Teraz jest 17 cze 2018, o 22:46

Zostaw Kontakt





Przedłużenie umowy

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
Offline
Avatar użytkownika

chinek24

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 14 paź 2012, o 11:28
  • Lokalizacja: lublin
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: spoko
  • Model telefonu: samsung galaxy s2

Re: Przedłużenie umowy

Post23 lis 2012, o 17:33

Do plusa do bok to jest czarna magia się dodzwonić to jest jedyny minus tej sieci i jeszcze to że jak dzwonisz do biura to za to płacisz.
Offline
Avatar użytkownika

Gośka1981

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 19 lis 2012, o 10:55
  • Lokalizacja: Gryfino
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Bezlik 79 (chyba:))
  • Model telefonu: Nokia X2

Re: Przedłużenie umowy

Post23 lis 2012, o 22:15

Aaaa, tu ciekawostka. Otóż Tajna Komórka Polkomtela zwana Biurem Desperackiego Utrzymania Klienta ma numer DARMOWY. Przy pierwszym kontakcie myślałam, że to jakaś ściema i jakiś naciągacz się pod Plusa podszywa, bo nie dość, że inny numer (a to jednak BUK :-D ), to jeszcze na dodatek DARMOWY. Zrobiłam wielkie oczy i nie uwierzyłam :-D Na dodatek jak dzwonili, to z komórki kończącej się numerem 2699 (to ten numer do BUK) i w czasie rozmowy słychać było jakby konsultant był w domu lub gdziekolwiek indziej, ale raczej nie w biurze, gdzie siedzą inni konsultanci. Takie było moje pierwsze wrażenie. No i jak się samemu do nich dzwoni, to te wszystkie "wybierz jeden" itd. brzmią jakoś tak mało profesjonalnie, inaczej niż w normalnym BOK. Co do Pana Nieosiągalnego - nie zadzwonił od wtorku lub środy :-( Będę płakać. Dziś wychodząc na miasto nie zabrałam telefonu i po powrocie nie mogłam go znaleźć. Kiedy już go znalazłam, przejrzałam go z nadzieją, że Nieosiągalny dzwonił, a tu nic :-( Tym bardziej jestem zdesperowana, że moja Nokia X2 padła na amen (zwarcie jakieś bodajże) i korzystam z Nokii 6680 mojego syna, na dodatek mi upadła jakiś czas temu i cały ekran jest w poziome prążki. napisanie SMS-a to tragedia, zwłaszcza, że z uwagi na te prążki na ekranie muszę pisać bez T9.
A i jeszcze coś - dopadły nas Orangutany z Orange. Dzwoniła na numer mojego męża (umowa jest na mnie) pani z ofertą: smartfon za 7 gr (nie lubię specjalnie smartfonów) i pół roku bez abonamentu. Nawet nie rozważam tej oferty. W grę wchodzi Plus i Play jedynie. Jakbyście usłyszeli słowotok pani z Orange. Matko, jaka szkoda, że nie nagrałam. Puszczałabym ludziom ku przestrodze. Myślę, że bycie konsultantem telefonicznym jest jej powołaniem :-D Nadawałaby się też idealnie na agenta ubezpieczeniowego, ewentualnie akwizytora. Ona już mi umowę przyszykowywała, kiedy ja zdążyłam powiedzieć do niej może jedno pełne zdanie, nie licząc "Mhm", "Rozumiem" i innych tego typu.
Offline
Avatar użytkownika

chinek24

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 14 paź 2012, o 11:28
  • Lokalizacja: lublin
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: spoko
  • Model telefonu: samsung galaxy s2

Re: Przedłużenie umowy

Post25 lis 2012, o 12:21

Ale i tak Plus jest najbardziej porąbaną siecią na świecie, ale mają nawet fajne telefony dlatego jeszcze tu jestem, a zobaczymy jaka będzie następna oferta w grudniu, jak lipna to zwijam stąd majdan do innej sieci i wtedy wypowiem się jak jest naprawdę w innej sieci czy lepiej czy gorzej. :lol:
Ostatnio edytowano 27 lis 2012, o 09:37 przez sl@w_es, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Proszę o pilną poprawę błędów ortograficznych zaznaczonych w wypowiedzi.
Offline
Avatar użytkownika

chinek24

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 14 paź 2012, o 11:28
  • Lokalizacja: lublin
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: spoko
  • Model telefonu: samsung galaxy s2

Re: Przedłużenie umowy

Post28 lis 2012, o 14:18

Jak zadaję pytanie do biura obsługi klienta przez e-mail kiedy będzie nowa umowa dla mojego numeru to każdy mnie zbywa tym, że jak się będzie kończyła to dadzą mi znać, a kończy się 17 grudnia.
Offline
Avatar użytkownika

Gośka1981

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 19 lis 2012, o 10:55
  • Lokalizacja: Gryfino
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Bezlik 79 (chyba:))
  • Model telefonu: Nokia X2

Re: Przedłużenie umowy

Post28 lis 2012, o 22:28

Chinek, zadzwoń do BOK i w trakcie rozmowy napomknij, że może zmienisz sieć ;D
Offline
Avatar użytkownika

Hunter

V.I.P.

  • Posty: 188
  • Dołączył(a): 1 lis 2012, o 16:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: codzienna troska

Re: Przedłużenie umowy

Post28 lis 2012, o 23:10

chinek24 napisał(a):, a kończy się 17 grudnia.

