Teraz jest 23 cze 2017, o 09:40

Zostaw Kontakt




Sklep Play Google Play

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

marshal

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 18 sty 2013, o 17:08
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Sklep Play Google Play

Post10 lut 2013, o 18:55

j52016

Witam , mam telefon Galaxy mini II zakupiony w plusie.


Wczoraj zauważyłem problemy ze sklepem.Nie mogę się połączyć i później mam komunikat:

"Przekroczono limit czasu połączenia"

Zaznaczę,że internet działa ok, limit MB mam w normie.Założyłem jeszcze jedno konto na google i dalej to samo.


Później w ustawieniach zresetowałem telefonik do ustawień fabrycznych.

Problem ze sklepem jest ten sam.I tu mam problemy z netem .... pewne strony się ładują a pewne nie ..... pisze PROBLEM Z PRZESYŁaNIEM DANYCH A poniżej NIe można nawiązać połączenie z serwerem.Spróbuj ponownie później.Konfiguracja połączenia sprawdzałem ręcznie wszystko jest ok tylko w uwierzytelnianiu pisało żeby dać PAP ale wtedy nie mam neta więc zostawiłem brak , proszę o pomoc dzięki.
Offline
Avatar użytkownika

Jrv

V.I.P.

  • Posty: 1218
  • Dołączył(a): 5 paź 2011, o 19:10
  • Lokalizacja: Łódź
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Moja taryfa: demo
  • Model telefonu: Arc S

Re: Sklep Play Google Play

Post13 lut 2013, o 19:31

A nie korzystasz czasem z pakietu internetowego typu non stop i został on wykorzystany co spowodowało spadek prędkości transmisji danych?
Jeśli tak to należy zrestartować pakiet, przywracając prędkość i będzie ok.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Offline
Avatar użytkownika

marshal

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 18 sty 2013, o 17:08
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Sklep Play Google Play

Post25 lut 2013, o 17:28

Jrv napisał(a):A nie korzystasz czasem z pakietu internetowego typu non stop i został on wykorzystany co spowodowało spadek prędkości transmisji danych?
Jeśli tak to należy zrestartować pakiet, przywracając prędkość i będzie ok.


Tak mam pakiet non stop w taryfie rozmownej.Jak mogę zrestartować i jakie są to koszty?Dzięki za pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Ingritte

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): 21 lut 2013, o 17:11
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Mix 6
  • Model telefonu: Sony Xperia Tipo

Re: Sklep Play Google Play

Post15 mar 2013, o 15:38

Czasem się tak zdarza jak np. korzystając z pakietu internetowego Non Stop się on skończy, spada wtedy szybkość transmisji danych i wyrzuca taki komunikat. Sama tak czasem mam. Mija, jak dezaktywujesz pakiet internetowy i włączysz go od nowa. Haczyk w tym, że jeśli znowu go wykorzystasz szybkość spadnie ponownie i znowu czasem nie będzie wchodzić.
Offline
Avatar użytkownika

natalia.marta

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 18 mar 2013, o 21:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung Galaxy Ch@t

problem z google play

Post28 cze 2013, o 11:13

Witam :)
Mam pewien problem. Gdy dostałam telefon (Samsung Galaxy Chat) przy pierwszym korzystaniu z internetu proszono o założenie konta google. Tak też zrobiłam. Wszystko działało poprawnie. Jednak ostatnio na inne potrzeby założyłam nowe konto google i pozmieniałam wszystko w telefonie, by łączyło się z nowym kontem. Wszędzie, gdzie to możliwe to zmieniłam, zarówno w telefonie jak i w kontach google play. Teraz jednak nie mogę zainstalować nowych aktualizacji, ponieważ pokazuje się informacja, że proszą i uwierzytelnienie i zalogowanie się do konta google, w którym jestem jednak cały czas zalogowana. Pojawia się także informacja, że nastąpił błąd połączenia z serwerami google. Przez to nie mogę niczego zaktualizować. Powinnam jeszcze gdzieś zmienić ustawienia? Średnio się znam na technice, więc byłabym ogromnie wdzięczna za pomoc :)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika

obcypowraca

Re: problem z google play

Post28 cze 2013, o 11:21

Zaloguj się do tego nowego konta na komputerze. https://accounts.google.com/

Prawdopodobnie proszą o dodatkową jednorazową autoryzację. To stare konto proponuję usunąć z ustawień telefonu. Z reguły jest w ustawieniach w zakładce - konta i synchronizacja.
Offline
Avatar użytkownika

natalia.marta

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 18 mar 2013, o 21:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung Galaxy Ch@t

Re: problem z google play

Post28 cze 2013, o 11:36

dziękuję :) usunęłam tamto konto z telefonu i wszystko już jest w porządku :) działa jedynie biorąc pod uwagę nowe konto i aktualizacje także działają bez zarzutu :)
Avatar użytkownika

obcypowraca

Re: problem z google play

Post28 cze 2013, o 11:39

Super, Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

samaramabezkol

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 25 lip 2013, o 17:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Model telefonu: GT-I8160

Płatność mobilna w Google Play

Post3 lis 2013, o 23:54

Witam,
mam pytanie, czy Plus zamierza wprowadzić bezpośrednią płatność w Google Play? W Polsce jak na razie wprowadził to tylko Play, wiec Plus nie może być gorszy. ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Upload

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 4 lis 2014, o 22:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Platnosc moblina Google Play - Jak aktywowac?

Post4 lis 2014, o 22:13

Witam, gdy chce zaplacic za aplikacje na google play poprzez funkcje platnosc Moblina, pojawia sie komunikat ze Nie mam aktywowanej tej funcki i zeby skontaktowac sie z infolinia... Ma ktos rade jak aktywowac taka funkcje?
Offline
Avatar użytkownika

azakdesigns

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 14 paź 2015, o 01:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Płatność Plus w Google Play- problem

Post14 paź 2015, o 01:32

Witam,

Gdy wybieram 'Włącz płatności plus' pojawia mi się komunikat o weryfikacji konta. Następnie wyskakuje okno: 'Nie udało się zweryfikować Twojego konta. Spróbuj ponownie później.'

Jest to ten sam email co w na plus.pl

Umowę mam od 20.07 tego roku.

O co chodzi? Czy ktoś może pomóc?
Offline
Avatar użytkownika

AnnaMaria12

Prawie PlusManiak

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): 18 cze 2015, o 21:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Płatność mobilna w Google Play

Post30 lis 2015, o 11:42

Może w ustawieniach aplikacji masz tam opcje którą trzeba włączyć? A próbowałeś faktycznie dzwonić na tą infolinie?
Offline
Avatar użytkownika

MeowMeowMewww

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 19 lut 2016, o 21:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Bez Limitu
  • Model telefonu: MyPhone Q-Smart

Brak możliwości płatności w sklepie Google Play

Post19 lut 2016, o 21:16

Witam.
Gdy staram się wykonać płatność w sklepie google play wyskakuje mi komunikat "na twoim koncie nie można włączyć płatności mobilnych. Skontaktuj się ze swoim operatorem". Starałem się wszelkimi możliwymi sposobami od resetu usług po reset całego telefonu do ustawień fabrycznych. Dodam, że chodzi o grę Magic Rush: Heroes - chciałem doładować 5 zł, a na koncie mam 35 zł.

Proszę o pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3410
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 256 razy
  • Moja taryfa: PNKbezLim PNK SuperK
  • Model telefonu: Nokia 6303 Classic, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Brak możliwości płatności w sklepie Google Play

Post19 lut 2016, o 22:01

MeowMeowMewww napisał(a):Witam.
Gdy staram się wykonać płatność w sklepie google play wyskakuje mi komunikat "na twoim koncie nie można włączyć płatności mobilnych. Skontaktuj się ze swoim operatorem". (...)

Czytaj informacje na stronie http://plusstore.plus.pl/google-play
Offline
Avatar użytkownika

MeowMeowMewww

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 19 lut 2016, o 21:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Bez Limitu
  • Model telefonu: MyPhone Q-Smart

Re: Sklep Play Google Play

Post19 lut 2016, o 22:13

Stwierdzam że już to robiłem i to nie pomaga
Następna strona

Powrót do Inne Tematy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości