Re: Wymiana karty SIM - uszkodzona nie z winy użytkownika

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
Awatar użytkownika
rafal2119
Szalony PlusManiak
Posty: 615
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)

Re: Wymiana karty SIM - uszkodzona nie z winy użytkownika

Post autor: rafal2119 »

Bezpłatna wymiana karty SIM jest dokonywana od razu tylko w trzech przypadkach:
a) w ciągu 30 dni od zawarcia umowy PWA,
b) jeżeli karta SIM jest z 2000 roku lub starsza,
c) jeżeli nie minęło 7 dni od aktywacji, a karta nie nosi śladów uszkodzenia.

W każdym innym przypadku wymiana karty SIM jest płatna 50 zł netto. Każdy klient ma prawo prosić o zwrot tej kwoty składając reklamacje, najlepiej w tym samym punkcie gdzie dokonywana została wymiana karty. Reklamacje możesz napisać dopiero gdy otrzymasz fakturę z naliczoną tą opłatą.

Taka reklamacja na 99% będzie rozpatrzona pozytywnie jeżeli bardzo szczegółowo opiszesz to co się działo z kartą SIM i od co najmniej 2 lat nie wymieniałeś karty SIM.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
jarek7714
Szalony PlusManiak
Posty: 399
Rejestracja: 7 lis 2012, o 21:28

Wymiana SIM LTE, bałagan i zła wola w SF-LÓDŹ

Post autor: jarek7714 »

W związku z ostatnim update na stacjach koncernu Z.Solorza od wczorajszego popołudnia jestem pozbawiony dostępu do sieci (karta przestała się logować w sieci). Zadzwoniłem wczoraj po godz.15 do BOK iPlus- konsultant po sprawdzeniu danych karty orzekł-nie działa i nie będzie działać poprawnie, konieczna szybka bezpłatna wymiana karty na LTE 01 SAP959 (miałem problem z tą kartą już przed miesiącem, po zresetowaniu w telefonie system ją zaakceptował-ale po wieczornym telefonie do BOK z reklamacją o braku dostępu konsultantka mnie poinformowała że już takie zalecenie wrzucono do mojego konta przed miesiącem, że jest taka adnotacja w systemie i że nawet jeżeli Sklep Firmowy Plusa nie miał dostępu do tych danych to mógł skontaktować się telefonicznie aby takie dane uzyskać!). Do meritum: jestem o godz. 17.30 w Sklepie Plusa na ul.Piotrkowskiej 294, podaję wszystkie dane i zalecenia a konsultant odmawia mi bezpłatnego wydania nowej karty SIM (twierdząc że może to zrobić jak będzie miał takową informacje w systemie przy moim koncie a jej nie widzi), dosłownie "rozmowa ze ścianą" (demonstruję manualnie jak się zachowuje karta i że płacę za usługę z której nie mogę korzystać nie z mojej winy- ależ tego Pana to "rybka-jak pan kupuje serek w Tesco w Krakowie to jak panu nie odpowiada to idzie pan do Tesco w Łodzi i reklamuje?!" Przenośnia- że umowę i sprzęt otrzymałem przez Sklep Internetowy). Jestem klientem Plusa 12-ty rok, jak można takie mieć podejście do klienta? Przy tak dużej konkurencji w branży i ogólnie wysokiej stopie bezrobocia? Kto kontroluje jakość świadczonej bezpośredniej obsługi klienta? :!:
Awatar użytkownika
Amix
Szalony PlusManiak
Posty: 374
Rejestracja: 2 wrz 2008, o 21:27
Lokalizacja: EPSC/EPWA
Kontakt:

Re: Wymiana SIM LTE, bałagan i zła wola w SF-LÓDŹ

Post autor: Amix »

jarek7714 pisze: Kto kontroluje jakość świadczonej bezpośredniej obsługi klienta? :!:
Myślę, że nikt, Plus już nie panuje nad sytuacją. To wszystko przerosło tego operatora wraz ze zwiększająca się technologią. NIE DAJĄ RADY, utrudniając życie abonentom, którzy zostali.
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: Wymiana karty SIM - uszkodzona nie z winy użytkownika

Post autor: luki »

No przecież pracownik nie będzie płacił z własnej kieszeni za wymianę Twojej karty dlatego, że system coś źle pokazuje. Od tego są reklamacje.
XYZ
Szalony PlusManiak
Posty: 250
Rejestracja: 10 kwie 2011, o 15:01

Re: Wymiana karty SIM - uszkodzona nie z winy użytkownika

Post autor: XYZ »

W przypadku wymiany karty sim proponuję postępować wg pewnego schematu:
- skontaktować się z DOKiem w celu zapytania czy są jakieś okoliczności, które spełnia klient, umożliwiające wymianę karty Sim na bezpłatną - zapiszcie sobie datę rozmowy, godzinę oraz imię i nazwisko konsultanta;
- później udajcie się do punktu w celu wymiany karty sim - na miejscu nic nie płacicie
- zaczekajcie na fakturę
- jeśli na fakturze pojawi się opłata, a konsultant telefonicznie poinformował Was że będzie bezpłatna, napiszcie reklamację podając dane dotyczące rozmowy.

Dział reklamacji będzie musiał rozpatrzyć ją pozytywnie :D
pawulinho17
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 12 mar 2013, o 21:31

Zamiana karty Sim na microsim

Post autor: pawulinho17 »

Witajcie,

Otóż zrobiłem gigantyczny skok technologiczny i postanowiłem przesiąść się z Samsunga Wave II na Galaxy S3. Niestety SGS3 używa już microsima, którego ja nie posiadam. Słyszałem ( a może czytałem, kto wie :p ), że za taką zamianę plus życzy sobie 60 złotych !!! Nie żebym był jakimś centusiem czy kimś, ale według mnie wymiany kart powinny być za darmo ( chyba że tak jest wtedy "mea culpa" ). Dzięki za pomoc !! :)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Zamiana karty Sim na microsim

Post autor: Krzysiek_Plus »

Opłata za wymianę karty SIM wynosi 25,00 zł z VAT (doliczana do rachunku) - Plus Abonament/Plus Firma/Plus Internet

Chyba, że cennik taryfy przewiduje niższą opłatę za wymianę karty SIM niż 25 zł z VAT, decydującą jest wtedy opłata cennikowa.

Bezpłatna wymiana karty SIM przysługuje:

- jeśli twoja obecna karta została wyprodukowna przed 2005
- w ciągu 90 dni od zawarcia umowy (przedłuzenie umowy)
- w ciągu 7 dni od aktywacji

Plus Mix, Plus na Kartę (Simplus, 36i6, Sami Swoi) -> 12,30 zł z VAT
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawulinho17
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 12 mar 2013, o 21:31

Re: Zamiana karty Sim na microsim

Post autor: pawulinho17 »

Dziękuje za pomoc, dostałem kartę :)

Ile powinienem czekać na aktywację ?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Zamiana karty Sim na microsim

Post autor: Krzysiek_Plus »

Takie zmiany są realizowane najpóźniej 24h. Ale zazwyczaj już po 1h jest aktywna. Oczywiście kwestia przelogowania partu w celu sprawdzenia (wyłączenia/włączenia)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stachu4ever
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 11 mar 2013, o 15:41

Re: Zamiana karty Sim na microsim

Post autor: stachu4ever »

Witam, mam zamiar przedłużyć internet w Plusie, promocja z routerem b593 i gdzieś czytałem, że obsługuje mikro sim, czy przy przedłużaniu umowy mogę liczyć na bezpłatną wymianę? Wymiana i tak będzie musiała być, bo moja karta nie obsługuje LTE.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Zamiana karty Sim na microsim

Post autor: Krzysiek_Plus »

stachu4ever w b593 jest zwykła karta SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciej8612

Re: Zamiana karty Sim na microsim

Post autor: maciej8612 »

Krzysiek_Plus pisze:
Bezpłatna wymiana karty SIM przysługuje:

- jeśli twoja obecna karta została wyprodukowna przed 2005
- w ciągu 90 dni od zawarcia umowy (przedłuzenie umowy)
- w ciągu 7 dni od aktywacji

Plus Mix, Plus na Kartę (Simplus, 36i6, Sami Swoi) -> 12,30 zł z VAT
Dlaczego wasi pracownicy nie mówią o tym tylko od razu mówią, że chcą kasę? Niepotrzebnie straciłem na was te 12.30. Już nigdy więcej Plusa.
Ostatnio zmieniony 2 kwie 2013, o 18:52 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Reg. PlusForum pkt 10 - poprawną pisownię wyróżniono.
CyBuch
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 6 gru 2011, o 12:22

Re: Zamiana karty Sim na microsim

Post autor: CyBuch »

witam
Mam na karcie rok produkcji 05 kwalifikuje sie do darmowej wymiany karty czy juz nie?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Zamiana karty Sim na microsim

Post autor: Krzysiek_Plus »

CyBuch tylko karty wyprodukowane przed 2005. Karty z 2005 nie podlegają bezpłatnej wymianie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
demropian
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 11 maja 2013, o 18:08

Zamiana zwykłej karty SIM na Micro SIM - czy bezpiecznie?

Post autor: demropian »

Sprawa wygląda następująco. Byłem dzisiaj wymienić w salonie Plusa zwykłą kartę na Micro SIM. Wymieniam z takiego powodu, iż dostałem nowy telefon od ojca - Samsung Galaxy S3. Jednak dopiero teraz się zorientowałem, że to ojciec podpisał nową umowę i dostał nowy aparat (Galaxy S3). Jednak kartę zmienialiśmy na moim numerze. Pan w Plusie poinformował nas, że takie działanie jest jeszcze darmowe. Ponieważ umowa została podpisana niedawno. Tylko, że tak jak mówię teraz zorientowałem się, że to umowa ojca, a nie moja. Przyszedł mi teraz sms, że zmiana SIM dla mojego numeru jest płatna i mam się skontaktować z działem Plusa. Telefonu koniecznie potrzebuję na jutro ze względu na wyjazd.
Pytanie takie: Czy jeżeli ktoś z rodziny wpłaci odpowiednią należność za wymianę karty, to karta, którą otrzymałem dzisiaj będzie aktywna?
Ostatnio zmieniony 11 maja 2013, o 19:02 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie postu
ODPOWIEDZ