Strona 1 z 1

Duży problem smart dom

PostNapisane: 7 sty 2017, o 19:37
przez paulu
Witam.
Kończyła mi się umowa na internet (była to usługa z 50% rabatem). Chcąc zmienić opcję smart dom tak aby drugą usługą był cyfrowy polsat a trzecią internet zaproponowano mi rozwiązanie umowy z zachowaniem miesiąca. Oczywiście zgodzilem się. Kilka dni później zadzwonił Pan z działu utrzymania klienta proponijąc mi internet 40gb za 19,90 poza jaką kolwiek ofertą smart dom zapewniając że najpóźniej 5 stycznia będę mógł podpisać umowę na telewizję jako drugi produkt. Niestety w systemie plusa mój internet widnieje ciągle jako smart dom. Na infolini nic nie mogą zrobić tłumacząc że chyba zniknie za miesiąc. W punkcie plusa też nic nie wiedzą. Czary? Narazie zgłosiłem reklamację tylko szkoda tego czasu i nerwów...