Strona 8 z 8

Duży problem SmartDom

PostNapisane: 7 sty 2017, o 19:37
przez paulu
Witam.
Kończyła mi się umowa na internet (była to usługa z 50% rabatem). Chcąc zmienić opcję SmartDom tak, aby drugą usługą był Cyfrowy Polsat, a trzecią internet zaproponowano mi rozwiązanie umowy z zachowaniem miesiąca. Oczywiście zgodziłem się. Kilka dni później zadzwonił Pan z działu utrzymania klienta proponując mi internet 40 GB za 19,90 poza jakąkolwiek ofertą SmartDom zapewniając, że najpóźniej 5 stycznia będę mógł podpisać umowę na telewizję jako drugi produkt. Niestety w systemie Plusa mój internet widnieje ciągle jako SmartDom. Na infolinii nic nie mogą zrobić tłumacząc, że chyba zniknie za miesiąc. W punkcie Plusa też nic nie wiedzą. Czary? Na razie zgłosiłem reklamację tylko szkoda tego czasu i nerwów...

Re: Program SmartDom

PostNapisane: 18 lip 2017, o 12:16
przez keisyzrk
witam
a czy jest możliwość zmiany kolejności rabatowania usług?
np. zmiana z 1-TV, 2-TELEFON, 3-INTERNET NA 1.TELEFON, 2 -TV I 3 INTERNET?

Re: Program SmartDom

PostNapisane: 18 lip 2017, o 14:43
przez patryk7588
Nie

Re: Program SmartDom

PostNapisane: 25 sie 2017, o 10:21
przez Tomo400
Cześć. Mam pytanie. Można zmienić kolejność naliczania rabatów smartdom? Pewnie musiałbym zerwać umowy na te dwie usługi, poczekać trochę :-D i po podpisywać nowe umowy według nowej kolejności. Napiszcie, dobrze myślę?? ;-)

Nowy Smartdom od 14.02.18

PostNapisane: 11 lut 2018, o 09:36
przez pim4
Witam,
aktualnie korzystam ze smartdomu z pierwszej edycji, czy podczas przedłużania kolejnej umowy będzie obowiązywać mnie stara promocja czy nowa, która wchodzi od 14.02.18 ???
Pozdrawiam