E-Bok

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
Awatar użytkownika
tomek
Szalony PlusManiak
Posty: 1499
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
Lokalizacja: Polska

E-Bok

Post autor: tomek »

Czy działa u Was E-Bok?
szymon
PlusManiak
Posty: 133
Rejestracja: 10 wrz 2008, o 18:14
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: szymon »

dziala :)
Chetnie pomoge w problemach z telefonami Nokia (symbian) oraz opartymi na Windows Mobile - prosze pisac na PW, pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
tomek
Szalony PlusManiak
Posty: 1499
Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
Lokalizacja: Polska

Post autor: tomek »

Kod: Zaznacz cały

Informacja!

Błędny numer telefonu lub hasło.

Prosimy wpisać numer telefonu nie poprzedzając go zerem, bądź innymi znakami oraz pięcio lub cztero cyfrowy Plus Kod.

Błędne wprowadzanie hasła może spowodować czasowe zablokowanie dostępu.

Aby zdobyć Plus Kod aktywacyjny, zadzwoń pod 2601 z telefonu Plusa.
Mnie wyskakuje takie coś, ale wiem na pewno, że dobrze wpisuje wszystko. Z 10 razy sprawdzam i wpisuje poprawnie numer te. oraz 4 ostatnie cyfry PUKa i nic... :( Przecież hasła (4 cyfry PUK) nie da się zmienić, więc nie wiem w czym problem... :roll: ohhh
szymon
PlusManiak
Posty: 133
Rejestracja: 10 wrz 2008, o 18:14
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: szymon »

Błędne wprowadzanie hasła może spowodować czasowe zablokowanie dostępu.
Z 10 razy sprawdzam i wpisuje poprawnie numer te. oraz 4 ostatnie cyfry PUKa i nic... :(
moze zablokowales sobie?
Chetnie pomoge w problemach z telefonami Nokia (symbian) oraz opartymi na Windows Mobile - prosze pisac na PW, pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
tomek
Szalony PlusManiak
Posty: 1499
Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
Lokalizacja: Polska

Post autor: tomek »

szymon pisze:
moze zablokowales sobie?
ale w jaki sposób mogłem sobie to zablokować??
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

tomek, miałem to samo jak zmieniłem taryfę na mix4. Ale jak go już uruchomili to mam pełno ciekawych opcji o czym pisałem w innym temacie :-> Może u Ciebie też robią modernizację? Przez ok 24h wyświetlał mi sie identyczny komunikat, później logowało się, ale nic nie było, po ok 48h dostałem elegancki całkiem nowy E-BOK.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
tomek
Szalony PlusManiak
Posty: 1499
Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
Lokalizacja: Polska

Post autor: tomek »

mariusz9a pisze:tomek, miałem to samo jak zmieniłem taryfę na mix4. Ale jak go już uruchomili to mam pełno ciekawych opcji o czym pisałem w innym temacie :-> Może u Ciebie też robią modernizację? Przez ok 24h wyświetlał mi sie identyczny komunikat, później logowało się, ale nic nie było, po ok 48h dostałem elegancki całkiem nowy E-BOK.
chciałbym, żeby tak było, ale to już trwa znacznie dłużej - bo ponad miesiąc to na pewno. chyba najlepszym rozwiązaniem będzie e-mail do BOK.
szymon
PlusManiak
Posty: 133
Rejestracja: 10 wrz 2008, o 18:14
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: szymon »

szymon napisał/a:


moze zablokowales sobie?


ale w jaki sposób mogłem sobie to zablokować??
No wlasnie wielokrotnymi probami logowania :) - zacmienie umyslu, przepraszam :)
Chetnie pomoge w problemach z telefonami Nokia (symbian) oraz opartymi na Windows Mobile - prosze pisac na PW, pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
tomek
Szalony PlusManiak
Posty: 1499
Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
Lokalizacja: Polska

Post autor: tomek »

szymon pisze:
No wlasnie wielokrotnymi probami logowania :) - zacmienie umyslu, przepraszam :)
aha, to teraz oczywiście pytanie o to, jak to odblokować?? :)

Wysłałem maila do Plusa... :)
Awatar użytkownika
tomek
Szalony PlusManiak
Posty: 1499
Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
Lokalizacja: Polska

Post autor: tomek »

dostałem odpowiedź w ~1.5 godz!! :D (full zaskoczenie)
Uprzejmie Państwa informuję, że Użytkownik Simplus loguje się do aplikacji Zarządzanie kontem (E-bok) www.ebok.pl podając numer telefonu oraz 4 ostatnich cyfr kodu PUK w polu "hasło".

W celu uzyskania informacji o kodzie PUK konieczny jest telefoniczny kontakt właściciela numeru z konsultantem Działu Obsługi Klienta: http://www.simplus.pl/v.do?idx=805252
Pomocą służą również Salony Firmowe sieci Plus: http://www.plus.pl/adresy_punktow_sprzedazy/
Numer telefonu Simplus musi być jednak zarejestrowany.

Informacje na temat rejestracji numeru Simplusa znajdują się pod adresem: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=2817
Numer telefonu Simplus musi być jednak zarejestrowany. - no niestety... :-/
Pozostaje chyba tylko wysłać kartę rejestracyjną przez pocztę... i to będzie jedyne rozwiązanie! Czy może macie jakieś inne rady?? ;)
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

tomek pisze:Pozostaje chyba tylko wysłać kartę rejestracyjną przez pocztę... i to będzie jedyne rozwiązanie!
Szybciej będzie jak pójdziesz do jakiegoś salonu i zarejestrujesz :-)
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
tomek
Szalony PlusManiak
Posty: 1499
Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
Lokalizacja: Polska

Post autor: tomek »

masz rację, i taniej! :)
szymon
PlusManiak
Posty: 133
Rejestracja: 10 wrz 2008, o 18:14
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: szymon »

Mila Pani w salonie sama za mnie dokonala aktywacji ;) Bardzo Jej za to dziekuje, bo pewnie sam bym sie nie polapal, a korzystanie z E-BOK, to maksymalna oszczednosc czasu, dobra informacja i przejrzystosc dzialania:)
Chetnie pomoge w problemach z telefonami Nokia (symbian) oraz opartymi na Windows Mobile - prosze pisac na PW, pozdrawiam :)
ODPOWIEDZ