Re: Wymiana karty SIM - uszkodzona nie z winy użytkownika
- rafal2119
- Szalony PlusManiak
- Posty: 615
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
- Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)
Re: Wymiana karty SIM - uszkodzona nie z winy użytkownika
Bezpłatna wymiana karty SIM jest dokonywana od razu tylko w trzech przypadkach:
a) w ciągu 30 dni od zawarcia umowy PWA,
b) jeżeli karta SIM jest z 2000 roku lub starsza,
c) jeżeli nie minęło 7 dni od aktywacji, a karta nie nosi śladów uszkodzenia.
W każdym innym przypadku wymiana karty SIM jest płatna 50 zł netto. Każdy klient ma prawo prosić o zwrot tej kwoty składając reklamacje, najlepiej w tym samym punkcie gdzie dokonywana została wymiana karty. Reklamacje możesz napisać dopiero gdy otrzymasz fakturę z naliczoną tą opłatą.
Taka reklamacja na 99% będzie rozpatrzona pozytywnie jeżeli bardzo szczegółowo opiszesz to co się działo z kartą SIM i od co najmniej 2 lat nie wymieniałeś karty SIM.
a) w ciągu 30 dni od zawarcia umowy PWA,
b) jeżeli karta SIM jest z 2000 roku lub starsza,
c) jeżeli nie minęło 7 dni od aktywacji, a karta nie nosi śladów uszkodzenia.
W każdym innym przypadku wymiana karty SIM jest płatna 50 zł netto. Każdy klient ma prawo prosić o zwrot tej kwoty składając reklamacje, najlepiej w tym samym punkcie gdzie dokonywana została wymiana karty. Reklamacje możesz napisać dopiero gdy otrzymasz fakturę z naliczoną tą opłatą.
Taka reklamacja na 99% będzie rozpatrzona pozytywnie jeżeli bardzo szczegółowo opiszesz to co się działo z kartą SIM i od co najmniej 2 lat nie wymieniałeś karty SIM.
Wymiana SIM LTE, bałagan i zła wola w SF-LÓDŹ
W związku z ostatnim update na stacjach koncernu Z.Solorza od wczorajszego popołudnia jestem pozbawiony dostępu do sieci (karta przestała się logować w sieci). Zadzwoniłem wczoraj po godz.15 do BOK iPlus- konsultant po sprawdzeniu danych karty orzekł-nie działa i nie będzie działać poprawnie, konieczna szybka bezpłatna wymiana karty na LTE 01 SAP959 (miałem problem z tą kartą już przed miesiącem, po zresetowaniu w telefonie system ją zaakceptował-ale po wieczornym telefonie do BOK z reklamacją o braku dostępu konsultantka mnie poinformowała że już takie zalecenie wrzucono do mojego konta przed miesiącem, że jest taka adnotacja w systemie i że nawet jeżeli Sklep Firmowy Plusa nie miał dostępu do tych danych to mógł skontaktować się telefonicznie aby takie dane uzyskać!). Do meritum: jestem o godz. 17.30 w Sklepie Plusa na ul.Piotrkowskiej 294, podaję wszystkie dane i zalecenia a konsultant odmawia mi bezpłatnego wydania nowej karty SIM (twierdząc że może to zrobić jak będzie miał takową informacje w systemie przy moim koncie a jej nie widzi), dosłownie "rozmowa ze ścianą" (demonstruję manualnie jak się zachowuje karta i że płacę za usługę z której nie mogę korzystać nie z mojej winy- ależ tego Pana to "rybka-jak pan kupuje serek w Tesco w Krakowie to jak panu nie odpowiada to idzie pan do Tesco w Łodzi i reklamuje?!" Przenośnia- że umowę i sprzęt otrzymałem przez Sklep Internetowy). Jestem klientem Plusa 12-ty rok, jak można takie mieć podejście do klienta? Przy tak dużej konkurencji w branży i ogólnie wysokiej stopie bezrobocia? Kto kontroluje jakość świadczonej bezpośredniej obsługi klienta?