Czyli już masz 1 okres rozliczeniowy do przodu, lepiej zadzwonić na bok - ktoś Ci pwa powie jakie masz :)
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
Offline
Avatar użytkownika

spawik

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 26 sty 2012, o 17:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Bezlik 49
  • Model telefonu: Blackberry Q5 i 9790

Re: Przedłużenie umowy

Post29 lis 2012, o 08:46

Jeśli chcesz przedłużać umowę to lepiej zadzwoń sam bo możesz czekać długo na ich ruch. Moja umowa się skończyła w czerwcu i nikt nie zadzwonił do dziś, na ebok'u też nie ma oferty PWA przygotowanej (a i ja nie nalegam, bo mi pasuje przenoszenie minut na 3 miesiące i 5 darmowych numerów, jakie teraz mam za tą cenę. Pakiet internetowy dodałem sobie za punkty 5plus, bo i tak nie ma ich na co wykorzystać). Pewnie też za mały abonament płacę, żeby mnie chcieli zatrzymywać (staż ponad 12 lat w sieci już na nikim nie robi wrażenia). Idą święta i mam wolność wyboru - czekam tylko na wszystkie oferty i (prawdopodobnie) się ładnie pożegnam z plusem.
Pozdrawiam,
Offline
Avatar użytkownika

chinek24

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 14 paź 2012, o 11:28
  • Lokalizacja: lublin
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: spoko
  • Model telefonu: samsung galaxy s2

Re: Przedłużenie umowy

Post29 lis 2012, o 09:46

Jak dzwoniłem to mówiłem, że zrezygnuję z Plusa to powiedzieli, że oferta będzie za około 1 tydzień, ale czas upłynął i nic, ale ja mam czas, a oni potem będą chcieli się do mnie dodzwonić.
Z Play dzwonili i pytali się czy chcę do nich przenieść numer i się zastanawiam.
To inna sieć dzwoni wcześniej niż Plus. Bardzo dziwne, jednak jeszcze zaczekam na telefon z Plusa.
Offline
Avatar użytkownika

Gośka1981

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 19 lis 2012, o 10:55
  • Lokalizacja: Gryfino
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Bezlik 79 (chyba:))
  • Model telefonu: Nokia X2

Re: Przedłużenie umowy

Post30 lis 2012, o 12:09

chinek24 napisał(a):To inna sieć dzwoni wcześniej niż Plus. Bardzo dziwne, jednak jeszcze zaczekam na telefon z Plusa.

Do mojego męża zadzwonili z Playa w listopadzie, a umowa kończyła mu się w marcu. Z Plusa nie wiem czy w ogóle dzwonili. Jeśli tak, to na pewno później.
Offline
Avatar użytkownika

Maniek89

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 30 lis 2012, o 12:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Rozmowna

Re: Przedłużenie umowy

Post30 lis 2012, o 12:56

Witam, chciałbym się dowiedzieć od kiedy zacznie obowiązywać nowa umowa gdybym podpisał ją np. dziś, czy od najbliższego miesiąca tj. okresu rozliczeniowego czy jakoś inaczej to działa?
Przepraszam za dziwne pytanie, ale zależy mi na odpowiedzi.
Z góry za nią dziękuje.

Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3591
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 273 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Przedłużenie umowy

Post30 lis 2012, o 15:31

chinek24 napisał(a):(...) Z Play dzwonili i pytali się czy chcę do nich przenieść numer i się zastanawiam. (...)
Gośka1981 napisał(a):Do mojego męża zadzwonili z Playa w listopadzie, a umowa kończyła mu się w marcu. (...)
Proszę trzymać się zasad obowiązujących na PF.
Pozwolę sobie przypomnieć, że wątek znajduje się w dziale dotyczącym sieci Plus, więc nie widzę uzasadnionego powodu, aby pisać w nim o przedłużeniu umowy u innych operatorów.
Offline
Avatar użytkownika

chinek24

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 14 paź 2012, o 11:28
  • Lokalizacja: lublin
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: spoko
  • Model telefonu: samsung galaxy s2

Re: Przedłużenie umowy

Post30 lis 2012, o 16:34

Moja wina przepraszam więcej to się nie powtórzy nie pomyślałem :oops:
Offline
Avatar użytkownika

chinek24

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 14 paź 2012, o 11:28
  • Lokalizacja: lublin
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: spoko
  • Model telefonu: samsung galaxy s2

Re: Przedłużenie umowy

Post5 gru 2012, o 13:06

Jak to jest? Dzwonię do BOK to mówią, że nową umowę mogę podpisać dopiero w lutym, a jak dzwonię do konsultanta buk to mówi mi, że mogę wziąć wcześniej, w grudniu ?

Na czym to polega, bo ja normalnie zaczynam głupieć ? :roll:
Offline
Avatar użytkownika

rawsky

Szalony PlusManiak

  • Posty: 370
  • Dołączył(a): 18 gru 2009, o 17:04
  • Lokalizacja: Białystok
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 7 razy
  • Moja taryfa: OMG+3GB
  • Model telefonu: BlackBerry Q10/Z30

Re: Przedłużenie umowy

Post5 gru 2012, o 17:27

Prośba do osób, które ustalają warunki przedłużenia umowy - gdybyście mogli zapytać teoretycznie ;-) ile by kosztował SGS II w taryfie Rozmowna 59,90 zł z internetem na próbę lub Rozmowna dla Firm 55 z internetem na próbę.
Offline
Avatar użytkownika

chinek24

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 14 paź 2012, o 11:28
  • Lokalizacja: lublin
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: spoko
  • Model telefonu: samsung galaxy s2

Re: Przedłużenie umowy

Post7 gru 2012, o 10:03

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: Mam takie dziwne pytanie czy ktoś zna ten numer 717313030?
Niby to przedstawiciel Plusa - dzwonią z nową umową.
Dzwoniłem do Plusa i powiedzieli mi, że to nie jest ich przedstawiciel i takiego nr nie znają.
KTO TO JEST???????
Proszę o pomoc.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Abonament, Plany Taryfowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości