Strona 8 z 8

Duży problem SmartDom

PostNapisane: 7 sty 2017, o 19:37
przez paulu
Witam.
Kończyła mi się umowa na internet (była to usługa z 50% rabatem). Chcąc zmienić opcję SmartDom tak, aby drugą usługą był Cyfrowy Polsat, a trzecią internet zaproponowano mi rozwiązanie umowy z zachowaniem miesiąca. Oczywiście zgodziłem się. Kilka dni później zadzwonił Pan z działu utrzymania klienta proponując mi internet 40 GB za 19,90 poza jakąkolwiek ofertą SmartDom zapewniając, że najpóźniej 5 stycznia będę mógł podpisać umowę na telewizję jako drugi produkt. Niestety w systemie Plusa mój internet widnieje ciągle jako SmartDom. Na infolinii nic nie mogą zrobić tłumacząc, że chyba zniknie za miesiąc. W punkcie Plusa też nic nie wiedzą. Czary? Na razie zgłosiłem reklamację tylko szkoda tego czasu i nerwów...

Re: Program SmartDom

PostNapisane: 18 lip 2017, o 12:16
przez keisyzrk
witam
a czy jest możliwość zmiany kolejności rabatowania usług?
np. zmiana z 1-TV, 2-TELEFON, 3-INTERNET NA 1.TELEFON, 2 -TV I 3 INTERNET?

Re: Program SmartDom

PostNapisane: 18 lip 2017, o 14:43
przez patryk7588
Nie

Re: Program SmartDom

PostNapisane: 25 sie 2017, o 10:21
przez Tomo400
Cześć. Mam pytanie. Można zmienić kolejność naliczania rabatów smartdom? Pewnie musiałbym zerwać umowy na te dwie usługi, poczekać trochę :-D i po podpisywać nowe umowy według nowej kolejności. Napiszcie, dobrze myślę?? ;-)

Nowy Smartdom od 14.02.18

PostNapisane: 11 lut 2018, o 09:36
przez pim4
Witam,
aktualnie korzystam ze smartdomu z pierwszej edycji, czy podczas przedłużania kolejnej umowy będzie obowiązywać mnie stara promocja czy nowa, która wchodzi od 14.02.18 ???
Pozdrawiam

SmartDom: kończąca się umowa drugiej usługi

PostNapisane: 12 mar 2018, o 19:28
przez deprilept
Witam.
Posiadam 3 usługi w programie SMARTDOM (pierwsza odsłona).
Pierwsza usługa: MIX 50 zł, druga usługa (INTERNET 60 GB - płacę 50%, czyli 30 zł), trzecia usługa: CYFROWY POLSAT (zniżka 48,90 zł, płacę 1 zł).
W maju kończy mi się 24-miesięczna umowa na Internet. Dowiedziałem się, że jak przedłużę umowę, to przejdę do SMARTDOM 4, czyli stracę 50% zniżki na drugą usługę i 48,90 zł na trzecią i będę mieć tylko 10 zł zniżki na każdą usługę. Umowa na Internet po 24 miesiącach przechodzi na czas nieokreślony. Czy zostaną zachowane wszystkie dotychczasowe zniżki, jeżeli nic nie będę robić z tą umową?
Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.

Re: SmartDom: kończąca się umowa drugiej usługi

PostNapisane: 12 mar 2018, o 20:05
przez patryk7588
Tak. Możesz zostawić wszystko tak jak jest.

Re: SmartDom: kończąca się umowa drugiej usługi

PostNapisane: 12 mar 2018, o 20:47
przez deprilept
Dziękuję za błyskawiczną odpowiedź!

Re: Program SmartDom

PostNapisane: 17 maja 2018, o 15:03
przez Grisza1984
Ja mam podobne pytanie jak kolega wyżej tylko z innymi produktami. Mam chyba odsłonę SmartDom3 ale dalej 50% na drugi produkt. Dwa lata temu podpisałem umowę na 36 doładowań w Mix po 50 złotych a druga usługa była telewizja ten full pakiet za 99 złotych czyli 50% dawało 49,99.

Pytanie jest takie umowa na telewizje kończy się w sierpniu, przejdzie na czas nieokreślony ale... czy na starych zasadach? Dalej będzie 50% czyli 49,99 czy jednak na nowych za 75 złotych (smartdom4 pozwala 25 złotych mniej płacić).

A drugie jeśli pierwszą usługa jest Mix, a umowa ta z telewizją przejdzie na czas nieokreślony, a potem tego Mix przedłużę to ta umowa zostaje dalej na SmartDom3?