Strona 1 z 1

Bramka Email2SMS nie działa ?

PostNapisane: 1 lis 2017, o 17:49
przez Arkadio
Hej,

Od lat korzystam z usługi Plusa w której wysłanie e-maila na @text.plusgsm.pl dostarcza.
Od niedawna coś jednak chyba nie działa bo sms nie dochodzą. Ktoś ma podobny problem?

Re: Bramka Email2SMS nie działa ?

PostNapisane: 10 lis 2017, o 17:19
przez sl@w_es
@ Arkadio,

wiadomości dochodzą, co prawda trochę długo to trwa, bo wiadomość wysłana testowo 21.10.2017 r. dotarła do mnie 10.11.2017 r., czyli blisko po 3 tygodniach!
Aaa, dodam jeszcze, że dla potencjalnego odbiorcy wiadomość byłaby raczej niezrozumiała ze względu kodowanie znaków.

Re: Bramka Email2SMS nie działa ?

PostNapisane: 7 gru 2017, o 15:47
przez duchrysia
Dołączę do tematu bo problem analogiczny. Otóż niedawno przeniosłem numer z sieci heyah do plusa. Powodem była właśnie możliwość wysyłania sms przez e-mail. Czyli funkcjonalność tzw. starej bramki sms. Jakież było moje rozczarowanie kiedy okazało się, że u mnie ta funkcja nie działa. Wysyłam e-maila na swoj numer i nic... Wysyłam na numer żony i po chwili jest sms.

Oczywiście zgłaszałem problem w dziale serwisowym czy jakoś tak. Generalnie mnie nie rozumiano i przełączano od działu do działu. W końcu zarejestrowano zgłoszenie serwisowe. Zadzwonił następnego dnia ktoś, o sprawe wypytał i mam wrażenie, że zrozumiał o co mi chodzi. Po chwili dostałem sms, że moje zlecenie zostało zamknięte. Niestety bramka nie działa nadal. Po tygodniu znów zadzwoniłem i wielu mękach z przełączaniem od działu do działu w końcu ktoś mi powiedział szczerze, że nie wie jak mi pomóc. Poprosiłem o rejestracje zlecenia i przekazanie sprawy osobie kompetentnej. Odpowiedzi nie doczekałem do dzisiaj. Po następnym tygodniu złożyłem reklamacje na plusonline. Problem opisałem. Dzisiaj zadzwoniła uprzejma pani i powiedziała, że sprawę zbadano i stwierdzono że nowi użytkownicy plusa nie mają możliwości korzystania z email2sms. Poprosiłem o wydanie odpowiedzi na pismie. Oto co mi oficjalnie odpisano:

Szanowny Panie

Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 6.12.2017 r., w informuję, że nadesłane zgłoszenie zostało szczegółowo przeanalizowane.

Przedstawione w rozmowie telefonicznej z 7.12.2017 r. wyjaśnienia opierały się na szczegółowej analizie danych zawartych w komputerowym systemie obsługi abonentów, określonych procedurach, warunkach obowiązujących promocji oraz regulaminie i cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych. Udzielone wyjaśnienia są wiążące i potwierdzam je niniejszą wiadomością.

Informuję, że usługa polegająca na wysyłaniu wiadomości SMS za pomocą poczty e-mail nie jest wspierana technicznie przez Polkomtel. Abonenci korzystają z ww. usługi na własną odpowiedzialność.

Zarówno postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel czy innych obowiązujących przepisów (np. Regulaminy Promocji, Cennik), nie przewidują świadczenia tej usługi.

Wyjaśniam, że odpowiedzialność Polkomtel z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy została określona w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel dla Abonentów w dziale „Odpowiedzialność” (§ 6 Regulaminu). Natomiast reklamowana usługa jest usługą niekomercyjną, w związku z czym powyższy zapis Regulaminu tej usługi nie dotyczy i w tym przypadku nie ma zastosowania.



Moje pytanie - dlaczego mnie olano ciepłym moczem? Czy wymagam zbyt wiele wymagając takiej samej funkcjonalności mojego numeru jak maja tysiące innych ludzi? Czy to może brak kompetencji polegający na tym, ze oni po prostu nie umieją poprawić ustawień mojego konta?

Jeszcze takie pytanie, może ktoś z kolegów niedawno przechodził na plusa, albo kupił sobie kartę prepaid. Proszę o sprawdzenie czy rzeczywiście nowi użytkownicy plusa nie maja możliwosci korzystania z email2sms. Będę bardzo wdzięczny za taką informację.

Pozdrawiam
Tomek