaje, bo ile można być bez telefonu? Znając życie wiedzą o tym, ale mają to gdzieś. Mieszkam od wieży jakieś 500 m.

Re: Brak zasięgu

: 3 maja 2012, o 15:59
autor: luki
Jeśli nikt nie zgłosił, to mogą nie wiedzieć.

Re: Brak zasięgu

: 3 maja 2012, o 16:12
autor: Driver400
Ok, dzwonię, ale i tak nie ma co liczyć na to, że dzisiaj zrobią.

Re: Brak zasięgu

: 27 gru 2012, o 12:48
autor: Grzesiu
Witam.
Moja mama ma pewien problem. Jest użytkownikiem Plusa na kartę od wielu lat i zawsze miała zasięg, a teraz nagle od tygodnia nie ma ani kreski. Sprawdzaliśmy już na kilku telefonach i na żadnym nie działa, a co najdziwniejsze 5 osób z mojej rodziny nie ma zasięgu. I wszyscy to są użytkownicy Plusa. Nie wiem co jest grane. Tym bardziej, że nadajnik mamy może z 2 km od domu. Trzeba będzie się przenieść do innej sieci.

Re: Brak zasięgu

: 27 gru 2012, o 15:29
autor: annika
Grzesiu,
skoro trwa to już tak długo, to chyba warto byłoby zgłosić problem do BOK, bo może to być awaria albo coś poszło nie tak przy tej wielkiej plusowej modernizacji na waszym nadajniku. ;-) A czy te osoby nie wyjeżdżały gdzieś przez ten czas, czy w innych lokalizacjach telefony działały? Jeśli nie, możesz jeszcze pozbierać komórki od rodzinki i przejechać się do sąsiedniej gminy, to może Ci potwierdzić źródło problemu ;-)

Re: Brak zasięgu

: 3 sty 2013, o 22:37
autor: mtblanc4810
Witam, ja problem zasięgu przerabiam już z nimi dwa lata, żadną nowość dla tego operatora, mają to gdzieś, nie pomagają zgłoszenia do konsultanta, do BOK.

Re: Brak zasięgu

: 8 sty 2013, o 18:04
autor: mtblanc4810
sprawa jest w miarę prosta, Plus od prawie roku olewa abonentów i nie udziela żadnych informacji na temat awarii, natomiast dodzwonienie się na infolinię ze stacjonarnego graniczy z cudem i trwa średnio około 20 minut zanim odbierze konsultant i automat skończy gadać, wszelkie reklamacje rozpatrują odmownie, z zasady, ewentualnie z łaski przy małych kwotach po negatywnym rozpatrzeniu reklamacji odliczą parę złotych pokazując swą dobrą wolę. Natomiast prawie zawsze straszą sądem. Proszę przeczytać uważnie umowę i rozwiązać ją poprzez wypowiedzenie we właściwym terminie i olać ich na całej linii podobnie jak ja to zrobiłem i mam spokój, skończył się brak zasięgu w mieszkaniu. Jest wielu operatorów, jest w czym wybierać, proponuję zanim zmienicie na abonament u innego wykupcie tylko starter i sprawdźcie jak działa u was w domu i czy jesteście zadowoleni. Gdy wszyscy lub większość opuścimy nędznego Plusa, to sam się przyczołga jak niegdyś telekomunikacja a wtedy to my mu powiemy czego oczekujemy. U nas cała firma przymierza się do rozwiązania umowy na telefony w biznes klasie i mam nadzieję że nastąpi to szybko, a jest to kilka tysięcy na śląsku. Pozdrawiam.....cytuje tylko jeden z wielu postow ktore ukazuja sie na forum w naszym regionie o rzekomo najlepszym !!! rzekomo operatorze...a plus milczy dalej,zadnej odpowiedzi,ani zasiegu pozdro Vlado













111