Zakupiłem nowy telefon Samsung SGS S4 I9505, bo stary mi padł.
Telefon ma możliwość obsługi LTE.
Niestety bardzo się dziś zdziwiłem, że nie mogę uruchomić LTE, bo ta usługa jest tylko dla taryf OMG. Moja taryfa to Rozmowna dla Firm i w aneksie napisane jest, że można zmieniać tylko w ramach tej grupy taryf. Do końca umowy jeszcze 15 miesięcy. Chciałbym zachować numer.
Czy dobrze rozumiem, że jedynym wyjściem jest zerwanie umowy, opłacenie proporcjonalnej kary umownej i skorzystanie z nowej promocji? Czy to zachowa numer?
Czy też mam przejść do innej firmy i wrócić?
Nie można zmienić taryfy na OMG
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 sie 2013, o 16:21
Re: Nie można zmienić taryfy na OMG
Mówiąc szczerze skontaktowałbym się z działem reklamacji przez @. Myślę, że samo uruchomienie usługi LTE jest możliwe technicznie na danym numerze (jeśli jest to tylko tam). Oczywiście czeka Cię wtedy oczekiwanie na odpowiedź, żadnej gwarancji nie masz no i wymiana karty SIM na kartę z oznaczeniem LTE 01. Trochę zabawy jest. Musisz zdecydować czy warto.
Re: Nie można zmienić taryfy na OMG
Od 10 września możesz włączyć LTE na w/w taryfie. Więcej info tutaj - http://internet.plus.pl/uslugi/bezplatn ... ernetu-lte
Re: Nie można zmienić taryfy na OMG
Przepraszam, jeśli moje pytania są głupie, ale już sama przez Panią w salonie zgłupiałam i chyba zwątpiłam w swoją umiejętność czytania. Niestety pracownicy Plusa w moim mieście wyjątkowo często negują informacje zawarte na stronie internetowej operatora...