Pakiet 7 zł Non Stop "na próbę" - jak dezaktywować?

Wszystko na temat nowości i promocje w sieci Plus
intel
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 cze 2014, o 14:42

Pakiet 7 zł Non Stop "na próbę" - jak dezaktywować?

Post autor: intel »

Witam.
Jakiś czas temu przyszedł mi SMS z zaproszeniem do skorzystania z internetu 7 zł Non Stop na próbę przez miesiąc. Cały problem polega na tym, że wykorzystałem ten pakiet bodajże 100MB, obniżyli prędkość i chciałbym zrezygnować z usługi. Dodam, iż nie pomaga kod *136*00*13#. Nie mogę tego pakietu ani włączyć ani wyłączyć. Kiedy wpisuję kod dezaktywacyjny przychodzi mi wiadomość: "Promocja Pakiet internetowy 7zł Non Stop nie jest już aktywna lub nie była aktywowana". Mam również pakiet 100MB za każde zasilenie konta, lecz nie mogę z niego korzystać, bo Non Stop na priorytet i wciąż działa.

Powiedzcie proszę co zrobić, aby go zdezaktywować na stałe? Mogę nawet zapłacić za ponowną aktywację, byleby to coś wyłączyć. Moja taryfa to Simplus.

Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Pakiet 7 zł Non Stop "na próbę" - jak dezaktywować?

Post autor: pepcia2 »

Spróbuj kodem *136*01*50#
intel
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 30 cze 2014, o 14:42

Re: Pakiet 7 zł Non Stop "na próbę" - jak dezaktywować?

Post autor: intel »

dzieki. kod podzialal.
ODPOWIEDZ