Reklamacja w Plusie- kreatywność poziom Ekspert

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
KamilPowerLte
Szalony PlusManiak
Posty: 492
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10

Reklamacja w Plusie- kreatywność poziom Ekspert

Post autor: KamilPowerLte »

Proponuję rozpoczęcie nowego tematu dotyczącego ogólnie pojmowanej reklamacji w wykonaniu Plusa.

Z przyczyn mi nieznanych (domyślam się tylko) jakakolwiek dygresja dotycząca procesu rozpatrywania reklamacji wrzucana do tematów różnych jest z pełną zajadłością kasowana przez moderatorów. Można nawet za zadawanie pytań o sam proces odpowiadania na reklamacje otrzymać ostrzeżenia za wypowiedzi nie na temat:
przez Krzysiek_Plus

Oto ostrzeżenie wystawione przez moderatora lub administratora forum:
To ostrzeżenie dotyczy następującego postu: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... 72#p169772. Posty nie związane z tematem wątku.
Jest to osobliwa forma cenzury. Trudno. Skoro nie można wypowiadać się "nie na temat" to trzeba stworzyć temat pasujący do wypowiedzi ;-)


Kto z was otrzymał odpowiedź na reklamację niezgodną ze zgłoszeniem? Czy komuś udało się od takiej głupoty odwołać? Co sądzicie o fakcie, że Plus zablokował możliwość odwołania się od rozstrzygnięcia reklamacji bez ingerencji sądu?

No i jak podoba Wam się wybór dostawcy usług pocztowych w Plusie? Ja osobiście muszę odbierać pocztę w mięsnym, bo pan z Inpostu jedyne co do mnie przynosi to awizo. Chyba jest w zmowie ze sklepową, bo tak może jakiś klient jej się trafi przy okazji odbioru poczty.

Proponuję zamieszczać tutaj pytania do specjalisty w stylu: co Pan z Reklamacji miał na myśli odpisując na moje zgłoszenie, że FUP.

Oto moje pierwsze pytania:
- Dlaczego część odpowiedzi przychodzi na email a inne przez Inpost?
- Czy jest jakaś procedura określenia kanały komunikacji? Czy można zaznaczyć w reklamacji, że oczekuję odpowiedzi tą samą drogą, którą wysłałem zgłoszenie?
- Co ja jako klient mogę zrobić aby wpłynąć na osobę "odpowiadającą" na moje zgłoszenie, żeby je przeczytała a nie odpisała na pałę regułkę z FUP? Znasz moją sytuację z tego wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... Reklamacja więc wiesz o czym piszę.
- Jak od strony waszego regulaminu wygląda sprawa ze spóźnieniem się albo nie odpisaniem na reklamacje, w której klient żąda zerwania albo unieważnienia umowy bez nakładania kar umownych?

Jeśli to nie jest aż taki kłopot to ja proszę o odpowiedzi na każde z pytań osobno.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2015, o 15:21 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: wątek nie zawiera pytań do specjalistów, nie dotyczy Plus Internet / zmiana działu
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Reklamacja w Plusie- kreatywność poziom Ekspert

Post autor: sl@w_es »

Temat: Reklamacje przewija się na FORUM w niejednym wątku, więc zgodnie z Regulaminem PlusForum pkt: 1, 11, 16 utworzenie kolejnego uważam za zbędne.

Rejestrując się na PlusForum zaakceptowałeś Regulamin PF, więc bardzo proszę o stosowanie się do obowiązujących zasad.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Zablokowany