Strona 1 z 1

Oszustwo

: 30 kwie 2017, o 21:28
autor: havelockm
Dzień dobry, Przepraszam jeśli mój temat jest w nieodpowiednim miejscu, ale wydaje mi się, że właśnie tutaj powinienem pisać w tej sprawie. A w jakiej sprawie? Otóż dzisiaj nabrałem się na słynne jak widzę oszustwo. Przyszedł do mnie sms z obcego numeru o treści "Witam, Na wstępie przepraszam za kłopot ale podczas rejestracji w serwisie internetowym przez moją nieuwagę moje dziecko wpisało zły numer telefonu i SMS dotyczący rejestracji zamiast do nas został wysłany na Pana/Pani numer. jeśli dotarł lub dopiero dotrze to czy jest możliwość odesłania mi treści tego SMS pod mój nr? Jeżeli nie sprawi to kłopotu będę bardzo wdzięczna za pomoc, z góry dziękuje. Anna". Byłem głupi - przyznaję, ale gdy przyszedł sms z tokenem, to odesłałem go ów osobie.

I teraz moje pytanie. Posiadam numer z plusa od teścia z pracy. Jest to więc chyba firmowy numer jak rozumiem. Kontaktowałem się z BOK, ale stwierdzili, że muszę poprzez firmę czy coś w ten deseń i nie mogą mi pomóc. Gdy wpisywałem SMS sprawdzającego subskrybcję na nr 8888 o treści LISTA, to wyświetlił mi się komunikat "Wiadomość klasy 0. Usługa zablokowana prosze o kontakt z administratorem konta". Wcześniej nie mogłem tym samym wysyłać SMS na takie portale jak chomikuj itp. Stąd pytanie, jak sprawdzić czy jednak aktywowałem przez głupotę płatną subskrybcję? Póki co żaden sms płatny nie doszedł, a minęła godzina. Pozdrawiam.

Re: Oszustwo

: 30 kwie 2017, o 22:03
autor: habish
Wygląda na to że masz zablokowane usługi premium po stronie operatora. :-)

Re: Oszustwo

: 30 kwie 2017, o 22:15
autor: havelockm
Spytałem teścia i twierdzi, że tak właśnie jest i mają zablokowaną płatną subskrypcję. Czyli mam więcej szczęścia niż rozumu i nie mam czym się martwić? :P

Re: Oszustwo

: 1 maja 2017, o 09:48
autor: habish
Na to wygląda. :-)