Re: Wymiana SIM LTE, bałagan i zła wola w SF-LÓDŹ
Myślę, że nikt, Plus już nie panuje nad sytuacją. To wszystko przerosło tego operatora wraz ze zwiększająca się technologią. NIE DAJĄ RADY, utrudniając życie abonentom, którzy zostali.jarek7714 pisze: Kto kontroluje jakość świadczonej bezpośredniej obsługi klienta?
Re: Wymiana karty SIM - uszkodzona nie z winy użytkownika
No przecież pracownik nie będzie płacił z własnej kieszeni za wymianę Twojej karty dlatego, że system coś źle pokazuje. Od tego są reklamacje.
Re: Wymiana karty SIM - uszkodzona nie z winy użytkownika
W przypadku wymiany karty sim proponuję postępować wg pewnego schematu:
- skontaktować się z DOKiem w celu zapytania czy są jakieś okoliczności, które spełnia klient, umożliwiające wymianę karty Sim na bezpłatną - zapiszcie sobie datę rozmowy, godzinę oraz imię i nazwisko konsultanta;
- później udajcie się do punktu w celu wymiany karty sim - na miejscu nic nie płacicie
- zaczekajcie na fakturę
- jeśli na fakturze pojawi się opłata, a konsultant telefonicznie poinformował Was że będzie bezpłatna, napiszcie reklamację podając dane dotyczące rozmowy.
Dział reklamacji będzie musiał rozpatrzyć ją pozytywnie :D
- skontaktować się z DOKiem w celu zapytania czy są jakieś okoliczności, które spełnia klient, umożliwiające wymianę karty Sim na bezpłatną - zapiszcie sobie datę rozmowy, godzinę oraz imię i nazwisko konsultanta;
- później udajcie się do punktu w celu wymiany karty sim - na miejscu nic nie płacicie
- zaczekajcie na fakturę
- jeśli na fakturze pojawi się opłata, a konsultant telefonicznie poinformował Was że będzie bezpłatna, napiszcie reklamację podając dane dotyczące rozmowy.
Dział reklamacji będzie musiał rozpatrzyć ją pozytywnie :D
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 mar 2013, o 21:31
Zamiana karty Sim na microsim
Witajcie,
Otóż zrobiłem gigantyczny skok technologiczny i postanowiłem przesiąść się z Samsunga Wave II na Galaxy S3. Niestety SGS3 używa już microsima, którego ja nie posiadam. Słyszałem ( a może czytałem, kto wie :p ), że za taką zamianę plus życzy sobie 60 złotych !!! Nie żebym był jakimś centusiem czy kimś, ale według mnie wymiany kart powinny być za darmo ( chyba że tak jest wtedy "mea culpa" ). Dzięki za pomoc !! :)
Otóż zrobiłem gigantyczny skok technologiczny i postanowiłem przesiąść się z Samsunga Wave II na Galaxy S3. Niestety SGS3 używa już microsima, którego ja nie posiadam. Słyszałem ( a może czytałem, kto wie :p ), że za taką zamianę plus życzy sobie 60 złotych !!! Nie żebym był jakimś centusiem czy kimś, ale według mnie wymiany kart powinny być za darmo ( chyba że tak jest wtedy "mea culpa" ). Dzięki za pomoc !! :)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zamiana karty Sim na microsim
Opłata za wymianę karty SIM wynosi 25,00 zł z VAT (doliczana do rachunku) - Plus Abonament/Plus Firma/Plus Internet
Chyba, że cennik taryfy przewiduje niższą opłatę za wymianę karty SIM niż 25 zł z VAT, decydującą jest wtedy opłata cennikowa.
Bezpłatna wymiana karty SIM przysługuje:
- jeśli twoja obecna karta została wyprodukowna przed 2005
- w ciągu 90 dni od zawarcia umowy (przedłuzenie umowy)
- w ciągu 7 dni od aktywacji
Plus Mix, Plus na Kartę (Simplus, 36i6, Sami Swoi) -> 12,30 zł z VAT
Chyba, że cennik taryfy przewiduje niższą opłatę za wymianę karty SIM niż 25 zł z VAT, decydującą jest wtedy opłata cennikowa.
