Teraz jest 19 lis 2017, o 09:42

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Sklep Play Google Play

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3514
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 263 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Brak możliwości płatności w sklepie Google Play

Post20 lut 2016, o 06:45

Sugerowałem, abyś przeczytał, a następnie odpowiedział sobie na pytanie:
KTO MOŻE SKORZYSTAĆ Z USŁUGI?
A odpowiedź na powyższe pytanie jest banalna:
Abonenci usług abonamentowych głosowych i Plus Internet, którzy:

Zawarli umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych co najmniej 3 miesiące przed skorzystaniem z usługi
Nie mają zablokowanych lub zawieszonych usług telekomunikacyjnych

W opisie profilu masz podaną taryfę Plush Bez Limitu, napisałeś również, że na koncie masz 35 zł, więc śmiem sądzić, że właśnie z tego numeru usiłujesz dokonać płatności.
Poza tym na FORUM jest co najmniej kilka odpowiedzi (LINK), mniej więcej takiej treści:
Płatności Google Play na razie działają tylko w ofercie abonamentowej
Offline
Avatar użytkownika

zzz11

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 9 mar 2016, o 13:32
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+Na kartę

Re: Sklep Play Google Play

Post19 mar 2016, o 16:56

Czy kiedykolwiek będzie możliwość płacenia w Sklepie Play w Plusie na kartę?
Offline
Avatar użytkownika

Kitka

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 11:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Płatność przez operatora w sklepie play

Post25 kwi 2017, o 12:36

Witam.
Chciałabym prosić o pomoc. Nie mogę dodać płatności przez operatora Plus w sklepie play.
Próbowałam zrobić reset Google, weszłam w aplikacje, sklep play wymusiłam zatrzymanie, wyczyściłam pamięć podręczną, wył/wl telefon, wczoraj zadzwoniłam na infolinię i tam mi powiedziano, że z moim nr jest wszystko ok.
Na początku tego roku robiłam zakupy i było dobrze, a teraz nie wiem o co chodzi.
Poprzednia strona

Powrót do Inne Tematy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 6 gości