Przedłużenie umowy

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
felcior
PlusManiak
Posty: 60
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 lis 2011, o 00:50
Lokalizacja: miasto stumostów

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: felcior »

luki pisze:To nie lepiej rozłączyć połączenie skoro nie chcesz rozmawiac? Konsultant i tak zadzwoni jesli jest zgoda na przetw. danych ponownie. Zaoszczedzibym sobie czasu rozłączajac polaczenie niz wdając sie w jakas jałową polemikę. Takie zachowanie świadczy o słomie wystającej z butów. Nie obrazajac nikogo.
To bardzo krotkowzroczne myslenie, ktore zazwyczaj cechuje ludzi ograniczonych. Nie obrazajac nikogo.

Jesli sie rozlaczysz to oni oddzwonia z tym samym projektem i tak sie bedziesz bujal. Szukal telefonu w torbie, bieglal z kuchni do pokoju, a oni beda dzwonic i tak bo zaznacza w systemie "zadzwonic za N godzin".
Moja metoda powoduje zaznaczenie opcji zeby juz nie dzwonic.
Temat i tak jest dla mnie nieaktualny poniewaz cofnalem te zgode.
null
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: luki »

A myslisz ze jak rzucisz tekstem ze nie wyrazasz zgody na nagrywanie to nie oddzwonia? Dopoki sie nie skonczy pilotaz albo nie cofniesz zgody to beda dzwonic caly czas. Myslisz ze konsultant ma magiczny przycisk - nie wyrazil zgody na nagrywanie - i system automatycznie wyrzuca taki nr z bazy? jesli tak to sie mylisz. Z punktu widzenia takiej firmy lepszy jest ten twoj tekst niz kategoryczna odmowa bo do niczego nie obliguje i bynajmniej do zakazu kontaktu w przyszlosci.

Zalozmy ze trwa pilotaz w banku.
Konsultant ma automatyczny program do dzwonienia i szablon do zaznaczenia:
1. klient zainteresowany kredytem
2. klient nie jest zainteresowany kredytem, ale raczej jakas inna usluga
3. klient waha sie, prosi o kontakt w innym terminie
4. klient kategorycznie odmawia kredytu, nie jest zainteresowany
5. inne

Co telemarketer zaznaczy w takim wypadku? Co bym nie mowil takiemu bankowi to i tak oddzwaniali dopoki nie zaznaczylem zakazu na przetwarzanie danych osobowych
felcior
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 15 lis 2011, o 00:50
Lokalizacja: miasto stumostów

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: felcior »

luki pisze:(...)Myslisz ze konsultant ma magiczny przycisk - nie wyrazil zgody na nagrywanie - i system automatycznie wyrzuca taki nr z bazy? jesli tak to sie mylisz.
Uzasadnij
luki pisze:Zalozmy ze trwa pilotaz w banku.
Konsultant ma automatyczny program do dzwonienia i szablon do zaznaczenia:
1. klient zainteresowany kredytem
2. klient nie jest zainteresowany kredytem, ale raczej jakas inna usluga
3. klient waha sie, prosi o kontakt w innym terminie
4. klient kategorycznie odmawia kredytu, nie jest zainteresowany
5. inne
Na jakiej podstawie założyłeś właśnie takie warianty stanowiska klienta? Czyżby dlatego, że były wygodne dla potwierdzenia Twojej tezy?
luki pisze:Co telemarketer zaznaczy w takim wypadku? Co bym nie mowil takiemu bankowi to i tak oddzwaniali dopoki nie zaznaczylem zakazu na przetwarzanie danych osobowych
Nigdy do mnie nie oddzwonili, a wiesz dlaczego? Ja nie wiem, ale mogę się domyślać. Wiadomo, że konsultantów jest wielu pracujących nad danym projektem. Jeśli konsultant spotka się z podejściem jakie zaprezentowałem w poprzednim poście to może nawet nie mieć pola "klient nie wyraził zgody na nagrywanie rozmowy". Może mieć natomiast pewność, że jeśli zaznaczy, którąś z opcji pozwalających systemowi wybrać ponownie mój nr to system za określony w programie czas wybierze mój nr. Sprowadzi się to do tego, że on lub inny konsultant do mnie zadzwoni i co? Usłyszy to samo. Dla świętego spokoju zaznaczają opcję "klient nie wyraził zgody na nagrywanie rozmowy" albo jakiejś innej uniemożliwiającej kontaktu ponieważ wie (albo powinien się tego domyśleć, co nie jest trudne) że usłyszy (on, albo inny konsultant) to samo.

