Strona 2 z 2

Re: Muzodajnia - kilka pytań

PostNapisane: 28 maja 2012, o 07:10
przez AZRAEL
Powiem wam że ta muzodajnia to jest dnoo.
Raz reklamowali to w TV że sms za darmo, no to wysłałem. Po chwili wzięło mi 9zł, i tak co miesiąc, a nawet nic z tej muzodajni nie pobierałem, bo nic fajnego tam nie ma. Gdy już pobrałem piosenkę raz na miesiąc, to i tak brało mi z konta 50gr.
Troche zaczęło mnie to wkurzać to poszedłem do plusa. I co usłyszałem? Że nie mogę tego wyłączyć, bo tak jest w regulaminie.
Zaczęłem wtedy przeszukiwać całego neta, i znalazł się użytkownik który podał mi kod na dezaktywacje.
Rada: odradzam tej całej muzodajni.
Pozdrawiam

Re: Muzodajnia - kilka pytań

PostNapisane: 28 maja 2012, o 10:34
przez luki
Bo to zależy co sobie włączysz, czy wypożyczalnię czy muzodajnię, a niewiedza, bądź brak wglądu do regulaminu nie powinny implikować do wysuwania takich wniosków. No sorry, ale kto na podstawie samej reklamy w tv coś włącza. Reklama zachęca, ale użytkownik zainteresowany kupnem powinien zaczerpnąć jakichś dodatkowych informacji, nie byłoby potem jakichś niedomówień.

Re: Muzodajnia - kilka pytań

PostNapisane: 28 maja 2012, o 14:23
przez AZRAEL
Ale tak sie tego nie oplaca brac.
Pobrac z ulub.pl mozna za darmo.

Re: Muzodajnia - kilka pytań

PostNapisane: 28 maja 2012, o 18:38
przez annika
dodo1255 napisał(a):[...] Raz reklamowali to w TV że sms za darmo, no to wysłałem. Po chwili wzięło mi 9zł, i tak co miesiąc [...] Gdy już pobrałem piosenkę raz na miesiąc, to i tak brało mi z konta 50gr.
[...] nie mogę tego wyłączyć, bo tak jest w regulaminie. [...]

Aleś namieszał. Czytam i się zastanawiam, cóż to było za licho. Ale chyba jednak "MusicRent - Muzodajnia bez zobowiązań" skoro ostatecznie się dało wyłączyć po wysłaniu jednego z sms, które już podałeś na forum.
1. Nie 9 zł, ale chyba 8.
2. Te 50 gr to musiało być za coś innego chyba...
3. Pani, która poinformowała Cię, że nie możesz tego wyłączyć, minęła się z prawdą. Muzodajnię, którą nie da się wyłączyć, nie jest też tak łatwo włączyć, nie wystarczy sms. Jest to „Muzodajnia dla wszystkich”. Ale kto to ogarnia :-P

Re: Muzodajnia - kilka pytań

PostNapisane: 28 maja 2012, o 22:28
przez luki
dodo1255 napisał(a):Ale tak sie tego nie oplaca brac.
Pobrac z ulub.pl mozna za darmo.


Tak i z torrent-ów, ale to jest tani produkt adresowany dla tych co chcą mieć muzykę legalnie. Z sieci możesz pobrać wszystko, od systemu, po aplikacje, filmy i muzykę, aż po wirusy wywołujące choróbsko w komputerze. :->
Zawsze jest pobieraczek. :mrgreen:

Re: Muzodajnia - kilka pytań

PostNapisane: 29 maja 2012, o 19:30
przez dziadzio
Poza tym Muzodajnia oferuje takie płyty i piosenki, które trudno znaleźć w dobrze zaopatrzonym sklepie muzycznym, a na ulub.pl też ich nie ma ;-)

Re: Muzodajnia - kilka pytań

PostNapisane: 12 wrz 2012, o 13:27
przez kiniaz86
dzisiaj wymieniłam mojego starego SE W595 na samsunga galaxy pocket... no i nie mogę ściągać piosenek z Muzodajni :( wyskakuje mi "brak połączenia sieciowego" nie wiem, mozna to jakoś ustawić/włączyć ???

Re: Muzodajnia - kilka pytań

PostNapisane: 24 wrz 2012, o 12:20
przez dziadzio
Podejrzewam, że problemem jest android, więc możesz spróbować zrobić to, co radzą na tej stronie:
http://www1.plus.pl/muzodajnia/main/tele.html - na dole jest informacja o muzodajni w telefonach z androidem.

Muzodajnia - kilka pytań

PostNapisane: 19 wrz 2015, o 21:13
przez liver.grzesiek
Witam,
mam kilka pytań odnośnie serwisu Muzodajnia.
1. Które utwory nie posiadają zabezpieczenia technologią DRM? Czy gdzieś jest lista takich utworów?
2. Jeżeli wybiorę np. pakiet 25 mp3 i dzięki temu pobiorę utwory z DRM to jak długo będę mógł go słuchać? Czy po tych 30 dniach będę musiał znowu ściągnąć ten sam utwór, czy już raz ściągnięty zostaje do mojej dyspozycji do czasu aż nie dezaktywuję Muzodajni, a po następnym doładowaniu usługi będę mógł pobrać nowe piosenki?
3. W regulaminie jest mowa, że dopiero po co najmniej roku korzystania z Muzodajni utwór z DRM będę mógł zachować nawet po dezaktywacji usługi. Czy na serio tak to działa?

Re: Muzodajnia - kilka pytań

PostNapisane: 9 lut 2018, o 20:15
przez Robertus
Chciałem skorzystać z Muzodajni (obecnie Plusmusic) ale jest pewien problem. Podczas tworzenia konta podałem błędny adres e-mail i niestety wraz z tą pomyłką "przepadł" mój numer telefonu. Chciałem założyć nowe konto ale niestety pojawia się komunikat że numer jest już użyty. Jeśli chcę użyć tego na którym wpisałem błędny e-mail to pojawia się komunikat aby aktywować linka. Jak chce się skontaktować z kimś z "Plusmosic" to niestety pojawia się okienko zbłednym e-mailem którego nie można wyedytować. Takie "błędne koło" Co zrobić aby poprawić e-mail bądż zlikwidować mój numer aby założyć nowe konto?