Teraz jest 22 paź 2017, o 02:09

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Program SmartDom

Wszystko na temat nowości i promocje w sieci Plus
  • Autor
  • Wiadomość
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4878
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 239 razy
    Otrzymał podziękowań: 396 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Program SmartDom

Post23 paź 2015, o 22:29

Umowy powinny być rabatowane w takiej kolejności w jakiej podpisałeś umowę.
Jednak na forum były przypadki że dwie kolejne umowy podpisane w zbliżonym czasie były rabatowane odwrotnie.
Interwencja Specjalistów czy też reklamacja naprawiała tą sytuację.
Jeśli nie jest to problemem, jedną umowę podpisz w sobotę a drugą w niedzielę... wówczas będziesz miał 100% pewności.
Offline
Avatar użytkownika

Siudzix

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 25 paź 2015, o 16:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE 89.99
  • Model telefonu: Xperia L

Re: Program SmartDom

Post25 paź 2015, o 17:43

Umowy rabatują się w kolejności od najdroższej do najtańszej. Jeżeli minimalna kwota abonamentu jest taka sama na obu usługach to lepiej jest podpisać jedną umowę, a następną napisać następnego dnia.
Offline
Avatar użytkownika

snap

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 10 lut 2016, o 10:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Przedłużenie umowy na telefon a smart dom

Post10 lut 2016, o 11:10

Witam.
Kończy się umowa na telefon, na ten że telefon mam usługę Cyfrowy Polsat w rabacie SmartDom.
Chciałem przedłużyć umowę na telefon i wybrać nowy telefon za 1 zł lub 3 zł. Niestety okazuję się że nie mogę wybrać telefonu za jednorazową opłatę tylko bez telefonu albo telefon na raty bo utracę bonus w postaci SmartDom na Cyfrowy Polsat.
Nikt mnie nie informował że będzie taki wybór, gdzie uważam, że to żaden wybór. Miał być tylko utrzymany minimalny abonament aby usługa SmartDom działała.
Nie widzę związku co ma telefon do abonamentu, nie chcę obniżać wiadomo mam Cyfrowy Polsat więc abonament zostanie taki sam, chcę umowę podpisać nową i wybrać telefon . Jak dla mnie jest walenie klienta w rogi. Stąd moje pytanie:
Czy faktycznie mam tylko wybór albo umowa bez telefonu lub z telefonem na raty?
Czy w związku z takim działaniem Plusa brak informacji pełnej odnośnie utrzymania bonusu na Cyfrowy Polsat (minimalny abonament ma być taki a taki oraz że przy przedłużaniu umowy na telefon brak możliwości opłaty jednorazowej) mogę zrezygnować z Cyfrowego Polsatu i iść sobie w diabły od Plusa.
Proszę o odpowiedź osoby z plusa
Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

twix800

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 15 lip 2014, o 01:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Program SmartDom

Post11 lut 2016, o 08:43

Witam !!!
Prosiłbym osobę kompetentną, która raczy mi odpowiedzieć na proste pytanie. Co się stanie, jak nie przedlużę umowy na produkt 3 w programie SmartDom, czy stracę rabat na produkt 2? Umowa z 18 lipca 2014-produkt 2, a 3 produkt z września (II połowa) 2014 r. BOK na infolinii jak dzwonie są dwie wersje przekazywane przez konsultantów: stracę i nie stracę. Jaka jest prawidłowa odpowiedz... proszę o odpowiedź
Offline
Avatar użytkownika

cr3pt

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 27 kwi 2016, o 14:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Program SmartDom

Post27 kwi 2016, o 15:01

Czy program będzie przedłużony o kolejny okres? Jutro ma dotrzeć do mnie pierwsza umowa z waszą siecią, ale podpisanie jej rozważam pod kątem właśnie tego programu (w związku z chęcią umów na inne produkty ze smartdom)

pozdrawiam
Marcin
Offline
Avatar użytkownika

Hagi93

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 28 lip 2016, o 16:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

SmartDom

Post28 lip 2016, o 16:42

Miedzy dniem 15 a 19 kwietnia 2016 dzwoniła do mnie konsultantka z Polkomtel , która przedstawiła mi ofertę Smart Dom. Skorzystałem z internetu za pol ceny. Umowa została zawarta dnia 22.04.2016 roku. Konsultantka kilkakrotnie zapewniała mnie iż posiadając ta usługę (internet za pol ceny), przy przedłużeniu umowy na telefon komórkowy który dotychczas posiadałem (abonament w kwocie 109zl), bede mogl obniż go do niższej kwoty(np.69,90). Dzisiaj kiedy chciałem obniżyć ten abonament okazało sie ze, aby nadal moc korzystać z internetu za pol ceny bede musiał wziąć abonament w kwocie takiej samej (lub wyższej) jaka teraz posiadam.

Witam mam pytanie czego mogę oczekiwać jeśli to udowodnię ponieważ rozmowa byłą nagrywana?
Offline
Avatar użytkownika

tracer.on

Prawie PlusManiak

  • Posty: 39
  • Dołączył(a): 6 mar 2015, o 13:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Ostrzeżenia: 2
  • Model telefonu: A5

Re: Program SmartDom

Post29 lip 2016, o 21:26

Napisz reklamację i żądaj odsłuchania nagranej rozmowy.

