Strona 1 z 2

Sklep Play Google Play

: 10 lut 2013, o 19:55
autor: marshal
Witam , mam telefon Galaxy mini II zakupiony w plusie.


Wczoraj zauważyłem problemy ze sklepem.Nie mogę się połączyć i później mam komunikat:

"Przekroczono limit czasu połączenia"

Zaznaczę,że internet działa ok, limit MB mam w normie.Założyłem jeszcze jedno konto na google i dalej to samo.


Później w ustawieniach zresetowałem telefonik do ustawień fabrycznych.

Problem ze sklepem jest ten sam.I tu mam problemy z netem .... pewne strony się ładują a pewne nie ..... pisze PROBLEM Z PRZESYŁaNIEM DANYCH A poniżej NIe można nawiązać połączenie z serwerem.Spróbuj ponownie później.Konfiguracja połączenia sprawdzałem ręcznie wszystko jest ok tylko w uwierzytelnianiu pisało żeby dać PAP ale wtedy nie mam neta więc zostawiłem brak , proszę o pomoc dzięki.

Re: Sklep Play Google Play

: 13 lut 2013, o 20:31
autor: Jrv
A nie korzystasz czasem z pakietu internetowego typu non stop i został on wykorzystany co spowodowało spadek prędkości transmisji danych?
Jeśli tak to należy zrestartować pakiet, przywracając prędkość i będzie ok.

Re: Sklep Play Google Play

: 25 lut 2013, o 18:28
autor: marshal
Jrv pisze:A nie korzystasz czasem z pakietu internetowego typu non stop i został on wykorzystany co spowodowało spadek prędkości transmisji danych?
Jeśli tak to należy zrestartować pakiet, przywracając prędkość i będzie ok.
Tak mam pakiet non stop w taryfie rozmownej.Jak mogę zrestartować i jakie są to koszty?Dzięki za pomoc.

Re: Sklep Play Google Play

: 15 mar 2013, o 16:38
autor: Ingritte
Czasem się tak zdarza jak np. korzystając z pakietu internetowego Non Stop się on skończy, spada wtedy szybkość transmisji danych i wyrzuca taki komunikat. Sama tak czasem mam. Mija, jak dezaktywujesz pakiet internetowy i włączysz go od nowa. Haczyk w tym, że jeśli znowu go wykorzystasz szybkość spadnie ponownie i znowu czasem nie będzie wchodzić.

problem z google play

: 28 cze 2013, o 12:13
autor: natalia.marta
Witam :)
Mam pewien problem. Gdy dostałam telefon (Samsung Galaxy Chat) przy pierwszym korzystaniu z internetu proszono o założenie konta google. Tak też zrobiłam. Wszystko działało poprawnie. Jednak ostatnio na inne potrzeby założyłam nowe konto google i pozmieniałam wszystko w telefonie, by łączyło się z nowym kontem. Wszędzie, gdzie to możliwe to zmieniłam, zarówno w telefonie jak i w kontach google play. Teraz jednak nie mogę zainstalować nowych aktualizacji, ponieważ pokazuje się informacja, że proszą i uwierzytelnienie i zalogowanie się do konta google, w którym jestem jednak cały czas zalogowana. Pojawia się także informacja, że nastąpił błąd połączenia z serwerami google. Przez to nie mogę niczego zaktualizować. Powinnam jeszcze gdzieś zmienić ustawienia? Średnio się znam na technice, więc byłabym ogromnie wdzięczna za pomoc :)
Pozdrawiam

Re: problem z google play

: 28 cze 2013, o 12:21
autor: obcypowraca
Zaloguj się do tego nowego konta na komputerze. https://accounts.google.com/

Prawdopodobnie proszą o dodatkową jednorazową autoryzację. To stare konto proponuję usunąć z ustawień telefonu. Z reguły jest w ustawieniach w zakładce - konta i synchronizacja.

Re: problem z google play

: 28 cze 2013, o 12:36
autor: natalia.marta
dziękuję :) usunęłam tamto konto z telefonu i wszystko już jest w porządku :) działa jedynie biorąc pod uwagę nowe konto i aktualizacje także działają bez zarzutu :)

Re: problem z google play

: 28 cze 2013, o 12:39
autor: obcypowraca
Super, Pozdrawiam.

Płatność mobilna w Google Play

: 4 lis 2013, o 00:54
autor: samaramabezkol
Witam,
mam pytanie, czy Plus zamierza wprowadzić bezpośrednią płatność w Google Play? W Polsce jak na razie wprowadził to tylko Play, wiec Plus nie może być gorszy. ;-)

Platnosc moblina Google Play - Jak aktywowac?

: 4 lis 2014, o 23:13
autor: Upload
Witam, gdy chce zaplacic za aplikacje na google play poprzez funkcje platnosc Moblina, pojawia sie komunikat ze Nie mam aktywowanej tej funcki i zeby skontaktowac sie z infolinia... Ma ktos rade jak aktywowac taka funkcje?

Płatność Plus w Google Play- problem

: 14 paź 2015, o 02:32
autor: azakdesigns
Witam,

Gdy wybieram 'Włącz płatności plus' pojawia mi się komunikat o weryfikacji konta. Następnie wyskakuje okno: 'Nie udało się zweryfikować Twojego konta. Spróbuj ponownie później.'

Jest to ten sam email co w na plus.pl

Umowę mam od 20.07 tego roku.

O co chodzi? Czy ktoś może pomóc?

Re: Płatność mobilna w Google Play

: 30 lis 2015, o 12:42
autor: AnnaMaria12
Może w ustawieniach aplikacji masz tam opcje którą trzeba włączyć? A próbowałeś faktycznie dzwonić na tą infolinie?

Brak możliwości płatności w sklepie Google Play

: 19 lut 2016, o 22:16
autor: MeowMeowMewww
Witam.
Gdy staram się wykonać płatność w sklepie google play wyskakuje mi komunikat "na twoim koncie nie można włączyć płatności mobilnych. Skontaktuj się ze swoim operatorem". Starałem się wszelkimi możliwymi sposobami od resetu usług po reset całego telefonu do ustawień fabrycznych. Dodam, że chodzi o grę Magic Rush: Heroes - chciałem doładować 5 zł, a na koncie mam 35 zł.

Proszę o pomoc.

Re: Brak możliwości płatności w sklepie Google Play

: 19 lut 2016, o 23:01
autor: sl@w_es
MeowMeowMewww pisze:Witam.
Gdy staram się wykonać płatność w sklepie google play wyskakuje mi komunikat "na twoim koncie nie można włączyć płatności mobilnych. Skontaktuj się ze swoim operatorem". (...)
Czytaj informacje na stronie http://plusstore.plus.pl/google-play

Re: Sklep Play Google Play

: 19 lut 2016, o 23:13
autor: MeowMeowMewww
Stwierdzam że już to robiłem i to nie pomaga