Teraz jest 27 cze 2017, o 02:58

Zostaw Kontakt




Przedłużenie umowy abonament dla małych firm.

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

limb0

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 22 lut 2017, o 15:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Przedłużenie umowy abonament dla małych firm.

Post22 lut 2017, o 16:04

a52017

Witam.

To mój pierwszy post na tym forum. Mam nadzieję, że odwiedzają go pracownicy Plusa :roll:

Posiadam abonament w Plusie prawie 18 lat, a może i 20. Oprócz tego, że jestem traktowany jako zwykły klient, to mam zastrzeżenia co do polityki względem obecnych klientów.

Dostałem ofertę od konsultanta:
61 zł abonament - 15,5GB (miałem 59 bez vat, ale w 49 ta sama cena telefonu)
11 zł za telefon - jednorazowa opłata (Huawei P9 Lite)
Nie wiem dokładnie na ile umowa - 24, 5 czy 6 miesięcy, więc wybierzmy najgorszą opcję i wychodzi:
w zaokrągleniu 1600 zł łączny koszt umowy.

Oferta w sklepie Internetowym (gdzie zawsze było lepiej)
61 zł abonament - ok zgadza się, pakiet większy, bo 18GB (w ogóle tego nie wykorzystuję, nawet 1GB nie wykorzystam)
48 zł za telefon na 24 raty! - 1152 zł
Umowa 26 miesięcy i wychodzi:
2738 zł, :shock:

Skąd ta różnica? Czy podpisywanie umowy na 26 miesięcy, to nie jest wbrew prawu? I nie mówimy tutaj o okresie do końca umowy, bo z tym dostaję dodatkowo miesiąc.

Oferta u konkurencji dla przenoszących numer:
1 zł - 6 miesięcy, 69,99 zł - 18 miesięcy, 5GB - abonament
99 zł cena telefonu, czasem 249, zależy od dnia i promocji na jaką się trafi.
Wychodzi:
1509 zł - bez promocji...

Pomijając fakt, że to dla osoby indywidualnej, to dlaczego oferta dla osoby z takim stażem jak mój jest "porównywalna" do osoby przenoszącej numer do konkurencji? Nie zależy mi w ogóle na dużym pakiecie internetowym, bo po prostu nie korzystam, aktualny mi wystarcza.

Kwestia sklepu internetowego jest do wyjaśnienia. Plus sądzi, że jego świadczenie usługi telekomunikacyjnej jest lepsze od usług innych operatorów i może dyktować cenę za usługę i za sprzęt osobno?

Proszę o rozwianie wątpliwości. Pozostało 1,5 miesiąc do końca umowy i jestem w kropce. Tyle lat w plusie, a tu taki zawód jeśli chodzi o ofertę. Czy nie lepszy stały, wypłacalny klient od nowego, niesprawdzonego? Może ten rynek rządzi się innymi prawami, ale z reguły staramy się utrzymać dobrego stałego płatnika.

Czekać na jeszcze jeden odzew czy uciekać? Zachęcam do żywej dyskusji. Może ktoś z Plusa zobaczy i przemówi prezesom do rozsądku. Wiem, że to tylko marzenia, ale lepiej zrobić mały krok, niż nie robić nic.

Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4567
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 182 razy
    Otrzymał podziękowań: 373 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Bez Limitu
  • Model telefonu: SGS7 edge

Re: Przedłużenie umowy abonament dla małych firm.

Post22 lut 2017, o 17:08

Pracownicy Plusa odpowiadają tylko w dziale oficjalnym, czyli tutaj: viewforum.php?f=98

PS. Do rat się przyzwyczajaj, i to u wszystkich operatorów...
Offline
Avatar użytkownika

invictus

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 1 wrz 2016, o 10:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy abonament dla małych firm.

Post15 mar 2017, o 08:57

Jest jeszcze szansa zakupu telefonu w abonamencie płacąc za niego jednorazowo gotówką? Przecież te ich nowe oferty ratalne są dla idiotów :)

Powrót do Abonament, Plany Taryfowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość