Co 12-13 telefon komórkowy trafia do naprawy gwarancyjnej. Świadcząca takie usługi firma Cyfrowe Centrum Serwisowe chce w ciągu kilku lat wejść na giełdę, pisze Gazeta Prawna.
Nie mniej niż 8 proc. telefonów komórkowych w okresie gwarancji trafia do serwisu - mówi GP Jerzy Maciej Zygmunt, prezes i główny akcjonariusz Cyfrowego Centrum Serwisowego.
Grupa CCS zajmuje się naprawami gwarancyjnymi komórek, a także sprzedażą telefonów komórkowych, jest dystrybutorem usług Polskiej Telefonii Cyfrowej (przez spółkę Euro-Phone), a także sprzedaje usługi telewizji cyfrowej (platforma n) oraz instaluje i serwisuje dekodery oraz osprzęt do telewizji cyfrowej.
Głównym klientem CCS jest Samsung . Firma naprawia też telefony Benq-Siemens, Alcatel , Sagem , Siemens , ZTE, Philips, Gigaset i Toshiba. Miesięcznie dokonuje od 21 tys. do 25 tys. napraw.
- 10-15 proc. napraw to poważne uszkodzenia wymagające ingerencji w płytę główną telefonu i wymiany jej części elektronicznych. 35-40 proc. trafiających do nas telefonów wymaga nieskomplikowanej naprawy, która kończy się na wymianie prostego elementu i wgraniu nowej wersji oprogramowania. Pozostałe to wymiana części takich jak wyświetlacze, klawiatura, manipulator czy taśma łącząca dwie części słuchawki w telefonach typu slider (rozsuwane - przyp. GP). Od 10 do 15 proc. telefonów trafia do serwisu zupełnie niepotrzebnie, po prostu są zbyt skomplikowane dla użytkownika - mówi Robert Frączek, wiceprezes CCS.
Źródło: Gazeta Prawna
Co 12-13 telefon komórkowy trafia do naprawy
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 417
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 cze 2008, o 14:21
Re: Co 12-13 telefon komórkowy trafia do naprawy
Dobresimplusowiec pisze:Od 10 do 15 proc. telefonów trafia do serwisu zupełnie niepotrzebnie, po prostu są zbyt skomplikowane dla użytkownika
ja w ten sposob kupuje swoje telefony... samsunga i600 kupilem za 210 zl w stanie super idealnym - poprzedni wlascicel nie umial obslugiwac Windows Mobile (w dodatku byla wersja 5, po update na 6 dziala znakomicie:)Od 10 do 15 proc. telefonów trafia do serwisu zupełnie niepotrzebnie, po prostu są zbyt skomplikowane dla użytkownika
Nokie E50 za 140 zl. Powod? Brak polskiego menu (15 minut mi to zajelo) i zawieszal sie (przepchany smsami - po formacie elegancko smiga) stan idealny z Vodafone
Dziwie sie niektorym ludziom, po co kupuja telefony np. z systemem, z ktorego nie beda potrafili korzystac - bo ladnie wyglada? Coz...
Chetnie pomoge w problemach z telefonami Nokia (symbian) oraz opartymi na Windows Mobile - prosze pisac na PW, pozdrawiam :)