Połączenie głosowe a połączenie danych
: 28 lut 2017, o 11:42
Witam.
Trapi mnie ostatnio pewien problem. Otóż czasem podczas rozmowy telefonicznej niemożliwe jest połączenie z Internetem. Dlaczego tak się dzieje?
Konsultant infolinii technicznej twierdzi, że tak jest i tak ma być, bo obie rzeczy się wykluczają, tzn. urządzenie nie może nawiązać jednocześnie połączenia głosowego i połączenia danych. Jest to wg mnie ewidentna bzdura, ponieważ często rozmawiałem i jednocześnie sprawdzałem coś w Internecie na tym samym telefonie.
Jedno co zauważyłem, to że niemożność skorzystania z Internetu podczas rozmowy telefonicznej zależy od lokalizacji w jakiej się znajduję. Próbuję sobie to tłumaczyć w ten sposób, że zależy to od BTS z jakim jestem połączony. Niestety moja wiedza w tej dziedzinie ogranicza się do możliwości sprawdzenia na btsearch gdzie jest jaki BTS i jakie technologie obsługuje, ale co dalej to nie wiem.
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Trapi mnie ostatnio pewien problem. Otóż czasem podczas rozmowy telefonicznej niemożliwe jest połączenie z Internetem. Dlaczego tak się dzieje?
Konsultant infolinii technicznej twierdzi, że tak jest i tak ma być, bo obie rzeczy się wykluczają, tzn. urządzenie nie może nawiązać jednocześnie połączenia głosowego i połączenia danych. Jest to wg mnie ewidentna bzdura, ponieważ często rozmawiałem i jednocześnie sprawdzałem coś w Internecie na tym samym telefonie.
Jedno co zauważyłem, to że niemożność skorzystania z Internetu podczas rozmowy telefonicznej zależy od lokalizacji w jakiej się znajduję. Próbuję sobie to tłumaczyć w ten sposób, że zależy to od BTS z jakim jestem połączony. Niestety moja wiedza w tej dziedzinie ogranicza się do możliwości sprawdzenia na btsearch gdzie jest jaki BTS i jakie technologie obsługuje, ale co dalej to nie wiem.
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?