Bezpłatna wymiana karty SIM przysługuje:
- jeśli twoja obecna karta została wyprodukowna przed 2005
- w ciągu 90 dni od zawarcia umowy (przedłuzenie umowy)
- w ciągu 7 dni od aktywacji
Plus Mix, Plus na Kartę (Simplus, 36i6, Sami Swoi) -> 12,30 zł z VAT
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 mar 2013, o 21:31
Re: Zamiana karty Sim na microsim
Dziękuje za pomoc, dostałem kartę :)
Ile powinienem czekać na aktywację ?
Ile powinienem czekać na aktywację ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zamiana karty Sim na microsim
Takie zmiany są realizowane najpóźniej 24h. Ale zazwyczaj już po 1h jest aktywna. Oczywiście kwestia przelogowania partu w celu sprawdzenia (wyłączenia/włączenia)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 11 mar 2013, o 15:41
Re: Zamiana karty Sim na microsim
Witam, mam zamiar przedłużyć internet w Plusie, promocja z routerem b593 i gdzieś czytałem, że obsługuje mikro sim, czy przy przedłużaniu umowy mogę liczyć na bezpłatną wymianę? Wymiana i tak będzie musiała być, bo moja karta nie obsługuje LTE.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zamiana karty Sim na microsim
stachu4ever w b593 jest zwykła karta SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zamiana karty Sim na microsim
Dlaczego wasi pracownicy nie mówią o tym tylko od razu mówią, że chcą kasę? Niepotrzebnie straciłem na was te 12.30. Już nigdy więcej Plusa.Krzysiek_Plus pisze:
Bezpłatna wymiana karty SIM przysługuje:
- jeśli twoja obecna karta została wyprodukowna przed 2005
- w ciągu 90 dni od zawarcia umowy (przedłuzenie umowy)
- w ciągu 7 dni od aktywacji
Plus Mix, Plus na Kartę (Simplus, 36i6, Sami Swoi) -> 12,30 zł z VAT
Ostatnio zmieniony 2 kwie 2013, o 18:52 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Reg. PlusForum pkt 10 - poprawną pisownię wyróżniono.
Powód: Reg. PlusForum pkt 10 - poprawną pisownię wyróżniono.
Re: Zamiana karty Sim na microsim
witam
Mam na karcie rok produkcji 05 kwalifikuje sie do darmowej wymiany karty czy juz nie?
Mam na karcie rok produkcji 05 kwalifikuje sie do darmowej wymiany karty czy juz nie?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zamiana karty Sim na microsim
CyBuch tylko karty wyprodukowane przed 2005. Karty z 2005 nie podlegają bezpłatnej wymianie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zamiana zwykłej karty SIM na Micro SIM - czy bezpiecznie?
Sprawa wygląda następująco. Byłem dzisiaj wymienić w salonie Plusa zwykłą kartę na Micro SIM. Wymieniam z takiego powodu, iż dostałem nowy telefon od ojca - Samsung Galaxy S3. Jednak dopiero teraz się zorientowałem, że to ojciec podpisał nową umowę i dostał nowy aparat (Galaxy S3). Jednak kartę zmienialiśmy na moim numerze. Pan w Plusie poinformował nas, że takie działanie jest jeszcze darmowe. Ponieważ umowa została podpisana niedawno. Tylko, że tak jak mówię teraz zorientowałem się, że to umowa ojca, a nie moja. Przyszedł mi teraz sms, że zmiana SIM dla mojego numeru jest płatna i mam się skontaktować z działem Plusa. Telefonu koniecznie potrzebuję na jutro ze względu na wyjazd.
Pytanie takie: Czy jeżeli ktoś z rodziny wpłaci odpowiednią należność za wymianę karty, to karta, którą otrzymałem dzisiaj będzie aktywna?
Pytanie takie: Czy jeżeli ktoś z rodziny wpłaci odpowiednią należność za wymianę karty, to karta, którą otrzymałem dzisiaj będzie aktywna?
Ostatnio zmieniony 11 maja 2013, o 19:02 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie postu
Powód: Przeniesienie postu