Problem z wykupieniem darmowego numer ..

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
nika6_9
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 lis 2008, o 20:55

Problem z wykupieniem darmowego numer ..

Post autor: nika6_9 »

Witam,
Parę dni temu skończył mi się darmowy numer do plusa i od tej pory nie mogę go uruchomić. Dzwoniłam do biura obsługi, byłam w salonie i nic :(
Miał ktoś z was może podobną sytuację ?

Pozdrawiam
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

Jaka jest odpowiedź od sieci jak wpiszesz kod *104# ?
Jaka jest odpowiedź od sieci jak chcesz aktywować numer kodem: *104*11*48numer# ?
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
nika6_9
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 24 lis 2008, o 20:55

Post autor: nika6_9 »

Kiedy wpisuje kod *104# otrzymuje smsa że: Wolny numer nie został wprowadzony itd...
a kiedy chce go aktywować przychodzi sms że usługa jest nie dostępna.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

A czy jak dzwoniłaś do BOK pod numer 2601 to konsultant zgłosił sprawę do działu technicznego?
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
nika6_9
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 24 lis 2008, o 20:55

Post autor: nika6_9 »

Tak sprawa została zgłoszona, ponieważ konsultantka powiedziała że nie umie mi pomóc gdyż z moim kontem wszystko jest ok. To zgłoszenie zostało wysłane w piątek przed południem i pani zapewniała mnie że wieczorem problem powinien zostać rozwiązany ...
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

nika6_9 pisze:zapewniała mnie że wieczorem problem powinien zostać rozwiązany
Mnie tez tek zapewniali a naprawili dopiero po 3 tygodniach...

Masz taryfę mixPlus 4? I masz teraz aktywny pakiet 500 SMS do Plusa?
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
nika6_9
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 24 lis 2008, o 20:55

Post autor: nika6_9 »

Właśnie niedawno zmieniłam taryfę na mix IV.
I mam wykupiony pakiet 500 smsów.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

Niestety mam złą wiadomość. Darmowy numer aktywuje się dopiero po dacie ważności SMSów. Jest jakiś błąd w systemie i jak zmienia się taryfę i ma aktywny pakiet SMS lub po zmianie taryfy najpierw aktywuje się pakiet SMS to nie da się później aktywować darmowego numeru :-/

Jest jedna szansa aby włączyć teraz darmowy numer: musisz dezaktywować pakiet 500 SMS kodem *121*00*09# i dopiero po dezaktywacji włączyć kodem *104*11*48numer# darmowy numer. Jest tego jednak wada - SMSy przepadają, czyli tracisz na tym interesie 5zł które zapłaciłaś za pakiet SMS. Po drugie nie wiem na 100% czy to zadziała.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
nika6_9
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 24 lis 2008, o 20:55

Post autor: nika6_9 »

Tylko że miałam przez weekend nie wykupiony pakiet 500 smsów i też nie mogłam wykupić darmowego...
Ale dziękuje za rade.
nika6_9
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 24 lis 2008, o 20:55

Post autor: nika6_9 »

Spróbuje zrobić tak jak radzisz może zdziała ;-)
nika6_9
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 24 lis 2008, o 20:55

Post autor: nika6_9 »

Niestety ... nie mogę dezaktywować pakietu ponieważ, otrzymuje wiadmość że ta opcja jest dla mnie nie dostępna :(
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

nika6_9 pisze:Tylko że miałam przez weekend nie wykupiony pakiet 500 smsów i też nie mogłam wykupić darmowego...
nika6_9 pisze:Spróbuje zrobić tak jak radzisz może zdziała
To w takim razie chyba nie ma co próbować bo chyba w Twoim przypadku przyczyna jest inna.


Napisz reklamację do Departamentu Reklamacji. Możesz to zrobić droga mailową na adres: BOK@plusgsm.pl. Opisz dokładnie wszystko, razem z tym że dzwoniłaś do BOK i sprawa została zgłoszona do działu technicznego.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
nika6_9
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 24 lis 2008, o 20:55

Post autor: nika6_9 »

Dzięki za próbę pomocy :-)
ODPOWIEDZ