Strona 1 z 1

Czas obsługi BOK

: 2 mar 2016, o 13:00
autor: Pawbas
Witam.
Mam takie pytanie. Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź na zgłoszenia przesłane do BOK?
Zgodnie z komunikatem podczas zgłaszania odpowiedź ma nastąpić niezwłocznie.
Proszę zatem o wyjaśnienie ile może wynosić to "niezwłocznie"?
Dzień, dwa, tydzień, miesiąc, rok, czy po prostu plus nie przegląda zgłoszeń do BOK?

Re: Czas obsługi BOK

: 6 sie 2016, o 12:37
autor: StaryWiaRus
Próbowałem dodzwonić sie do waszego BOK pod darmowy numer 601 102 601 mając kartę operatora innej sieci. Czy wy sobie tam robicie jaja 10min oczekiwania w sprawie uslugi mobilnego internetu ,który mam u was i takie olewanie . Dno . :lol: A odpowiedzi wcale żadnej nie dostałem bo nikt nie raczył odebrać.Minus ode mnie

Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem

: 2 wrz 2016, o 16:09
autor: Patrickoo
Może mi ktoś wyjaśnić co jest grane? Od kilku dni próbuję się dodzwonić i nic, czekam po 10 i 15 minut i już serdecznie mam dosyć tej muzyczki. Próbowałem już o różnych porach.
Co tam się wyrabia? Jeszcze z żadną inną siecią nie musiałem tak długo czekać.
Koledzy poszli na urlopy czy jak?

Ile czekasz na połączenie z konsultantem pod nr 2601?

: 12 paź 2016, o 18:58
autor: ulek2106
Witam
Bardzo mnie ciekawi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem pod nr 2601 bo czekam już 25 min i nadal czekam ;)

Re: Ile czekasz na połączenie z konsultantem pod nr 2601?

: 12 paź 2016, o 19:00
autor: PWojciechowska
Ja wczoraj dzwonilam pod 601102601 i nie czekalam ani minuty. Bardzo mnie to zdziwiło.

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

Re: Czas obsługi BOK

: 9 lis 2016, o 15:35
autor: Nessca
Ja ostatnio czekałam 15-20min ..

nie mogę się dodzwonić na info linię !!

: 30 sty 2017, o 18:57
autor: raphaelm
Witam,

podpisałem umowę dla córki chciałem otrzymywać zieloną fakturę niestety sprzedawca nie wpisał mojego e-maila
w umowie. Telefon został zablokowany, wizyta w plusie nic nie dała ponieważ sprzedawca twierdzi że nie ma dostępu do mojego konta danych podstawowych. Na infolinii w salonie plusa konsultant twierdzi że podaje zły numer dowodu. Sprawdziłem umowę. W umowie został wpisany inny numer dowodu ponieważ nie posiadam Polskiego ID tylko niemiecki a ten w tym polu nie przechodzi weryfikacji. (moim zdaniem źle zaprogramowane bo nie tylko Polacy żyją w Polsce)
Mój problem jak dostać od Plusa fakturę aby ją zapłacić ?????????
Nie mam ochoty spędzać 3 h godziny na info linii !! tak jak mi to powiedział Pan w salonie plusa.
Jak otrzymać e-hasło lub Pluskod5 bez infolinie bo przecież faktury nie dostałem a pierwotny Pluskod5 był na pierwszej fakturze. Jeżeli Państwo mi nie pomożecie to przysięgam nigdy więcej nie podpisze żadnej umowy z plusem.
A te 24 miesiące przeczekam raz i ostatni. Info linia to kompletna porażka plusa a ja głupie mam aż 3 telefony w plusie.

nie pozdrawiam

wtorek, 31 stycznia 2017, 11:58

BRAK ODZEWU nie dziwi mnie to PLUS to serwisowa katastrofa !!!!

Aktualnie wiszę na info linii od 1h !!!! będę robił wam reklamę gdzie tylko się da