Strona 1 z 1

Nie naliczanie rabatu Smartdom

: 2 sty 2016, o 18:18
autor: Barttt
Witam!
Mam abonament Ja + 69,99 zł. Przyszedł teraz pierwszy rachunek po 3 miesiącach za darmo i kwota do zapłaty 69,99 zł. Miał być naliczany rabat -50% z oferty smartdom i abonament miał wynosić 35zł. Proszę o odpowiedź dlaczego nie ma rabatu i o co znowu chodzi.

Re: Nie naliczanie rabatu Smartdom

: 7 sty 2016, o 15:58
autor: grzech25
Też mam ten problem - chyba cwaniaki liczą że ludzie się nie połapią?
Poza tym, brak wzmianki o tym rabacie w umowie, to chyba też by utrudnić reklamację. Czekam na odpowiedź z UOKiK-u czy to zgodne z prawem konsumenta.
Tak czy inaczej - trzeba pisemnie reklamować - taką taktykę narzucają :(

Re: Nie naliczanie rabatu Smartdom

: 19 sty 2016, o 12:12
autor: habish
Wyjaśniła się sprawa braku rabatów?

Re: Nie naliczanie rabatu Smartdom

: 22 kwie 2016, o 14:09
autor: sloniatko1956
Zmieniłem w 2016 r. wysokość abonamentu na kwotę mniejszą niż miałem w umowie z 2014 r. po skończonej umowie na telefon. Ku mojemu zaskoczeniu odebrano mi rabat 50% na Internet! w innej umowie, która kończy się w listopadzie 2016. Konsultant po mojej reklamacji - zaproponował mi powrót do poprzedniej stawki za telefon. Nie zgodziłem się gdyż nie umiał mi podać punktu umów uzasadniających zabranie rabatu. Niebawem rozwiążę tę niekorzystną dla mnie umowę na Internet.

Toteż nie polecam swoistej sprzedaży wiązanej w sieci Plus - nikomu!