Strona 1 z 2

Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

: 20 lip 2011, o 15:19
autor: GUZIOL
Złożone zamówienie dnia 15.07 w godzinach porannych.. w zamówieniu pisało że 19.07 ma się pojawić kurier z paczką... dzisiaj jest 20.07 i zero informacji odnośnie wysyłki... Po telefonie do BOK sklepu internetowego konsultant przekazał że do godziny będzie zakończona weryfikacja, po czym mija już 5 godzina i dalej nic...
Porównując to ze sklepem internetowym innego operatora jest to jedną wielką porażką... Może kto ma inne doświadczenia z w/w sklepem???

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

: 20 lip 2011, o 16:19
autor: grzesiek.przybylski
To nie zamawiaj przez sklep internetowy i idź do salonu, dostaniesz telefon od ręki. I na pewno będziesz wiedzieć wszystko o pozostałych taryfach, może nawet lepszych jakie zaproponował Ci konsultant przez telefon.

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

: 20 lip 2011, o 18:37
autor: GUZIOL
[ad]Gdybym miał czas to poszedłbym, ale niestety godziny pracy na to nie pozwalają...
Reasumując, gdy otwiera się taki sklep trzeba się ze wszystkiego wywiązywać... a jeżeli sobie w D*** rady nie potrafią dać to po co oferują możliwość zamawiania przez internet...

Moim zdaniem gorszej obsługi nie widziałem... nie mówiąc już o tym że nawet konsultant nie potrafi pomóc i się odpowiednio zająć sprawą....

Pozdrawiam[/ad]

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

: 21 lip 2011, o 01:03
autor: Przemysław Z.
grzesiek.przybylski pisze:To nie zamawiaj przez sklep internetowy i idź do salonu, dostaniesz telefon od ręki. I na pewno będziesz wiedzieć wszystko o pozostałych taryfach, może nawet lepszych jakie zaproponował Ci konsultant przez telefon.
Chyba nie wiesz człowieku co mówisz!!! Zamówiłem Samsunga Galaxy S II 14 czerwca i do dzisiaj chodzę i dalej go nie ma. Ebok nie potrafi pomóc i przez telefon i przez e-maila i przez chat on-linie. Nikt nic nie wie. Telefon będzie jak będzie....PORAŻKA!!!

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

: 21 lip 2011, o 14:06
autor: kosa1127
Przemysław Z. pisze:
grzesiek.przybylski pisze:To nie zamawiaj przez sklep internetowy i idź do salonu, dostaniesz telefon od ręki. I na pewno będziesz wiedzieć wszystko o pozostałych taryfach, może nawet lepszych jakie zaproponował Ci konsultant przez telefon.
Chyba nie wiesz człowieku co mówisz!!! Zamówiłem Samsunga Galaxy S II 14 czerwca i do dzisiaj chodzę i dalej go nie ma. Ebok nie potrafi pomóc i przez telefon i przez e-maila i przez chat on-linie. Nikt nic nie wie. Telefon będzie jak będzie....PORAŻKA!!!
Ten CZŁOWIEK ma rację, przed chwilą napisałem o tym w innym poście na forum. U mnie w punkcie czekaliśmy na telefon około 4 dni bo to akurat zamawiany przed wekendem był a Klient przyszedł po swój nowy telefon po wekendzie ;)

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

: 21 lip 2011, o 15:04
autor: rafal2119
Przemysław Z. pisze:Chyba nie wiesz człowieku co mówisz!!! Zamówiłem Samsunga Galaxy S II 14 czerwca i do dzisiaj chodzę i dalej go nie ma. Ebok nie potrafi pomóc i przez telefon i przez e-maila i przez chat on-linie. Nikt nic nie wie. Telefon będzie jak będzie....PORAŻKA!!!
No co ty. Składam zamówienia w Polkomtelu trzy razy w tygodniu. Jak jutro zamówie to w poniedziałek jest u mnie.

