Zmiana Taryfy-problem

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
polak2001
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 paź 2017, o 19:44

Zmiana Taryfy-problem

Post autor: polak2001 »

Dzień Dobry,
Posiadam taryfę Plush Mix i chciałbym ją zmienić na Ja+Na kartę.Gdy wpisuję kod aktywacyjny wyskakuje komunika USŁUGA CHWILOWO NIEDOSTĘPNA SKONTAKTUJ SIĘ Z BOK.Mam ważne konto i dostępne środki.Przeszukałem to forum ale niczego nie znalazłem.Ktoś ma jakiś pomysł?
Z góry dziękuję za pomoc.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Zmiana Taryfy-problem

Post autor: habish »

polak2001
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 paź 2017, o 19:44

Re: Zmiana Taryfy-problem

Post autor: polak2001 »

Tego też próbowałem...Wysłałem sms ale przysłali powiadomienie,że usługa niedostepna
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Zmiana Taryfy-problem

Post autor: sl@w_es »

Wszystkie doładowania wynikające z umowy zostały zrealizowane?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
polak2001
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 paź 2017, o 19:44

Re: Zmiana Taryfy-problem

Post autor: polak2001 »

Tak,już dawno
polak2001
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 paź 2017, o 19:44

Re: Zmiana Taryfy-problem

Post autor: polak2001 »

Ktoś ma jakiś pomysł?
SerKanapka
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 30 maja 2018, o 19:48

Re: Zmiana Taryfy-problem

Post autor: SerKanapka »

Witam serdecznie, również borykam się z podobym problemem. Różnica jest taka, że nie mogę zmienić taryfy a zależy mi na bardziej... Internetowej, wysyłam kody, umowa spłacona parę miesięcy temu i także wyskakują tylko komunikaty jak u kolegi wyżej - czy warto w tej sprawie udać się do salonu Plusa by dokonali takowej taryfy i ewentualnie za to zapłacić by mieć nową, lepszą taryfę i spokój?
NinaJaka
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 20 cze 2018, o 20:31

Re: Zmiana Taryfy-problem

Post autor: NinaJaka »

SerKanapka pisze:Witam serdecznie, również borykam się z podobym problemem. Różnica jest taka, że nie mogę zmienić taryfy a zależy mi na bardziej... Internetowej, wysyłam kody, umowa spłacona parę miesięcy temu i także wyskakują tylko komunikaty jak u kolegi wyżej - czy warto w tej sprawie udać się do salonu Plusa by dokonali takowej taryfy i ewentualnie za to zapłacić by mieć nową, lepszą taryfę i spokój?

Spróbuj napisać na bok@plus.pl może będą umieli pomóc
ODPOWIEDZ