Podsumowując:
Jeśli nie chcesz z nimi rozmawiać, najskuteczniejszy sposób to zablokowanie marketingu. Czasami jednak można przypadkiem wyrazić zgodę na marketing, nie doczytując umowy, biorąc udział w jakimś konkursie itd.

Wtedy najlepiej wycofać zgodę, a doraźnie posłużyć się moją metodą.

Za bezsensowne uważam to co napisałeś kilka postów temu, czyli rzucanie słuchawką. Oddzwonią na bank.
null
przemty
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 16 gru 2011, o 18:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: przemty »

Napisałem do BOK odnośnie oferty przedstawionej przez konsultanta i taką dostałem odpowiedź:
W celu przekazania Pana zgłoszenia do Departamentu Reklamacji, bardzo proszę o uzupełnienie poniższych danych:
Nie chciałem zgłaszać żadnej reklamacji a jedynie chciałem zapoznać sie z ich opinią na temat tej super oferty, i co teraz?
Ostatnio zmieniony 17 gru 2011, o 20:53 przez przemty, łącznie zmieniany 1 raz.
felcior
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 15 lis 2011, o 00:50
Lokalizacja: miasto stumostów

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: felcior »

wklej tutaj maila zakrywając dane osobowe
null
przemty
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 16 gru 2011, o 18:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: przemty »

Na razie nie będę wklejał, bo trwa wymiana e-maili i zobaczymy co z tego wyniknie. A jeżeli nic, to do końca miesiąca pewnie złoże wypowiedzenie i albo sami zaproponują coś lepszego albo po prostu zakończę przygodę z Plusem i pójdę testować nową sieć... :lol:
Ostatnio zmieniony 17 gru 2011, o 20:54 przez przemty, łącznie zmieniany 1 raz.
felcior
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 15 lis 2011, o 00:50
Lokalizacja: miasto stumostów

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: felcior »

To informuj nas chociaż na bieżąco. Takie przygody mogą być pomocne innym :)
null
przemty
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 16 gru 2011, o 18:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: przemty »

felcior pisze:To informuj nas chociaż na bieżąco. Takie przygody mogą być pomocne innym :)
Na pewno to uczynię ;-)

Na razie mogę podzielić się dwoma informacjami które powaliły mnie na kolana i rozweseliły gdy to przeczytałem.
Pierwsza z nich; dowiedziałem się, że oferty dla obecnych klientów są przygotowywane indywidualnie i nie można ich porównywać z tymi dla nowych klientów :lol:
Czyli (tutaj już moje przemyślenia) oferta może być dwukrotnie gorsza od tej dla nowego klienta ti mam być z tego zadowolony i nie mogę jej przyrównywać...

Druga sprawa - jak dla mnie to jest to kpina z klienta- odpisano mi, że w przypadku przedłużenia umowy nie pobierają opłaty aktywacyjnej i otrzymuję ten sam numer. Nie wiem co myślał piszący ten tekst ale chyba chodziło mu o to, że powyższe aspekty mam traktować jako ich super ofertę za to iż przedłużę umowę :lol:
felcior
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 15 lis 2011, o 00:50
Lokalizacja: miasto stumostów

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: felcior »

To jest zabawne, ze mowia Ci co masz robic i co myslec.

Niby dlaczego nie mozna porownac ofert?

No nic, powiem Ci tylko, ze jestes na poczatku drogi.

Ale czuje, ze idziesz w dobrym kierunku. Nie jestem pewien poniewaz nie znam szczegolow korespondencji, ale tak czuje.

Ponownie przepraszam za brak polskich znakow, ale wiecie... to tylko tramwaj
null
przemty
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 16 gru 2011, o 18:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: przemty »

felcior pisze:Niby dlaczego nie mozna porownac ofert?
chyba tylko dlatego, żeby nie dojśc do wniosku, że wolą ściągać nowych niż trzymać starych
felcior pisze:Ale czuje, ze idziesz w dobrym kierunku. Nie jestem pewien poniewaz nie znam szczegolow korespondencji, ale tak czuje.
mam nadzieję, że idę w dobrym kierunku a na pewno w kierunku który uważam za słuszny
nie chcę wklejać korespondencji gdyż uważam ją za zbyt prywatną gdyż są tam zawarte moje "przemyślenia" co do ich propozycji i nie jest to sucha korespondencja w postaci służbowego bełkotu (oczywiście nie zwymyślałem tam nikogo :mrgreen: )
Ostatnio zmieniony 18 gru 2011, o 12:26 przez przemty, łącznie zmieniany 2 razy.
przemty
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 16 gru 2011, o 18:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: przemty »

