Po pierwsze mam pytanie do będących tu speców. Dlaczego rozmowy telefoniczne są nagrywane skoro później nie można ich odsłuchać?
A po drugie zacznę od początku:
W marcu zadzwonił do mnie konsultant sieci Plus proponując przedłużenie umowy. Zaproponował 50% zniżki na abonament LTE za 109,90 plus do tego połączenie rachunku z abonamentem internetowym - 28GB za 49,90zł.
Po dwóch miesiącach zorientowałam się, że nie dostałam tej usługi na jaką się zgadzałam (kwoty rachunków były podobne) i w maju zgłosiłam reklamację.
W odpowiedzi (oczywiście po miesiącu czasu) dostałam informację, że moje poprzednie rachunki były o 10zł za niskie więc się nie kwalifikuję do tej "promocji" i że generalnie reklamacja jest odrzucona.
Skąd ja miałam wiedzieć że nie kwalifikuję się do tej "promocji" to obowiązek konsultanta to sprawdzić, ale nikt mnie nie słuchał.
W czerwcu (zaraz po otrzymaniu odpowiedzi) złożyłam odwołanie od tej decyzji. Wiedziałam na co się zgadzałam i był to jawny błąd po stronie konsultanta. Odwołanie zaniosłam do salonu Plusa na Al.Jerozolimskich (w pasażu hotelu Marriotte) i przedstawiłam w nim sprawę tak jak tu i teraz.
Po kolejnym miesiącu nie mogłam się doczekać odpowiedzi, poszłam sprawdzić co jest grane (salon przy Marriotte był w remoncie więc poszłam do salonu w Arkadii) Dowiaduję się że:
- po pierwsze odpowiedz powinnam dostać po kilku dniach
- po drugie, że w ogóle do niech nie dotarło pismo, czyli pracownik w na Jerozolimskich nie przesłał dokumentu mimo iż na moich oczach przepuścił go przez faks !
Polecono mi wysłać wszystko jeszcze raz do Biura Obsługi Klienta. Moje ciśnienie sięgnęło zenitu, bo tam również mieli mnie w dupie.
Poprosiłam o kopię rozmowy finalizacyjnej z konsultantem, to zasłaniają się prawem telekomunikacyjnym. To po co się te rozmowy nagrywane? Wykorzystywane są tylko w momencie gdy Plus ma zastrzeżenia do Klienta, ale gdy jest na odwrót to już udostępnić nie mogą?
Znalazłam to prawo telekomunikacyjne, oto cytat z artykułu który przytoczyła pani z BOK:
art.56 ust.6
"Dostawca usług obowiązany... udostępniać jego treść abonentowi na jego żądanie, zgłoszone w szczególności w trakcie postępowania reklamacyjnego."
Każdy może popełnić błąd, konsultant też, ale jestem wkurzona na to że się ani on ani Plus do tego przyznać nie chcą. Wszystko przez niedouczonego (...) Konsultanta.
I w dodatku nikt nie chce mnie wysłuchać, udostępnić rozmowy telefonicznej, zmienić warunki. A ja mam płacić o 50% więcej za moje rachunki niż to było ustalone, o nieee..!
Jestem w Plusie od 15 lat. Właśnie założyłam firmę. I to będą moje ostatnie dwa lata współpracy z tą "firmą przyjazną klientowi" Na szczęście abonament jest jeszcze podpisane na osobę indywidualną, nie na firmę.
Chcę żeby ktoś zauważył moje położenie. CZUJĘ SIĘ OSZUKANA
Oszukana przez Konsultanta, Plus nie widzi problemu
- MOMA
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 sie 2015, o 11:41
Re: Oszukana przez Konsultanta, Plus nie widzi problemu
Regulamin PlusForum pkt 1, 11, 16.
W zupełności wystarcza napisanie jednego posta we właściwym dziale czy wątku, dlatego nie widzę sensu w zakładaniu dwóch kolejnych, identycznych tematów.
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=40&t=19751
viewtopic.php?f=46&t=19752
W zupełności wystarcza napisanie jednego posta we właściwym dziale czy wątku, dlatego nie widzę sensu w zakładaniu dwóch kolejnych, identycznych tematów.
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=40&t=19751
viewtopic.php?f=46&t=19752
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec