Witam,
Parę dni temu skończył mi się darmowy numer do plusa i od tej pory nie mogę go uruchomić. Dzwoniłam do biura obsługi, byłam w salonie i nic :(
Miał ktoś z was może podobną sytuację ?
Kiedy wpisuje kod *104# otrzymuje smsa że: Wolny numer nie został wprowadzony itd...
a kiedy chce go aktywować przychodzi sms że usługa jest nie dostępna.
Tak sprawa została zgłoszona, ponieważ konsultantka powiedziała że nie umie mi pomóc gdyż z moim kontem wszystko jest ok. To zgłoszenie zostało wysłane w piątek przed południem i pani zapewniała mnie że wieczorem problem powinien zostać rozwiązany ...
Niestety mam złą wiadomość. Darmowy numer aktywuje się dopiero po dacie ważności SMSów. Jest jakiś błąd w systemie i jak zmienia się taryfę i ma aktywny pakiet SMS lub po zmianie taryfy najpierw aktywuje się pakiet SMS to nie da się później aktywować darmowego numeru
Jest jedna szansa aby włączyć teraz darmowy numer: musisz dezaktywować pakiet 500 SMS kodem *121*00*09# i dopiero po dezaktywacji włączyć kodem *104*11*48numer# darmowy numer. Jest tego jednak wada - SMSy przepadają, czyli tracisz na tym interesie 5zł które zapłaciłaś za pakiet SMS. Po drugie nie wiem na 100% czy to zadziała.
nika6_9 pisze:Tylko że miałam przez weekend nie wykupiony pakiet 500 smsów i też nie mogłam wykupić darmowego...
nika6_9 pisze:Spróbuje zrobić tak jak radzisz może zdziała
To w takim razie chyba nie ma co próbować bo chyba w Twoim przypadku przyczyna jest inna.
Napisz reklamację do Departamentu Reklamacji. Możesz to zrobić droga mailową na adres: BOK@plusgsm.pl. Opisz dokładnie wszystko, razem z tym że dzwoniłaś do BOK i sprawa została zgłoszona do działu technicznego.