Oszukana przez Konsultanta, Plus nie widzi problemu

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
Awatar użytkownika
MOMA
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 sie 2015, o 11:41

Oszukana przez Konsultanta, Plus nie widzi problemu

Post autor: MOMA »

Po pierwsze mam pytanie do będących tu speców. Dlaczego rozmowy telefoniczne są nagrywane skoro później nie można ich odsłuchać?

A po drugie zacznę od początku:
W marcu zadzwonił do mnie konsultant sieci Plus proponując przedłużenie umowy. Zaproponował 50% zniżki na abonament LTE za 109,90 plus do tego połączenie rachunku z abonamentem internetowym - 28GB za 49,90zł.
Po dwóch miesiącach zorientowałam się, że nie dostałam tej usługi na jaką się zgadzałam (kwoty rachunków były podobne) i w maju zgłosiłam reklamację.
W odpowiedzi (oczywiście po miesiącu czasu) dostałam informację, że moje poprzednie rachunki były o 10zł za niskie więc się nie kwalifikuję do tej "promocji" i że generalnie reklamacja jest odrzucona.
Skąd ja miałam wiedzieć że nie kwalifikuję się do tej "promocji" to obowiązek konsultanta to sprawdzić, ale nikt mnie nie słuchał.
W czerwcu (zaraz po otrzymaniu odpowiedzi) złożyłam odwołanie od tej decyzji. Wiedziałam na co się zgadzałam i był to jawny błąd po stronie konsultanta. Odwołanie zaniosłam do salonu Plusa na Al.Jerozolimskich (w pasażu hotelu Marriotte) i przedstawiłam w nim sprawę tak jak tu i teraz.
Po kolejnym miesiącu nie mogłam się doczekać odpowiedzi, poszłam sprawdzić co jest grane (salon przy Marriotte był w remoncie więc poszłam do salonu w Arkadii) Dowiaduję się że:
- po pierwsze odpowiedz powinnam dostać po kilku dniach
- po drugie, że w ogóle do niech nie dotarło pismo, czyli pracownik w na Jerozolimskich nie przesłał dokumentu mimo iż na moich oczach przepuścił go przez faks !

Polecono mi wysłać wszystko jeszcze raz do Biura Obsługi Klienta. Moje ciśnienie sięgnęło zenitu, bo tam również mieli mnie w dupie.
Poprosiłam o kopię rozmowy finalizacyjnej z konsultantem, to zasłaniają się prawem telekomunikacyjnym. To po co się te rozmowy nagrywane? Wykorzystywane są tylko w momencie gdy Plus ma zastrzeżenia do Klienta, ale gdy jest na odwrót to już udostępnić nie mogą?
Znalazłam to prawo telekomunikacyjne, oto cytat z artykułu który przytoczyła pani z BOK:
art.56 ust.6
"Dostawca usług obowiązany... udostępniać jego treść abonentowi na jego żądanie, zgłoszone w szczególności w trakcie postępowania reklamacyjnego."

Każdy może popełnić błąd, konsultant też, ale jestem wkurzona na to że się ani on ani Plus do tego przyznać nie chcą. Wszystko przez niedouczonego (...) Konsultanta.
I w dodatku nikt nie chce mnie wysłuchać, udostępnić rozmowy telefonicznej, zmienić warunki. A ja mam płacić o 50% więcej za moje rachunki niż to było ustalone, o nieee..!
Jestem w Plusie od 15 lat. Właśnie założyłam firmę. I to będą moje ostatnie dwa lata współpracy z tą "firmą przyjazną klientowi" Na szczęście abonament jest jeszcze podpisane na osobę indywidualną, nie na firmę.

Chcę żeby ktoś zauważył moje położenie. CZUJĘ SIĘ OSZUKANA
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Oszukana przez Konsultanta, Plus nie widzi problemu

Post autor: sl@w_es »

Regulamin PlusForum pkt 1, 11, 16.

W zupełności wystarcza napisanie jednego posta we właściwym dziale czy wątku, dlatego nie widzę sensu w zakładaniu dwóch kolejnych, identycznych tematów. :mrgreen:

http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=40&t=19751
viewtopic.php?f=46&t=19752
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Zablokowany