Teraz jest 29 cze 2017, o 15:14

Zostaw Kontakt




Brak Realizacji Zamówienia

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

wojkordal

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 11 paź 2016, o 15:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Brak Realizacji Zamówienia

Post20 paź 2016, o 15:03

a52017

Dzień dobry,

dnia 20.09.2016 złożyłem zamówienie w sklepie internetowym Plusa na usługę Internet LTE.
Po wysłaniu wszystkich niezbędnych dokumentów zostałem poinformowany o tym, że moje zamówienie ulegnie opóźnieniu ze względu na 'błąd techniczny'. Po tygodniu oczekiwania zwróciłem się w pytaniem o aktualny stan zamówienia i zostałem poinformowany o kolejnym opóźnieniu realizacji, tym razem ze względu na brak sprzętu. Nie zaproponowano mi zamiennika lub innego / podobnego rozwiązania. Do dziś nie otrzymałem informacji o planowanym zrealizowaniu zamówienia ani o jego statusie. Czy jedynym wyjściem z tej sytuacji jest zmiana sieci na inną czy można coś z tym zrobić? Mój numer zamówienia to 201609212288327.

Powrót do Abonament, Plany Taryfowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Yahoo [Bot] i 4 gości