zgodnie z obietnicą informuję co nastąpiło

sprawa ma zostać przekazana do Departamentu Reklamacji, tak więc pozostaje czekać ;-)
aab
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 16 gru 2011, o 23:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: aab »

Najdziwniejsze jest to, że nie można przedłużyć umowy przez stronę, gdzie telefony są tańsze niż w ofercie dla osób przedłużających. Wygląda na to, że bardziej opłaca się wypowiedzieć umowę z przejściem na kartę i później z karty przejść na abonament niż przedłużyć umowę.
przemty
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 16 gru 2011, o 18:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: przemty »

Jako, że kilka razy BOK zadałem pytanie i do dziś nie otrzymałem jasnej odpowiedzi to może Wy mi pomożecie:
- jeżeli złożę wypowiedzenia na co najmniej 30 dni przed zakończeniem umowy to umowa zostaje rozwiązana z ostatnim dniem jej trwania ( ostatnim dniem okresu oznaczonego).
A kiedy umowa zostanie rozwiązana jeżeli złożyłbym wypowiedzenie na 10 dni przed jej końcem?
Czyli dla przykładu do końca stycznia mam umowę i składam wypowiedzenie 20 stycznia. Kiedy wówczas kończy się moja przygoda z siecią?

- druga sprawa, jeżeli Departament Reklamacji przyjął zgłoszenie reklamacyjne to jaki jest "regulaminowy" okres w którym musi zająć stanowisko co do zgłoszenia?. Jest to gdzieś dokładnie określone?
Ostatnio zmieniony 20 gru 2011, o 09:14 przez przemty, łącznie zmieniany 1 raz.
annika
Szalony PlusManiak
Posty: 351
Rejestracja: 14 lis 2011, o 17:31
Lokalizacja: opolskie

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: annika »

przemty pisze:- jeżeli złożę wypowiedzenia na co najmniej 30 dni przed zakończeniem umowy to umowa zostaje rozwiązana z ostatnim dniem jej trwania ( ostatnim dniem okresu oznaczonego).

Chyba chodziło ci o "co najwyżej' 30 dni - 30 dni lub mniej, czyli najczęstszy okres wypowiedzenia zastrzegany przez operatorów w umowach.
przemty pisze: - druga sprawa, jeżeli Departament Reklamacji przyjął zgłoszenie reklamacyjne to jaki jest "regulaminowy" okres w którym musi zająć stanowisko co do zgłoszenia?. Jest to gdzieś dokładnie określone?
Reklamacje muszą być rozpatrzone w terminie 30 dni, inaczej automatycznie zostają uznane jako rozpatrzone pozytywnie (Ustawa Prawo telekomunikacyjne art. 106), a do tego przecież operator nie dopuści.
przemty
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 16 gru 2011, o 18:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: przemty »

annika pisze: Chyba chodziło ci o "co najwyżej' 30 dni
być może, że i masz rację ale nie wnikam już tak głeboko w słowotwórstwo ;-)

poczytałem trochę regulamin i tam jest tylko podane, że okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i te 30 dni zaczyna się liczyc od pierwszego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego po okresie w którym zostało złozone wypowiedzenia.
I wszystko fajne, tylko czy tak samo jest jak umowa przejdzie na czas nieokreslony czyli znowu powtórze przykład. Umowa przechodzi na czas nieokreślony z dniem 1.02.2012. Ok 20.1.2012 składam wypowiedzenie, czyli od poczatku marca mam rozwiązaną umowę?
przemty pisze: Reklamacje muszą być rozpatrzone w terminie 30 dni, inaczej automatycznie zostają uznane jako rozpatrzone pozytywnie (Ustawa Prawo telekomunikacyjne art. 106), a do tego przecież operator nie dopuści.

no i gra gitara ;-)
pozostaje jeszcze tylko kwestia dowiedzieć się w BOK co oni odesłali do Departamentu Reklamacji jako reklamację
ODPOWIEDZ