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

: 21 lip 2011, o 15:13
autor: kosa1127
Dokładnie tak samo u mnie w punkcie, wiadomo czasem zdarzy się taka sytuacja że chwilowo czegoś nie ma na magazynie, ale na pewno nie tyle czasu o którym piszesz (miesiąc). Tak jak kolega Rafał pisze 3x w tygodniu zamówienia idą i towar ładnie przyjeżdża.

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

: 22 lip 2011, o 15:21
autor: GUZIOL
Paranoji ciąg dalszy... mija tydzieńod złożenia zamówienia... i nic... konsultant ze sklepu internetowego nie potrafi wyjaśnić dlaczego tak długo czekam na weryfikacje... dziwne i to strasznieee

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

: 22 lip 2011, o 21:59
autor: vod
Skorzystałem może dwa razy ze sklepu internetowego i takich problemów nie miałem.
Wszystko odbyło się sprawnie,z wyczerpującą i dokładną informacją o statusie realizacji zamówienia oraz dostawie.
Zupełnie nie rozumiem w czym tak dokładnie tkwi ten problem,jakiś dziwny przypadek :roll:

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

: 23 lip 2011, o 07:37
autor: GUZIOL
Dokładnie jaki czas ma dział aktywacji na weryfikacje??
Dziwny przypadek to mało powiedziane...
Skoro nie chce przyznać mi abonamentu to niech od razu mnie o tym poinformują.. a nie kręcić dookoła...

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

: 24 lip 2011, o 19:52
autor: vod
O ile się nie mylę -7 dni.
Jak dotarł sprzęt i podpisałem umowę(ponoć odesłana tego samego dnia przez firmę kurierską) to maksymalnie mijały dwa dni i aktywacja była gotowa.

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

: 20 paź 2013, o 08:45
autor: Katarzyna1988
Witam :) W środę tj. 16.10.2013 r. zamówiłam telefon poprzez sklep internetowy , dnia 18.10 . miał zapukać do mnie kurier w godz. 10 - 12 więc czekam . Czekam , czekam , czekam .... i nic . W końcu dzwonię na infolinię i co ? Konsultant informuje mnie , że przesyłka nie została zrealizowana , lecz niestety nie jest w stanie udzielić mi więcej informacji . W zamian za to podaje mi numer do sklepu internetowego . Więc dzwonię ... Faktycznie okazało się , że z przyczyn podobno technicznych telefon nie został wysłany " mieliśmy Panią uprzedzić lecz ubiegła nas Pani " . Pan bardzo przeprosił za zaistniałą sytuację i poinformował mnie , że przesyłka została przesunięta na 22.10 . W związku z tym poczekam jeszcze te parę dni i zobaczę jak sprawa będzie się rozwijać , nie ukrywam , że zależy mi na tym telefonie i na przedłużeniu umowy w wybranym przeze mnie planie taryfowym. Jak dalej będą mnie zbywać to rezygnuję z zamówienia i chyba z sieci również.

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

: 24 paź 2013, o 15:42
autor: Katarzyna1988
Przesyłkę otrzymałam 22.10 . , więc wszystko ok :)

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

: 30 kwie 2014, o 15:26
autor: dkarwowski
Potwierdzam, sklep internetowy Plusa to totalna porażka i brak kompetencji! Brak informacji o opóźnionym terminie realizacji (prawie miesiąc), telefon przyjechał do firmy (podobno) w wyznaczonych godzinach lecz nikt nie widział kuriera, na 100% nie był w administracji. Brak informacji o statusie zamówienia, a w razie rezygnacji 7 dni na to zanim będę mógł iść do punktu Plusa. Porównując do sklepów internetowych innych operatorów to sklep Plusa nie ma w ogóle prawa bytu z taką organizacją! Jeżeli szanujecie swój cenny czas i nerwy to nie korzystajcie z tego nędznego sklepiku tylko idźcie do salonu.
Wstyd!

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

: 9 maja 2014, o 10:15
autor: olaf23
Ale nawet ostatnio gdzieś było takie porównanie stron operatorów i plus wypadł najgorzej. Mało intuicyjny i łatwo się w nim pogubić nawet zaawansowanemu użytkownikowi.