Ja miałem podobną sytuację, u mnie chodziło o pakiet 150MB internetu w UE. Napisałem reklamację i zażądałem odsłuchania nagrania rozmowy z konsultantem i reklamacja została uwzględniona.
Offline
Avatar użytkownika

pelowsky7

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 29 sie 2016, o 19:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Program SmartDom

Post29 sie 2016, o 20:03

Witam,
czy jeśli wezmę abonament na siebie, a telewizja jest na moją matkę to będę miał 50% taniej?
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4878
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 239 razy
    Otrzymał podziękowań: 396 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Program SmartDom

Post29 sie 2016, o 23:10

Nie. Umowy muszą być na ten sam PESEL, więc jeśli mama weźmie Ci abonament do dostanie rabat 50% - o ile spełnia warunki SmartDom.
Offline
Avatar użytkownika

Kenny.hc

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 03:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: t3

Re: Program SmartDom

Post5 wrz 2016, o 04:01

Dzień Dobry.

Jestem obecnie posiadaczem Smar Dom. Widzę ze dla nowych klientów są lepsze oferty.

Myślałem, aby zrobić taki sposób:
Internet 100% Telefon 50% i Telewizja??? czy 1 zł?

Zgodnie, co widziałem na cyfrowypolsat.pl a jak mi wiadomo współpracujecie ze sobą ta oferta jest aktualna.
Jestem wstanie zlikwidować swój nr tel. i wziąć nowy i będę tak uważam nowym klientem. Proszę o pomoc czy dobrze to rozumuje. Jakie stawki muszę spełniać tak zwane minimum, czy to prawda ze c.polsat ma 6 miesięcy gratis abonamentu na Internet i telewizję a plus tylko 3 miesiące.
Offline
Avatar użytkownika

magdalenka1811

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 20 paź 2016, o 23:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

SMART DOM

Post21 paź 2016, o 00:11

Witam
Moje pytanie dotyczy wszystkich usług - dlatego też wklejam tutaj ....
Kilka dni temu byłam w salonie Plusa, byłam z rocznym dzieckiem, a starszy Pan tam obsługujący potraktował mnie niezbyt dobrze...tak jakby podstawił pod ścianą - że ja muszę już teraz, nigdzie nie ma lepiej, że wszystko za darmo człowiek by chciał tak się nie da....a teraz opiszę o co chcę spytać, bo tam nie uzyskałam odpowiedźi:

Mam smatr dom i to wygląda tak:
telewizja (pierwszy peły produkt, jeszcze 9 miesięcy i tutaj mam tez telewizor i tablet 50 zł jeszcze przez 2 lata) + 2 telefony (umowa konczy się w grudniu) internet za 1 zł (też kończy się w grudniu). Niestety teraz nie opłaca mi się płacić abonamentu plus jeszcze ratę za telefon…. Mąż dostał telefon służbowy a to on ma jeden z numerów, a ja przejdę na kartę bo nie chcę zmieniać telefonu...internet natomiast mam drugi światłowód - a tutaj zepsuł się nam model mobilny LTE, jest on drogi - więc karta leży nieużywana....czy moge wypowiedzieć umowę za telefon i internet – a zostawić podstawę czyli telewizję? czy ta rata za sprzęt 50 zł w tym nie przeszkadza ? i będę np. ja dalej płacić, ale np. z rachunkiem telewizyjnym:)?
Jestem zadowolona z Państwa usług - telewizję zostawiam zawsze, abonamenty też było ok - ale zastanawia mnie czy jeżeli telewizja to podstawa i płacę ja w kwocie 100% to czy mogę zrezygnować z produktu 50% i tego za 1 zł

pozdrawiam i dziękuje za odpowiedz - na razie na mam jak podejść znowu do salonu, po prostu z małym dzieckiem nic się nie da załatwić
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4878
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 239 razy
    Otrzymał podziękowań: 396 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: SMART DOM

Post21 paź 2016, o 04:07

Oczywiście że możesz zrezygnować z produktów rabatowanych, jeśli chodzi o raty za telefon będziesz je płacić tak jak dotychczas.
Zastanów się czy nie warto przedłużyć abonamentu w wersji tylko SIM (bez telefonu) z 50% rabatem wyjdzie Ci znacznie lepsza oferta niż telefon na kartę.
Jeśli jednak zrezygnujesz z SmartDom, zawsze możesz do niego powrócić na warunkach aktualnie trwającego SmartDom.
Offline
Avatar użytkownika

magdalenka1811

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 20 paź 2016, o 23:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SMART DOM

Post21 paź 2016, o 14:43

Partyk7588 - dziękuje za odpowiedź - bo w punkcie Plusa takiej nie dostałam nawet....i nie przyszło mi do głowy przejście na kartę SIM - ja mam ratę teraz nie za telefon tylko za telewizor tablet (i tak mieliśmy brać 2 lata temu telewizor na raty, bo na święta nam się stary zepsuł) - tylko ta rata za TV jest doliczona do 1 zł za internet i wychodzi, że niby za internet płacę razem z ratą za sprzęt 50,99zł - i mnie to zastanawia, czy to mnie nie przyblokuje z możliwością rezygnacji z internetu, bo tych rat jeszcze zostało, a umowa za telefony i internet kończą się w grudniu
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4878
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 239 razy
    Otrzymał podziękowań: 396 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Program SmartDom

Post24 paź 2016, o 18:54

Raty płacisz niezależnie, nie będzie problemu z rozwiązaniem umowy.
Offline
Avatar użytkownika

keisyzrk

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 15 wrz 2016, o 16:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Program SmartDom

Post18 lip 2017, o 12:16

witam
a czy jest możliwość zmiany kolejności rabatowania usług?
np. zmiana z 1-TV, 2-TELEFON, 3-INTERNET NA 1.TELEFON, 2 -TV I 3 INTERNET?
Poprzednia stronaNastępna strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Nowości i promocje



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Etui Huawei P10 Lite