Teraz jest 15 lip 2018, o 20:27

Zostaw Kontakt





Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
Offline
Avatar użytkownika

jacek35

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 21 sie 2014, o 09:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: NOKIA

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post21 sie 2014, o 09:30

Po tych negatywnych postach widzę, że tutaj też jest olewka klientów PLUSA. Nikt za nic nie przeprasza. Brak jakiejkolwiek reakcji ze strony sklepu i samego operatora. Znaczy firma swoje, sklep swoje, choć działają pod jednym szyldem :( Nic się nie zmieniło :( W takim razie ja też wrzucę kamyczek do plusikowego ogródka: Składałem zamówienie 14.08.2014 r. Dziś mija tydzień :( 10 minut czekałem na połączenie z konsultantem e-sklepu i nikt nie odebrał. Do BOK nawet nie dzwonię, bo to zły adres, albo najzwyczajniej nikt nic nie wie. Pozostaje kontakt e-mailem. To średniowiecze, nie sklep internetowy z XXI wieku, chociaż sklep zainstalowano w Warszawie przy ul. Wołoskiej. Pozostaje ich olać, wycofać się z umowy, nie odebrać przesyłki i nigdy więcej nie zamawiać w tym sklepie. Pewnie i tak pojawi się jakiś złotousty, który odeśle mnie do salonu PLUSA, ale suma negatywnych doświadczeń odpycha, a nie zachęca do dalszych kontaktów z tą instytucją.
Offline
Avatar użytkownika

jacek35

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 21 sie 2014, o 09:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: NOKIA

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post21 sie 2014, o 10:01

Aktualizacja statusu ... dostałem SMSa (9 minut od chwili publikacji poprzedniego postu), że planowana dostawa w dniu 25.08.2014 r. tj. 11 dni od dnia złożenia zamówienia !!! Brawo ! Pozostaje podziękować i zwrócić się do konkurencji. Dziękuję Ci PLUSie.
Offline
Avatar użytkownika

komo

PlusManiak

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): 6 paź 2014, o 17:06
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Model telefonu: Sony Xperia M2

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post6 paź 2014, o 17:29

Albo macie wymaganie nie wiadomo jakie albo zamówione rzeczy trzeba sprowadzac ze wschodnich Chin.

22.09 złozenie zamówienia - przeniesienie numeru + tel
26.09 podpisane papierki i nowa zabawka
02.10 numer tymczasowy aktywny

uzupełnienie danych =>> BOK sklepu czekałem moze 3 sygnały

jak dla mnie w normie
Offline

mikiasa

Szalony PlusManiak

  • Posty: 801
  • Dołączył(a): 14 lip 2014, o 16:16
  • Lokalizacja: Lublin
  • Podziękował : 70 razy
    Otrzymał podziękowań: 69 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: PowerLte
  • Model telefonu: B593s-22

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post6 paź 2014, o 17:35

To tak jak ja.
Zamówienie, wysyłka i odpalenie numeru OK, w sumie ok tygodnia.

Problem w tym, że od razu musiałem składać reklamację, bo uruchomili nie to co zamawiałem :)
Offline
Avatar użytkownika

Szybki913

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 10 lip 2018, o 05:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post10 lip 2018, o 05:30

Zamówienie złożone 1.07 do dzisiaj nie ma przesyłki status przygotowania do odbioru przez kuriera od 2.07
Poprzednia strona

Powrót do Inne Tematy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości