Strona 1 z 1

RODO - wezwanie do salonu Plusa

: 16 maja 2018, o 11:32
autor: szpalerakacji
zadzwonili do mnie właśnie z salonu Plusa i wezwali do przybycia celem "uaktualnienia danych osobowych" w związku z RODO. czy wszyscy tak mają? bo znam jeszcze jeden taki przypadek. nie wiem za bardzo, co niby mieliby uaktualniać, skoro mają już wszystkie niezbędne dane (jestem abonentem już od lat), można dokonać pewnych zmian online w ustawieniach konta (np. zmiana adresu). czy chodzi o jakieś zgody marketingowe? to też jest przecież w ustawieniach konta i można to zrobić online, jeżeli jest to rzeczywiście konieczne, w co jakoś wątpię (mam tam włączone tylko dwie pierwsze zgody, pozostałe cztery są "zabronione"). powiedziano mi jednak, że nie da się tego zrobić telefonicznie ani przez internet, tylko muszę stawić się osobiście... wcale nie uśmiecha mi się fatygować ponad 20 kilometrów tylko po to, żeby tracić czas w salonie, przy okazji wysłuchiwać pewnie jakichś pierdół o ofercie, w rodzaju ipla, prąd w plusie, dodatkowy numer za pół ceny, itp. umowę mam aktualną jeszcze przez rok, więc mnie to nie interesuje, niedawno przedłużałem inne usługi (internet i tv cyfrowa) i tamci dostawcy nie zawracali gitary, były standardowe formułki o zgodzie marketingowej na potzreby operatora, jak zwykle. i żadnego "proszimy stawić się w salonie". o co tu biega? i co się stanie, jeśli nie pojadę, bo wcale nie mam ochoty.

Re: RODO - wezwanie do salonu Plusa

: 16 maja 2018, o 11:58
autor: TomPL
Znajomy też dostał takie "wezwanie" z info, że jak nie będzie do 25 maja to mu zablokują rozmowy itd. Co to ma być???

Re: RODO - wezwanie do salonu Plusa

: 20 cze 2018, o 21:02
autor: NinaJaka
szpalerakacji pisze:zadzwonili do mnie właśnie z salonu Plusa i wezwali do przybycia celem "uaktualnienia danych osobowych" w związku z RODO. czy wszyscy tak mają? bo znam jeszcze jeden taki przypadek. nie wiem za bardzo, co niby mieliby uaktualniać, skoro mają już wszystkie niezbędne dane (jestem abonentem już od lat), można dokonać pewnych zmian online w ustawieniach konta (np. zmiana adresu). czy chodzi o jakieś zgody marketingowe? to też jest przecież w ustawieniach konta i można to zrobić online, jeżeli jest to rzeczywiście konieczne, w co jakoś wątpię (mam tam włączone tylko dwie pierwsze zgody, pozostałe cztery są "zabronione"). powiedziano mi jednak, że nie da się tego zrobić telefonicznie ani przez internet, tylko muszę stawić się osobiście... wcale nie uśmiecha mi się fatygować ponad 20 kilometrów tylko po to, żeby tracić czas w salonie, przy okazji wysłuchiwać pewnie jakichś pierdół o ofercie, w rodzaju ipla, prąd w plusie, dodatkowy numer za pół ceny, itp. umowę mam aktualną jeszcze przez rok, więc mnie to nie interesuje, niedawno przedłużałem inne usługi (internet i tv cyfrowa) i tamci dostawcy nie zawracali gitary, były standardowe formułki o zgodzie marketingowej na potzreby operatora, jak zwykle. i żadnego "proszimy stawić się w salonie". o co tu biega? i co się stanie, jeśli nie pojadę, bo wcale nie mam ochoty.
Jak nie masz po drodze to nigdzie nie chodź, jak będzie im cś potrzeba to napewno sami sie odezwą :)
Jak związane z RODO to pewnie o jakieś zgody chodzi